Leikitäänkö minulla vai?

playing with my mind

Tähänhän ei voi kukaan tietää vastausta mutta kysynkin teiltä muilta, olen itse siis lesbo, eräs nainen on vilkuillut minua siitä lähtien kun tapasimme koulussa, noin 3 kuukautta aikaa siis siitä. Monesti nään "sivusta" että hän katsoo, tiedätte varmaan mitä tarkoitan, ja joskus olen yllättänyt hänet katsomasta minua. Hän on alkanut hakeutua hieman läheisyyteeni. En ole varma tietääkö hän että pidän naisista koska sanoin kerran yhden asian koko luokan edessä, vähän vitsillä siis. Ajattelin että hän ei varmaan heterona älyä, jos sitä on että myös femmet voivat olla lesboja niin kuin minä olen, eivätkä vain "stereotyyppiset lesbot" Tämän jutun jälkeen mitä sanoin olen huomannut että pari muutakin naista ovat hieman hakeutuneet seuraani. Tämä henkilö mistä kuitenkin puhun, hänellä on poikaystävä. Olen ennekin ollut vähän samanlaisessa tilanteessa jossa jollakin on ollut poikaystävä mutta antaa signaaleja minulle, tietämättä että tykkään naisista. Leikitäänkö minulla tai yritellään testailla? Annanko ajan kulua?

6

450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • playing with my mind

Anteeks kirjotusvirheet, mietin millä tavalla kirjoitan ja jäi pyyhkimättä pois entiset :3

• f*ck

en usko että tuota lasketaan vielä leikkimiseksi, mutta selkeesti sinä jollainlailla häntä kiinnostat. Itsehän sä päätät mitä haluat, haluatko ottaa selvää vai tuntuuko susta ettei kiinnosta.
      Ei aina kannata ajatella myöskään että irtoisko tuosta suhdetta jne vaan voihan siitä syntyä kaveruus, ystävyys.
      Yleisesti en ymmärrä miksi ottaa kauheaa painetta siitä että joku kohdistaa kiinnostusta sinuun. Kukaan ei voi pakottaa sua seurustelemaan tai jne, itsehän sä päätät mitä haluat. Joten miksi et moikkaisi häntä ja katso millä mielellä hän sinua lähestyy.

Etukäteen on aika turhaa miettiä miten teidän suhde menisi kun sillä on se poikaystäväkin. Ja myöskään ei kande miettiä mitä hän miettii ja tietää, aavistaa. Ainoa mikä sun pitää miettii että haluatko ottaa selvää asiasta vai et. Askel kerrallaan.

• playing with my mind

Kiitos viestistä, en tiedä itsekkään miksi otan paineita tästä. Olispa niin että voisi lukea toisen ajatukset, joskus on niin vaikeaa näiden asioiden kanssa kun täytyy arvuutella, mutta niin kuin sanoit askel kerrallaan.

• 3453535

Ne vaan testaavat sinua. Haluavat tietää, oletko naisiin päin.

• Komea bi

Hirviporukassa joka vuosi samat idiootit paasaa "Homot pitäs tappaa.." Parin huikan jälkeen..Nyt sanoin että minulla on paljon homokavereita (Olen töissä Ruotsissa) "Miitäh te teette " No homostellaan saatana! Pahuksen juntit..

Itse olen siellä jossain välissä eli bi

Kaksi miehekästä miestä kiitteli kannanottoani :) Helvetti sehän on vain hirviporukka eikä mikään noitavaino ta Ku Klux Khanin tapasminen..! Tsemppiä kaikille :)

• Mekkokokko

Onko paikkakunta M? :-)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      722
      2569
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      349
      2190
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2022
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      15
      1877
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1618
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1162
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1139
    8. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1000
    9. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      63
      985
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      2
      948
    Aihe