Seksi ongelma

Eka kertalainen

Olen 17-vuotias tyttö, olen seurustellu nyt poikaystäväni (21-vuotias) kanssa kohta puoli vuotta, ilman seksiä. Tosin nyt sekin asia olisi piakkoin ajankohtainen, mutta pelottaa, että jos "se ei mahdu sisään" koska olen harrastanut vaikka minkälaista liikuntaa koko pienen ikäni, ja paikkani ovat tiukat, kultani myös sanoi minulle, että olen liian hyvässä kunnossa.. Hän on kokeillut sormella sieltä, tiedätte varmaan, ja yksi sormi mahtuu, mutta kaksi sattuu aivan liikaa... Mikä tämä tarkoittaa? Joten kertokaapas "konkarit" miten saisin seksin luistamaan? (naisnäkökulmaa myös mukaan)

11

5951

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huihi

Höm,höm.Sanoisin että ennen yhdyntää sut pitäs lämmitellä kunnolla.Siis ei mitään kiirettä siihen varsinaiseen panemiseen vaan esileikkiä kehiin.Sit toinen asia on et sun pitää olla varma et haluat ja mahollisimman rento. Mulla itelläni ei sattunu yhtään ekakerta ku oli niin hyvä opettaja ja ties haluavansa sitä.
      Mukavia petipaineja:)

• jospa on apua

juu,eli mä ehdotan että jos sulla on ihan kauheen tiukat paikat niin osta liukuvoidetta...sillon saatte sen meneen nätimmin sisäään..ja koita tosiaan pysy mahdollisimman rentona..iteläni eka kerta sattu aika paljon mutta siihen ei kuole:) ja sun kannattaa sanoo sille sun miehelles että sen pitää olla tosi varovainen ja toimia hitaasti.

• jospa on apua kirjoitti:

juu,eli mä ehdotan että jos sulla on ihan kauheen tiukat paikat niin osta liukuvoidetta...sillon saatte sen meneen nätimmin sisäään..ja koita tosiaan pysy mahdollisimman rentona..iteläni eka kerta sattu aika paljon mutta siihen ei kuole:) ja sun kannattaa sanoo sille sun miehelles että sen pitää olla tosi varovainen ja toimia hitaasti.

Mulla on edelleen tiukat paikat yhdestä synnytyksestä huolimatta ja se nautinto on omasta rentoutus-taidosta kiinni. Joskus lyö lihakset niin tasan lukkoon että menee kauan saadat paikat auki. Aivan vastaava tilanne oli synnytyksessä, kun olisi pitänyt saada rentoutua, mutta kätilö vaan painaa mahan päältä kielloistani huolimatta. Tunsin, että mun on saatava täysin rentoutua ennen ponnistusta. Vatsalihakseni on voimakkaat ja niiden pulssi on tunnettava! Siispä epätäydellisestä kohdun tyhjentymisestä seurasi hengenvaarallinen verenmyrkytystila! Eli jos ilonasi on raskausmyrkytys ennen synnnytystä siitä seuraa melko varmasti jotakin jännää myöhemmin - ennen tai jälkeen synnytyksen. Onnea! Minulla jäi osa istukasta sitkeästi sisälle..

• TuijaMarja kirjoitti:

Mulla on edelleen tiukat paikat yhdestä synnytyksestä huolimatta ja se nautinto on omasta rentoutus-taidosta kiinni. Joskus lyö lihakset niin tasan lukkoon että menee kauan saadat paikat auki. Aivan vastaava tilanne oli synnytyksessä, kun olisi pitänyt saada rentoutua, mutta kätilö vaan painaa mahan päältä kielloistani huolimatta. Tunsin, että mun on saatava täysin rentoutua ennen ponnistusta. Vatsalihakseni on voimakkaat ja niiden pulssi on tunnettava! Siispä epätäydellisestä kohdun tyhjentymisestä seurasi hengenvaarallinen verenmyrkytystila! Eli jos ilonasi on raskausmyrkytys ennen synnnytystä siitä seuraa melko varmasti jotakin jännää myöhemmin - ennen tai jälkeen synnytyksen. Onnea! Minulla jäi osa istukasta sitkeästi sisälle..

Mutta nautinnon taso on täysin avoin eli riippuu vastapuolen taidoista myös. Millä tasolla te toisenne kohtaatte on täysin verrannollinen kiihottumisen tasoon. Ja se taas riippuu tunnelmsta ja heittäytymisen tasosta sekä tunnelmasta (valaistus, musiikki ym.) Paitsi silloin kun on kyseessä vain ja ainoastaan seksuaalisen tarpeen tyydytys käy hurjan paljon raaemmat asiat kyseeseen ! Että kestääkö henkisesti esim. rajusti riehumisen ilman läheistä hellyyttä .. Ja niin edelleen. Esim itse olen tehnyt aika "kylmästi" eron naimisen ja rakastelun välille. Tarvetta löytyy naimiselle ja mies ei aina ole läsnä. Sitä paitsi vieras mies on aina tutustumisen arvoinen - parhaimmillaan ilman omia estojaan. Miksi pitäisi aina olla se syvä aviollinen tunne mukana siinä riemullisessa estottomassa nautinnossa?

