Miten saisin formatoitua 2,5 tuuman läppärini 500 gb:n kovalevyn siten, että voisin käyttää sitä ps3:ssani. Läppäriä en ole enää käyttänyt ollenkaan emolevyn rikkoutumisesta johtuen, joten tiedän että se on ok. Asiallisia vastauksia kiitos :)
Kovalevyn tyhjennys ja siirtäminen ps3:n
jannu99
5
232
Vastaukset
Jos kovalevytelakkaa ei ole niin laitat sen johonkin koneeseen ja alustat sen siinä esim Ubuntu jakelun avulla DVD levyltä käsin.
- jannu99
Kuuluuko Ubuntuun kovalevyn alustamisohjelma valmiikisi vai pitääkö asentaa joku muu, jos pitää niin mikä?
Kuuluu ja sitä ei siis tarvitse asentaa itse koneelle vaan toimii suoraan DVD medialta.
- jannu99
Noita ubuntuja on niin monia, osaisitko ehdottaa minulle jonkun joka soveltuu tähän parhaiten
Perus Ubuntu tai sitten pelkästään alustusohjelma: http://gparted.org/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1185516Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744401729- 2001203
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201179Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111173Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.48975- 64951
- 64906
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64856