Julmaa käytöstä leijonalta

En ymmärrä ollenkaan

Kertokaa ja avatkaa minulle leijonaihmiset/miehet leijonamiehen käytöstä, jotta ymmärtäisin häntä paremmin. Eli siis, seurustelimme kaksi vuotta ja asuimme yhdessä. Meillä oli ihanaa asua yhdessä, mutta kuten jokaisella pariskunnalla, joka muuttaa yhteen, tulee yhteenmuuttamisen kriisi. Se tuli aluksi minulle, mutta pääsin sen selättämään pienellä omalla tuskaisuudella ja tilan hakemisella. Leijonamiehelläkin se tuli, ja tuntui että se tuli entistä voimakkaammin. Kun meillä tuli riitoja, hän ei halunnut puhua asioista vaan sen sijaan lähti ''karkuun''. Minulla jatkoi samojen asioiden painaminen ja halusin puhua asioista, mutta hän ei koskaan. Riitelimme siis melko paljon yhdessä asuttuamme, mutta toki olimme jo aikaisemmin seurusteltuamme riidelleet asioista välillä.

Hän sitten jollakin tavalla kyllästyi riitelyyn ja alkoi köydä enemmän ja enemmän kavereiden kanssa vaikka ja missä ja minä ja parisuhteen hoitaminen unohtui täysin. Olin vain mottkottava akka yhteisessä kodissa. Ja sitten kolme viikkoa ennen eroa, hän oli keskustellut, en tiedä mistä jonkun toisen naisen kanssa ja sen jälkeen hänellä meni lopulinen toivo meihin. Sitten hän ei enää ollenkaan yrittänyt ja meidän suhteemme kaatui. Itse olisin halunnut korjata asiat, mutta hän ei siihen alkanut, koska hänellä ei ollut sen vertaa viitsimistä keskittyä suhteeseen ja korjata sitä, kun juokseminen muualla oli aina tärkeämpää.

Kun erosimme, hän haki tavaransa ja oli kuin olisi päässyt keskitysleiriltä pois, sen oloinen. Sanoi, ettei enää rakasta minua että kuinka riidat ovat hänen tunteensa kuollettaneet. Hän ei ole eron jälkeen ollut kanssani missään tekemisissä, sulkenut kokonaan ulos. Itse haluaisin vain kuulla totuuden ja keskustella asiat läpi. Tosi törkeää käytöstä!

Itse koin suhteemme hyväksi, seksi toimi, kaikki asiat olivat hyvin, paitsi häneen sioutumisessaan minuun. Luulen että hän otti itsellensä siitä naisesta uuden ja en tiedä miten valehtelee itselleen tms.

Tiedän vain että hän rakasti minua suuresti ja aikaisemmat suuret vastoinkäymiset olivat vahvistaneet rakkauttamme. Joten miten on mahdollista, että Leijonamies voi tuosta noin vain jättää pitkäaikaisen parisuhteen ja ottaa uuden? ''Minä en menneitä murehdi'', olivat hänen viimeiset sanansa eli toisinsanottuna, hänen ei tarvitse käydä omia rakkauden tuntemuksiaan läpi ja hän pääsi kuin koira veräjästä suhteestä pois uuteen suhteeseen.

Kertokaa leijonat/leijonamiehet että mistä on kyse? Jotenkin tiedän sen että kun hänellä se mahdollinen ihastus laantuu tähän uuteen, niin tiedän hänen tulevan uikuttamaan takaisin ja hän tajuaa sitten vasta minkä on menettänyt.

Toki tein itsekin välillä typerästi suhteen aikana, motkotin turhista asioista, mutta se johtui siitä että olisin halunnut elää hänen kanssaan, halusin hänen seuraansa koska rakastin häntä suuresti. Mutta suhteen aikana tuntui että kaikki muu oli aina tärkeämpää kuin minä hänelle.

Tuleeko hän koskaan pyytämään esimerkiksi anteeksi minun hylkäämistä ja tuommosta tosi törkeää käyttäytymistä?

