mielummin meidän yhteiselle pienokaiselle/pienokaisille ;).
Tiedätkös kertoisin
19
155
Vastaukset
- Tasa-aivo-arvo
No kyllä niille muillekin pitäs kertoo ♡
- Mutta ei hänellä
ole tietääkseni lapsia vielä :).
- Elishah
Eksää en huoli lukemaan minun kotiini iltasatuja lapsellemme. Pysykööt omissa oloissaan. Ihminen, jonka seurassa voisin olla omaitseni, huolisin lukemaan iltasatuja lapselleni. No wse on pelkkä epärealistinen oma iltasatuni.
- jhgjhkkuhhgg
ohi meni. mun lapsille saa lukea ihan kuka vaan, joka tekee lapset onnellisiksi. mun tunteilla paskaakaan väliä. rakastan lapsiani. hienoin yhtälö olis saada olla onnellinen ite ja nähdä lasten onni myös ♡
- Elishah
jhgjhkkuhhgg kirjoitti:
ohi meni. mun lapsille saa lukea ihan kuka vaan, joka tekee lapset onnellisiksi. mun tunteilla paskaakaan väliä. rakastan lapsiani. hienoin yhtälö olis saada olla onnellinen ite ja nähdä lasten onni myös ♡
Eksä ei lue lapselle satuja. Se syöttää vain lapselle keksiä ja shoppailee sen muutaman tunnin. Tällaisen käsityksen olen hänestä saanut. Saisi kyllä minun puolesta hyvin viettää vaikka monta päivää lapsensa kanssa, niin näkisi millaista on olla kauan lapsen kanssa kahden. Yleensä se on nopeesti lähtenyt lätkimään, jos tulee jotain toraa välillemme. En ala häntä mielistelemään. Tosin eksä asuu nykyisin ulkomailla.
- yrdjyfukgilh
Elishah kirjoitti:
Eksä ei lue lapselle satuja. Se syöttää vain lapselle keksiä ja shoppailee sen muutaman tunnin. Tällaisen käsityksen olen hänestä saanut. Saisi kyllä minun puolesta hyvin viettää vaikka monta päivää lapsensa kanssa, niin näkisi millaista on olla kauan lapsen kanssa kahden. Yleensä se on nopeesti lähtenyt lätkimään, jos tulee jotain toraa välillemme. En ala häntä mielistelemään. Tosin eksä asuu nykyisin ulkomailla.
toisille on lusikalla annettu....
- tuleva_äiti_
Onko sulla vauvakuume? ;) Sun mittarisi työnnetään hmm, sinne ja mitataan lämpö ;)
- Saako jäädä himaan
jos on yli 38ast ;).
- tuleva_äiti_
Saako jäädä himaan kirjoitti:
jos on yli 38ast ;).
Hmm.. Joo, sängyssä pitää sitten olla kans, että kuume laskee ;D
- Pötköttömällä
tuleva_äiti_ kirjoitti:
Hmm.. Joo, sängyssä pitää sitten olla kans, että kuume laskee ;D
vaivat häviää.
- aika idyllistä
Ja mä salakuuntelisin ovenraossa.
- Hyvä ettet
sängyn alla ;).
- Ei niitä vauvoja
täällä palstalla tehdä. Siihen tarvitaan purkki, spermaa ja ruisku. Näillä eväillä.
- Jos tuolla
tavalla pitää sen miehen kanssa tehdä, mä en ala silloin ollenkaan. Siementäköön jonkun muun.
- Hyvä kun kerroit
olen miettinyt jo pidemmän aikaa mikä tuo kolo koneen kyljessä on, sitten tajusin sen olevan muistitikulle.
- Inhottaa!
Minä en suostu minkäänsortin vauvantekohommiin en kenekään kanssa. Se vain tuhoaa minuuttani lisää!
- Ikävä palstan
tulevaisuutta on ajateltava, kuka tätä jatkaa?
- Sieköseootrakkahin?
Kulta vihdoinkin jotain mihin sovellut ja missä olet lyömätön, äänesikin on niin ihana, Maailman ihanin suorastaan. Hyvä ajatus, kuka sen ilmoille toi?
- Ajatuksen ilmoille
heitti haavekuva vain, kyky visualisoida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837