sinun,Nyt on syksy,,Vai oliko sekin pelkkää puhetta.
Syksyyn mennessä
16
164
Vastaukset
- Kuka sä niinkuin
olet, se olisi ihan hyödyllinen tieto?
- uihtf
Ketä kuka missä häh?
- Niin, hän lupasi
täällä noin, se olikin valehtelua siis!
- ...
Niin, hän lupasi kirjoitti:
täällä noin, se olikin valehtelua siis!
Ja toisen pitää tehdä kaikki?!?!?!?! Haista V...
- Valehtelija,
... kirjoitti:
Ja toisen pitää tehdä kaikki?!?!?!?! Haista V...
Eikö miehen sanaan voi luottaa???
- laittakaa tutti
Valehtelija, kirjoitti:
lopettakaa nyt hertsileijaa toi uhoominen!
- ...
Valehtelija, kirjoitti:
En tiedä "miehen sanoista"... toivottavasti helpotti.
- keuruu
Sinä olet Minun. Ja nyt syksy vasta saa...loistonsa.
- Keuruu ei
liity mitenkään tähän asiaan.
- ....................
Keuruu ei kirjoitti:
liity mitenkään tähän asiaan.
Th, täh,täh...
Onks tää hyvä alotus?
Tähä..... - plim plom
.................... kirjoitti:
Th, täh,täh...
Onks tää hyvä alotus?
Tähä.....Täääh?
- Loistsunhehsytainuud
"Hänen sinisissä silmissään aina Keurusselän sinen nään"...Avaruudesta sataa meille tähtiä. Halki taivaankaaren sinä lennät syliini ja ollaan yhdessä tähtisumussa, silmät soikeina onnesta...
- ghhgjhj
et sinä minua halua. kyllä se on nyt nähty. pelaat vain minun kanssa ja projisoit pelaamisen minuun.
Näin se menee.- Eiköhän se
totuus ole lie, että olet juuttunut entiseen,,Jos se yhtään helpottaa niin olen alusta asti tiennyt tuon kuvion, siksi en viitsinyt mitään yrittää ja jatkossakaan en viitsi, älä huoli, pidä vain se entinen elämä, jos se on niin hyvä,älä kuitenkaan enää viitsi täällä mulle kirjoitella.
ap-
- Oikea Tosimies71
Minä pitäisin lupauksen. Esittely lienee paikallaan aloittajalle?
- Ei ole tarpeen :)
Tiedän sanomattakin, että vain tosimies pitää lupaukset, on kokemusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455010Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1121580Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481149- 131063
Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella10101981-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome17997Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy75950Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v2852Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57759Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27713