6

132

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuu/Mars ja muuta

      Olen hirveän pahoillani. Oletko tietoinen, kuinka vähän aurinkomerkki merkitsee astrologiassa? Tuo kuullostaa Kuu Skorpionilta. Mutta, se voi olla myös muuta. Onko hyvä toivoa tuollaisen tyypin takaisintulemista on kysymys, jota nyt toivoisin sinun työstävän. Tahdotko oikeasti tuollaisen miehen elämääsi?

      • eiateismia

        En voisi suositella leijonaa kellekkään muulle kun ehkä toiselle leijonalle jos sillekkään. Leijona on yksi ehdottomasti narsistisimmista luonteista mitä tiedän. Olen tavannut leijona-lohikäärmeen ja leijona-tiikerin. Lohari käveli nokka pystyssä, liioitteli asioita ja puhui kokouksissa juuri niin hiljaa, että saisi varmasti kaikkien huomion kohdistumaan itseensä - sairaalloisen huomionhaluinen. Tiikeri puolestaan aloitti jo ensimmäisenä kehuskelun, miten paljon kalaa ja marjoja oli kerännyt lapista, ja kehoitti jopa miestäni menemään katsomaan, miten hienoa työtä oli saanut aikaiseksi, kun oli käynyt kaatamassa puuta mailtaan. Saavutustensa kehuskelu oli tuolla miehellä jatkuvaa. Hän asui omakotitalossa, missä lattia oli kullan keltaiseksi lakattu. Hän palvoi lattiaa niin, että koiria meidän piti pitää keittiössä. Asuimme siis häneltä saadussa vuokra-asunnossa.


      • ap..
        eiateismia kirjoitti:

        En voisi suositella leijonaa kellekkään muulle kun ehkä toiselle leijonalle jos sillekkään. Leijona on yksi ehdottomasti narsistisimmista luonteista mitä tiedän. Olen tavannut leijona-lohikäärmeen ja leijona-tiikerin. Lohari käveli nokka pystyssä, liioitteli asioita ja puhui kokouksissa juuri niin hiljaa, että saisi varmasti kaikkien huomion kohdistumaan itseensä - sairaalloisen huomionhaluinen. Tiikeri puolestaan aloitti jo ensimmäisenä kehuskelun, miten paljon kalaa ja marjoja oli kerännyt lapista, ja kehoitti jopa miestäni menemään katsomaan, miten hienoa työtä oli saanut aikaiseksi, kun oli käynyt kaatamassa puuta mailtaan. Saavutustensa kehuskelu oli tuolla miehellä jatkuvaa. Hän asui omakotitalossa, missä lattia oli kullan keltaiseksi lakattu. Hän palvoi lattiaa niin, että koiria meidän piti pitää keittiössä. Asuimme siis häneltä saadussa vuokra-asunnossa.

        Vielä jatkuu sama tilanne. Kolme kuukautta siitä jo on. Ei mitään katumuksen merkkiä häneltä.


    • 36..

      Uranus kuu tekee kaikenlaisia äkkilähtöisiä asioita.

    • MrJuha82outolintu

      Eiköhä kaikissa ihmisissä oo vikoja?????
      Jokaisessa merkissä on vikoja.
      Ehkä kuu skorppioni on pahin yhdistelmä kun on kyse kuumerkistä.

      Jos on leuhka leijona, niin on sekin parempi kuin jääkylmä skorppioni kuussa.

    • td74uy8

      Ei pelkkä aurinkomerkki vielä selitä tuota....
      millään tavalla.

      Hmm... Oletkohan varmasti ottanut huomioon,
      että mahd ette olleet ollenkaan "samalla aaltopituudella"....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 193
      2459
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      55
      2194
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      190
      2133
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      172
      1712
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1354
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1277
    7. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      7
      1252
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1215
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      18
      1212
    10. Venäjän sissit lakkojohtajat

      Odottavat 'lisätä lakkoja' Toverit käskyttää. Eikä ensimmäinen kerta.
      Suomen Keskusta
      3
      1108
    Aihe