Saakohan netistä ostettua esim. viagraa postiennakolla tai pankkikortilla, ettei tarvitsisi antaa luottokortti tietoja, arvelluttaa niiden jakaminen tuohon tarkoitukseen, turvallisuus !!!
Älkää kertoko mene lääkäriin ja hae sieltä resepti, tiedän tuon kuvion kokemuksesta,
pirun kallista verrattuna netti myyntiin , mutta en ole löytänyt vielä tuvallista tapaa ostaa sieltä.
Viagraa netistä
8
338
Vastaukset
Hei,ota yhteyttä
- viagra_hki
Saattaisi olla 4 x 100mg geneerisiä Viagroja 20e hintaan kaupan. Kaupat pk-seudulla sovitusti tai postitse. Huhuja vaan. Meilatkaa [email protected]
- pirun kallista
Nuo nettikaupan viagrat tuppaa olemaan placeboja jotka vaatii vahvan uskon toimikseen.
Halvimmalla pääset kun ostat apteekista kalkki tai vitamiinipillereitä ja sinistä karamelliväriä. Kun värjäät ostamasi pillerit siniseksi niin niillä on parempi vaikutus kuin nettiviagralla.- en antais
Tai hyvä tuuri käy pääset netti viagralla hengestäs kun pomppaa verenpaineet taivaisiin ja tollasilla pillereillä seisokki on teko seisokki
- pirun kallista
en antais kirjoitti:
Tai hyvä tuuri käy pääset netti viagralla hengestäs kun pomppaa verenpaineet taivaisiin ja tollasilla pillereillä seisokki on teko seisokki
Kaverit sanoo, että turkoosiksi värjätyt magnessiumpillerit on tosi tehokkaita. Moni on ostanut lisää ”Magnateho” potenssilääkettä.
- nfghhfhfh
Menet vaan lääkäriin. Maksaa ehkä hiemasn enemmän mutta kai siitä voi maksaakkin kun taas seisoo.
Lääkäriin. Vastaanotto maksaa terveyskeskuksessa 15 euroo ja vitosen paikkeilla 12kpl tutkittuja pillereitä. Mikä tuossa on kallista? Parhaassa tapauksessa saa saman päivänä lääkäriajan. Yliopston apteekin hinta.
ota yhteyttä: [email protected]
pystyyn auttama!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51615
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153461Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394