• Idiootilta
        TuijaMarja kirjoitti:

Mutta nautinnon taso on täysin avoin eli riippuu vastapuolen taidoista myös. Millä tasolla te toisenne kohtaatte on täysin verrannollinen kiihottumisen tasoon. Ja se taas riippuu tunnelmsta ja heittäytymisen tasosta sekä tunnelmasta (valaistus, musiikki ym.) Paitsi silloin kun on kyseessä vain ja ainoastaan seksuaalisen tarpeen tyydytys käy hurjan paljon raaemmat asiat kyseeseen ! Että kestääkö henkisesti esim. rajusti riehumisen ilman läheistä hellyyttä .. Ja niin edelleen. Esim itse olen tehnyt aika "kylmästi" eron naimisen ja rakastelun välille. Tarvetta löytyy naimiselle ja mies ei aina ole läsnä. Sitä paitsi vieras mies on aina tutustumisen arvoinen - parhaimmillaan ilman omia estojaan. Miksi pitäisi aina olla se syvä aviollinen tunne mukana siinä riemullisessa estottomassa nautinnossa?

Tuliko jo selväksi?

• tyttö

mä ite aloin seukkaa nykyisen poikafrendin kaa ku olin just täyttäny 16 ja oon sen kaa edelleen ja me mentiin aika nopeesti punkan puolelle. Mutta siis ei sun alapää voi olla pelkästään johtaa siihen et te ette niinku vois sitä ikinä harrastaa! kokeilkaa vaan samal taktiikal ihan koko ajan kyllä se sinne uppoo! Good luck, sister!

• 32v ja 27v

Naiseni pilluun mahtuu kolme sormeani mutta tiukka se on kun kaluni sinne upotan. Piti vain huomauttaa

• sari

"tiukka".Naisen emätin on joustava se mukailee muotoja.Ei se ole mikään plöröreikä kellään.Se on lihas joka on "supistuneena", putkilo..

• päättyy

on liian valoisa.

• sari

että et vain ole tarpeeksi kostea.Kaikki menee hyvin kun siitä ei tule liian teknistä suoritusta.Kunnon esileikit ja läheisyys ja yhteenkuuluvuuden tunne ennen kaikkea, siitä se alapää lähtee kostumaan.Älä lähde soitellen sotaan!Unohda liukuaineitten kanssa pelleilyt kyllä sun kuuluu ihan normaalisti kostua ilman temppuja kun se vielä kerran on eka kertakin.Jos ei siihen kärsivällisyyttä tai taitoa teillä löydy niin on parempi sitä ajankohtaa siirtää.
      Ei se satu ku siihe on valmis ja aivan hyvin onnistuukin.Tosin ei ole haRVINAISTA että eka kerrat ei aina mene nappiin syystä tai toisesta, mutta uudesta paremmalla onnella sitten.Ei ne aina mene nappiin niilläkään jotka on jo olleet.
      Kunhan ette vaan oo liaan kännis, silloin lähtee kyllä sähkö siitä jutusta.Kolme kaljaa riittää jos jotakin ottaa.
      Onnea vaan tuleviin leikkeihin!=)

• kaikki

on hauskempaa. Olemmehan suomalaisia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      84
      1672
    2. Nainen, huomasitko kun muutin sinua?

Niin lyhyessä ajassa niin paljon. Mutta jotain muuttui minussakin. :/
      Ikävä
      88
      898
    3. Misä tulipalo?

Mikä palaa Haapavedellä?
      Haapavesi
      8
      862
    4. Jumankauta sä olet hyvännäköinen

Ihan mun miehen näköinen 😍
      Ikävä
      54
      862
    5. IS Viikonloppu 12.-13.7.2025

Viikonlopun ratoksi Skyttä ja Kärkkäinen ovat taiteilleet 3.0 arvoisen ristisanatehtävän ratkottavaksi. Kenenkään ratko
      Sanaristikot
      56
      849
    6. Tämä kesä ei ollut vielä meidän

Olisihan se ihana viettää kesäiltoja kanssasi ulkona. Ei kai ollut vielä oikea aika. Ehkä kohtaamme vielä sattumalta jos
      Ikävä
      58
      793
    7. Poliisi losautti puukkohemmon hengiltä

Mitäs läks, heilumaan puukon kanssa eikä totellut käskytystä. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011361763.html
      Maailman menoa
      189
      779
    8. Mitä jos vaan tapaisit sen jota mietit

Jos se yksi henkilö on sinun mielessäsi niin entäs jos vaan menisit tapaamaan sitä, heti, samantien, miettimättä mitään.
      Ikävä
      80
      735
    9. Teet tämän niin

Helpoksi, mutta silti niin vaikeaksi. Vihaan omaa saamattomuuttani, vaikka kaikki olisi saatavilla. 🩷🌸
      Ikävä
      41
      730
    10. Sofiaa ei kelpuutettu Martinan kaveriporukkaan

Ibizalla lomailee Martinan kanssa ihan muut naiset.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      172
      720
    Aihe