Verenpainelääkitys ja e-pillerit??

Sain lääkityksen korkeaan verenpaineeseen. Unohdin mainita lääkärissä, että käytän myös ehkäisypillereitä, Femoden yhdistelmäpillereitä. Onko kellään tietoa, voiko näitä käyttää samanaikaisesti?
2268
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 2

Vanhimmat

Voi voi kun unohdit. Olisi pitänyt mainita. Käy uudelleen lääkärissä ja kerro muutkin mahdolliset lääkitykset ja sairaudet kummallekin lääkärille. Verenpaineen nousun syy voi olla ehkäisypillerit. Ylipaino on myös riski kuten tupakointi ja alkoholinkäyttö jotka vaikuttavat verenpainetaudin syntyyn.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta


NaiNen 42 kirjoitti:

Sain lääkityksen korkeaan verenpaineeseen. Unohdin mainita lääkärissä, että käytän myös ehkäisypillereitä, Femoden yhdistelmäpillereitä. Onko kellään tietoa, voiko näitä käyttää samanaikaisesti?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu