Ajatelkaapa hetki, suositut käyttikset!
Windows = 95 -> XP ja 7
Linux = Mint on suosituin kiitos Windowsin ja Ubuntun
OS X = omaa laatuaan, mutta aina niin helppo
iOS = OSX serkku
Android = ei ole kokemusta mutta lainaa toimintoja -> iOS, on Linux
Mikä näitä kaikkia yhdistää? Helppo käyttöisyys!
Windows 8 ei menestynyt koska se oli liian UFO käytettävyydessä ja sekava vaikka onkin Windows. Ihmiset haluaa tuttuutta tai hellpoa tuttua käyyttistä, siksi linuxeista Mint on suosituin, koska se on kuin perinteinen toimiva Windows. Ubuntu on siksi suosittu koska se on melkein kuin OSX!
Eikö tässä olekkin perää!
Suositut käyttikset!
8
60
Vastaukset
- ei viihti
Kyyylllllä Dos jo lerppuineen ja korppuineen helpotti, ei tarvinut enää reikänauhaa eikä c-kasetteja ja 10 M:n kovo oli sitten jotain ihmeellistä. :DDDD
- ei kaupallisuudelle
Pudotin itsekin Ubuntun pois ja siirryin Mintiin todettuani, että Ubuntu 14.04 LTS ei miellytä. Amazonlens on kaupallisena toimintana perseestä jo alkujaan, samoin kaikkinainen Ubuntun kaupallistuminen ja valtaväestön tarpeisiin muuttuminen.
Linux on epäkaupallinen ilmiö ja itse olen nyt kuitenkin kaupallisuuden vastustaja henkeen ja vereen. En osta pääosin mitään, varsinkaan rehellisen ihmisen tavoin kaupalliseen hintaan vaan käytän ekotoreja ja ilmaisia kanavia saada hyödykkeitä ja tavaraa ohi kapitalistisen järjestelmän. Vihaan itse asiassa talousjärjestelmiä ja koko taloutta sekä ihan suoraan sanoen koko yhteiskuntaa. Vihaan laillista järjestystä.- linux apinalle
Sinähän jätkä olet! Joko olet käynyt laskemassa "tiilenpäitä" muuallakin kun Win-8 käyttiksessä?
- --|--
linux apinalle kirjoitti:
Sinähän jätkä olet! Joko olet käynyt laskemassa "tiilenpäitä" muuallakin kun Win-8 käyttiksessä?
Perus Ubuntu kuuluu samaan paikkaan kuin Windows 8/8.1.
- ½tohtori
Minä en käytä käyttöjärjestelmiä niiden suosituimmuuden mukaan. Minä käytän käyttöjärjestelmiä jotka yksinkertaisesti toimii niissä tarkoituksissa joita minä tarvitsen.
Edistyneenä käyttäjänä minun ei tarvitse seurata mitään suosikkilistoja.
En käytä aikaani tubuttimiin enkä ole kiinnostunut tubuttajien käyttöjärjestelmistä- Win tubutin
½-mielisiä mielipiteitä asiantuntemattomilta.
- windows imee
Minä en perusta, mikä on suosituin, käytän sitä mistä pidän. Käytin 15 vuotta windowseja ja puolen vuoden Ubuntu-kokeilun jälkeen huomasin, että Ubuntuhan on vaivattomampi ja huolettomampi käytössä.
- puusilima________
mitäs ihmeen sekoilua toi nyt taas on? ootko vetäny jotain sieniä vai oletko jossain muissa aineissa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873998Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242881No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452302- 341311
- 10899
- 131875
- 6834
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124746- 11740