Kertokaa ja avatkaa minulle leijonaihmiset/miehet leijonamiehen käytöstä, jotta ymmärtäisin häntä paremmin. Eli siis, seurustelimme kaksi vuotta ja asuimme yhdessä. Meillä oli ihanaa asua yhdessä, mutta kuten jokaisella pariskunnalla, joka muuttaa yhteen, tulee yhteenmuuttamisen kriisi. Se tuli aluksi minulle, mutta pääsin sen selättämään pienellä omalla tuskaisuudella ja tilan hakemisella. Leijonamiehelläkin se tuli, ja tuntui että se tuli entistä voimakkaammin. Kun meillä tuli riitoja, hän ei halunnut puhua asioista vaan sen sijaan lähti ''karkuun''. Minulla jatkoi samojen asioiden painaminen ja halusin puhua asioista, mutta hän ei koskaan. Riitelimme siis melko paljon yhdessä asuttuamme, mutta toki olimme jo aikaisemmin seurusteltuamme riidelleet asioista välillä.
Hän sitten jollakin tavalla kyllästyi riitelyyn ja alkoi köydä enemmän ja enemmän kavereiden kanssa vaikka ja missä ja minä ja parisuhteen hoitaminen unohtui täysin. Olin vain mottkottava akka yhteisessä kodissa. Ja sitten kolme viikkoa ennen eroa, hän oli keskustellut, en tiedä mistä jonkun toisen naisen kanssa ja sen jälkeen hänellä meni lopulinen toivo meihin. Sitten hän ei enää ollenkaan yrittänyt ja meidän suhteemme kaatui. Itse olisin halunnut korjata asiat, mutta hän ei siihen alkanut, koska hänellä ei ollut sen vertaa viitsimistä keskittyä suhteeseen ja korjata sitä, kun juokseminen muualla oli aina tärkeämpää.
Kun erosimme, hän haki tavaransa ja oli kuin olisi päässyt keskitysleiriltä pois, sen oloinen. Sanoi, ettei enää rakasta minua että kuinka riidat ovat hänen tunteensa kuollettaneet. Hän ei ole eron jälkeen ollut kanssani missään tekemisissä, sulkenut kokonaan ulos. Itse haluaisin vain kuulla totuuden ja keskustella asiat läpi. Tosi törkeää käytöstä!
Itse koin suhteemme hyväksi, seksi toimi, kaikki asiat olivat hyvin, paitsi häneen sioutumisessaan minuun. Luulen että hän otti itsellensä siitä naisesta uuden ja en tiedä miten valehtelee itselleen tms.
Tiedän vain että hän rakasti minua suuresti ja aikaisemmat suuret vastoinkäymiset olivat vahvistaneet rakkauttamme. Joten miten on mahdollista, että Leijonamies voi tuosta noin vain jättää pitkäaikaisen parisuhteen ja ottaa uuden? ''Minä en menneitä murehdi'', olivat hänen viimeiset sanansa eli toisinsanottuna, hänen ei tarvitse käydä omia rakkauden tuntemuksiaan läpi ja hän pääsi kuin koira veräjästä suhteestä pois uuteen suhteeseen.
Kertokaa leijonat/leijonamiehet että mistä on kyse? Jotenkin tiedän sen että kun hänellä se mahdollinen ihastus laantuu tähän uuteen, niin tiedän hänen tulevan uikuttamaan takaisin ja hän tajuaa sitten vasta minkä on menettänyt.
Toki tein itsekin välillä typerästi suhteen aikana, motkotin turhista asioista, mutta se johtui siitä että olisin halunnut elää hänen kanssaan, halusin hänen seuraansa koska rakastin häntä suuresti. Mutta suhteen aikana tuntui että kaikki muu oli aina tärkeämpää kuin minä hänelle.
Tuleeko hän koskaan pyytämään esimerkiksi anteeksi minun hylkäämistä ja tuommosta tosi törkeää käyttäytymistä?
Julmaa käytöstä leijonalta
6
157
Vastaukset
- Kuu/Mars ja muuta
Olen hirveän pahoillani. Oletko tietoinen, kuinka vähän aurinkomerkki merkitsee astrologiassa? Tuo kuullostaa Kuu Skorpionilta. Mutta, se voi olla myös muuta. Onko hyvä toivoa tuollaisen tyypin takaisintulemista on kysymys, jota nyt toivoisin sinun työstävän. Tahdotko oikeasti tuollaisen miehen elämääsi?
- eiateismia
En voisi suositella leijonaa kellekkään muulle kun ehkä toiselle leijonalle jos sillekkään. Leijona on yksi ehdottomasti narsistisimmista luonteista mitä tiedän. Olen tavannut leijona-lohikäärmeen ja leijona-tiikerin. Lohari käveli nokka pystyssä, liioitteli asioita ja puhui kokouksissa juuri niin hiljaa, että saisi varmasti kaikkien huomion kohdistumaan itseensä - sairaalloisen huomionhaluinen. Tiikeri puolestaan aloitti jo ensimmäisenä kehuskelun, miten paljon kalaa ja marjoja oli kerännyt lapista, ja kehoitti jopa miestäni menemään katsomaan, miten hienoa työtä oli saanut aikaiseksi, kun oli käynyt kaatamassa puuta mailtaan. Saavutustensa kehuskelu oli tuolla miehellä jatkuvaa. Hän asui omakotitalossa, missä lattia oli kullan keltaiseksi lakattu. Hän palvoi lattiaa niin, että koiria meidän piti pitää keittiössä. Asuimme siis häneltä saadussa vuokra-asunnossa.
- ap..
eiateismia kirjoitti:
En voisi suositella leijonaa kellekkään muulle kun ehkä toiselle leijonalle jos sillekkään. Leijona on yksi ehdottomasti narsistisimmista luonteista mitä tiedän. Olen tavannut leijona-lohikäärmeen ja leijona-tiikerin. Lohari käveli nokka pystyssä, liioitteli asioita ja puhui kokouksissa juuri niin hiljaa, että saisi varmasti kaikkien huomion kohdistumaan itseensä - sairaalloisen huomionhaluinen. Tiikeri puolestaan aloitti jo ensimmäisenä kehuskelun, miten paljon kalaa ja marjoja oli kerännyt lapista, ja kehoitti jopa miestäni menemään katsomaan, miten hienoa työtä oli saanut aikaiseksi, kun oli käynyt kaatamassa puuta mailtaan. Saavutustensa kehuskelu oli tuolla miehellä jatkuvaa. Hän asui omakotitalossa, missä lattia oli kullan keltaiseksi lakattu. Hän palvoi lattiaa niin, että koiria meidän piti pitää keittiössä. Asuimme siis häneltä saadussa vuokra-asunnossa.
Vielä jatkuu sama tilanne. Kolme kuukautta siitä jo on. Ei mitään katumuksen merkkiä häneltä.
- 36..
Uranus kuu tekee kaikenlaisia äkkilähtöisiä asioita.
- MrJuha82outolintu
Eiköhä kaikissa ihmisissä oo vikoja?????
Jokaisessa merkissä on vikoja.
Ehkä kuu skorppioni on pahin yhdistelmä kun on kyse kuumerkistä.
Jos on leuhka leijona, niin on sekin parempi kuin jääkylmä skorppioni kuussa. - td74uy8
Ei pelkkä aurinkomerkki vielä selitä tuota....
millään tavalla.
Hmm... Oletkohan varmasti ottanut huomioon,
että mahd ette olleet ollenkaan "samalla aaltopituudella"....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279