Muutto tulossa. Tuttavani loukkasi itsensä, eikä voi tulla kantajaksi. Joudun palkkaamaan vieraan lähtöön n. 2 h ajaksi kahden muuttomiehen avuksi. Kyseessä luhtitalo ja kaksio. Paljonko kantajalle maksetaan?
Paljonko kantajalle maksoitte?
6
156
Vastaukset
- weeber80
Millä hinnalla itse kantaisit toisten tavaroita kaksi tuntia?
- Minäkin kannan
Olen kantanut ilmaiseksikin. Joten, mikä on pointtisi? Noh, joku jo ilmoitti taksakseen 20 tunti, korotan hieman.
- Organisaattori
Minäkin kannan kirjoitti:
Olen kantanut ilmaiseksikin. Joten, mikä on pointtisi? Noh, joku jo ilmoitti taksakseen 20 tunti, korotan hieman.
Tuo 20 €/tunti on ihan kelpo taksa. Eikö sinulla ole muita tuttuja tai sukulsisia jotka voivat tulla auttamaan. Itse olen muuttanut lukuisia kertoja muiden tavaroita ja itse saanut vastaavasti muuttoapulaisia ja koskaan ei ole raha liikkunut. Talkoot on ihan kivat sillon tällöin.
- minäkin kannan
Organisaattori kirjoitti:
Tuo 20 €/tunti on ihan kelpo taksa. Eikö sinulla ole muita tuttuja tai sukulsisia jotka voivat tulla auttamaan. Itse olen muuttanut lukuisia kertoja muiden tavaroita ja itse saanut vastaavasti muuttoapulaisia ja koskaan ei ole raha liikkunut. Talkoot on ihan kivat sillon tällöin.
Nope. Muutan aamusella ja tutut ovat töissä. Kaupungissa asuu kolme vahvaa sukulaismiestä, mutta nokka pystyssä minut ohittavat. Ovat sisareni perhettä, joka koetti huijata perinnön muilta ja osittain siinä onnistuikin. Tämä sivutietona. Talo jossan asun on perusremontissa ja kaikki vielä siinä asuvat ovat joko sydänvikaisia tai muutoin vaivasia, ettei heistäkään avuksi olisi. Kohtuullinen korvaus on siten vain fiksua maksaa täysin vieraalle, joka tulee avukseni. KIITOS, sinulle.
- Iloinen kenguru
minäkin kannan kirjoitti:
Nope. Muutan aamusella ja tutut ovat töissä. Kaupungissa asuu kolme vahvaa sukulaismiestä, mutta nokka pystyssä minut ohittavat. Ovat sisareni perhettä, joka koetti huijata perinnön muilta ja osittain siinä onnistuikin. Tämä sivutietona. Talo jossan asun on perusremontissa ja kaikki vielä siinä asuvat ovat joko sydänvikaisia tai muutoin vaivasia, ettei heistäkään avuksi olisi. Kohtuullinen korvaus on siten vain fiksua maksaa täysin vieraalle, joka tulee avukseni. KIITOS, sinulle.
Hei, nimimerkki "minäkin kannan"!
Jos muutat Uudellamaalla:
Kannattaa kysyä meidän firmasta muuttotarjousta! Senkun jätät tarjouspyynnön netissä ja sitten meiltä tulee ammattilainen ilmaiseksi käymään ja arvioimaan tarpeen - tosin jos tarvitset vain miehen ja auton, muistaakseni hinta taisi olla n. 60€ per tunti, mutta eiköhän soittamalla selviä. Ja kannattaa kysyä, yhteystiedot löytyvät helposti osoitteesta www.kuljetuskengurut.fi .
Suosittelen firmaamme, koska työporukka on kiva ja pomot kantavat siinä missä muutkin duunarit.
Mukavaa syksyä ja onnea muuttoon!
- uushelsinkiläinen
Me päädyttiin ottamaan täältä http://www.vuokraapaku.fi/ yks mies ja yks paku, helpotti elämää ja muuttoa huomattavasti. Hintakaan ei kirpaissut :) en tiedä saisko ko firmalta pelkän kantajan, muuttofirmoilta voi varmaan kysellä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000588944124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?132405Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1911560Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja221317- 71960
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41897Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72814Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57812En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.41762Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75662