Leikitäänkö minulla vai?

playing with my mind

Tähänhän ei voi kukaan tietää vastausta mutta kysynkin teiltä muilta, olen itse siis lesbo, eräs nainen on vilkuillut minua siitä lähtien kun tapasimme koulussa, noin 3 kuukautta aikaa siis siitä. Monesti nään "sivusta" että hän katsoo, tiedätte varmaan mitä tarkoitan, ja joskus olen yllättänyt hänet katsomasta minua. Hän on alkanut hakeutua hieman läheisyyteeni. En ole varma tietääkö hän että pidän naisista koska sanoin kerran yhden asian koko luokan edessä, vähän vitsillä siis. Ajattelin että hän ei varmaan heterona älyä, jos sitä on että myös femmet voivat olla lesboja niin kuin minä olen, eivätkä vain "stereotyyppiset lesbot" Tämän jutun jälkeen mitä sanoin olen huomannut että pari muutakin naista ovat hieman hakeutuneet seuraani. Tämä henkilö mistä kuitenkin puhun, hänellä on poikaystävä. Olen ennekin ollut vähän samanlaisessa tilanteessa jossa jollakin on ollut poikaystävä mutta antaa signaaleja minulle, tietämättä että tykkään naisista. Leikitäänkö minulla tai yritellään testailla? Annanko ajan kulua?

6

434

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • playing with my mind

      Anteeks kirjotusvirheet, mietin millä tavalla kirjoitan ja jäi pyyhkimättä pois entiset :3

    • f*ck

      en usko että tuota lasketaan vielä leikkimiseksi, mutta selkeesti sinä jollainlailla häntä kiinnostat. Itsehän sä päätät mitä haluat, haluatko ottaa selvää vai tuntuuko susta ettei kiinnosta.
      Ei aina kannata ajatella myöskään että irtoisko tuosta suhdetta jne vaan voihan siitä syntyä kaveruus, ystävyys.
      Yleisesti en ymmärrä miksi ottaa kauheaa painetta siitä että joku kohdistaa kiinnostusta sinuun. Kukaan ei voi pakottaa sua seurustelemaan tai jne, itsehän sä päätät mitä haluat. Joten miksi et moikkaisi häntä ja katso millä mielellä hän sinua lähestyy.

      Etukäteen on aika turhaa miettiä miten teidän suhde menisi kun sillä on se poikaystäväkin. Ja myöskään ei kande miettiä mitä hän miettii ja tietää, aavistaa. Ainoa mikä sun pitää miettii että haluatko ottaa selvää asiasta vai et. Askel kerrallaan.

      • playing with my mind

        Kiitos viestistä, en tiedä itsekkään miksi otan paineita tästä. Olispa niin että voisi lukea toisen ajatukset, joskus on niin vaikeaa näiden asioiden kanssa kun täytyy arvuutella, mutta niin kuin sanoit askel kerrallaan.


    • 3453535

      Ne vaan testaavat sinua. Haluavat tietää, oletko naisiin päin.

    • Komea bi

      Hirviporukassa joka vuosi samat idiootit paasaa "Homot pitäs tappaa.." Parin huikan jälkeen..Nyt sanoin että minulla on paljon homokavereita (Olen töissä Ruotsissa) "Miitäh te teette " No homostellaan saatana! Pahuksen juntit..

      Itse olen siellä jossain välissä eli bi

      Kaksi miehekästä miestä kiitteli kannanottoani :) Helvetti sehän on vain hirviporukka eikä mikään noitavaino ta Ku Klux Khanin tapasminen..! Tsemppiä kaikille :)

    • Mekkokokko

      Onko paikkakunta M? :-)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      134
      5385
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3337
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1867
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1840
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1685
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1317
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      20
      1288
    Aihe