Suositelkaa Kokkolasta
Mistä hyvä personal trainer
12
1448
Vastaukset
- meekkeko
Mitä järkee palkata personal trainer?
- voimistelija69
jotkut vain haluavat päästä huippukuntoon
- suositus
Ei kait se treenaa sinun edestä?
Hanki ensin peruskunto niillä "tiedoilla" mitä löydät netistä ja kaveritkin tietää aika paljon ja lopuksi rahaa likoon, koska se personal trainer maksaa.
Mitä jos porukalla palkaatte personal trainerin, jos on "ammattilainen" niin kyllä se muutaman ehtii keralla neuvomaan ja keskittyä välillä yksilöön.- rahaa löytyy
Miksei saa maksaa jos haluaa? Kuka säästäis terveysasioissa?
- kumminpäin senytmeni
siis rahaa likoon vai lihaa rakoon?
- Hypejeppe
Vähän punttia lahkeeseen... Jausaa....
- dekadek
En oo pt:lle maksanu senttiäkään ja silti oon päässy jo ihan hyvään kuntoon ja kunto senkuin kohenee.
- Salaattisipuli
Rokissa on parikin hyvää pt:tä :)
- Sumojuoksija
Lenkkipolulta löytyy hyvää rainer seuraa.
- spagati
Mitä Hotimpi sen parempi
- kokemustaon
Medirex
- plk175
kirkonmäellä on yks personal rainer. asuu peltomäentiellä tunnistat hänet silkkitakista, lakeerikengistä ja suorista housuista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835