Mutta kohta on
Hän ei ole vielä poistunut
28
247
Vastaukset
- metsäkukkanen
Kenet täältä nyt taas täytyy ajaa pois? Antaisit kaikkien kukkien kukkia etkä yrittäis koko ajan olla rikkaruohona
- iuhgccyt
Jaaha?
- Tuletko
vastaan?
- tndynydiydindy
Odotetaan...
- Poistuneen kohta.
Mä olen vain väsynyt.. En muuta.
- nakettaajaat
Nakke naksuttajako?
- nakki nakettaja
Ei ole multa.
- jotainOleellista
Tuo itsensä peukuttaminen paljasti....
- mä en aina
ymmärrä tätä elämää. miksi aina vain odotetaan että toinen jotenkin romahtaa? täälläkin siitä puhutaan.
- Siksi
Koska keskuudessamme on hyvin hyvin sairaita ihmisiä.
- niin on
Siksi kirjoitti:
Koska keskuudessamme on hyvin hyvin sairaita ihmisiä.
ja kun asiat sotketaan täällä palstalla vielä niin ei se kovin tervettä ole. silloin ei pidä kummastella että miksi asiat eivät etene kun tuollaisia puheita täällä lukee. sitä alkaa miettiä mitä hemmettiä tekee täällä kun on olemassa niitä hyviäkin ihmisiä jotka tavoittaa ja joiden moraali on liian korkea tänne.
- rakastunut heikko
niin on kirjoitti:
ja kun asiat sotketaan täällä palstalla vielä niin ei se kovin tervettä ole. silloin ei pidä kummastella että miksi asiat eivät etene kun tuollaisia puheita täällä lukee. sitä alkaa miettiä mitä hemmettiä tekee täällä kun on olemassa niitä hyviäkin ihmisiä jotka tavoittaa ja joiden moraali on liian korkea tänne.
No poistu sitten niiden hyvidn ja iskunkestävien moraali-ihmisten pariin, jotka purkaa muuanne kuin palstoille.
- niin tosiaan
rakastunut heikko kirjoitti:
No poistu sitten niiden hyvidn ja iskunkestävien moraali-ihmisten pariin, jotka purkaa muuanne kuin palstoille.
tuo purkaminen että en tietenkään väitä etteikö niitä tunteiden myrskyjä tulisi käydä läpi mutta jotenkin ne vain täällä tuppaavat menemään aika solmuun kaikki kuviot joten siitä voi jokainen tehdä ne omat päätelmänsä. ei kukaan ole iskunkestävä. itseasiassa täällä ne kaikista kestävimmät tuntuvat olevan.
- :......:.......:
niin tosiaan kirjoitti:
tuo purkaminen että en tietenkään väitä etteikö niitä tunteiden myrskyjä tulisi käydä läpi mutta jotenkin ne vain täällä tuppaavat menemään aika solmuun kaikki kuviot joten siitä voi jokainen tehdä ne omat päätelmänsä. ei kukaan ole iskunkestävä. itseasiassa täällä ne kaikista kestävimmät tuntuvat olevan.
Kestän sanalliset iskut ihmisiltä jotka ei merkitse mulle mitään, mutta oman kaivatun sivalluksista luhistuisin varmaan kuin korttitalo.
- niin itsekin.
:......:.......: kirjoitti:
Kestän sanalliset iskut ihmisiltä jotka ei merkitse mulle mitään, mutta oman kaivatun sivalluksista luhistuisin varmaan kuin korttitalo.
täällä tämä vielä on jatkuvaa hidasta kiduutusta. jatkuvasti täytyy vain olettaa ja pelkän vaiston varassa kirjoitella. se on todella kuluttavaa kun ei tiedä 100% varmuudella. ja sitten ei voi kuin arvailla että loukkasiko nyt sitä häntä vai ketä...kaiken kaikkiaan todella raskasta hommaa.
- parempi vaihtoehto
Mitä jos ap poistuisi?
- Ei kait tämän
palstan kuningas mihinkään poistu, muut saa poistua,,Onpa tyhymä aloitus ja niin on aloittajakin.
- alamainen ;)
Ei kait tämän kirjoitti:
palstan kuningas mihinkään poistu, muut saa poistua,,Onpa tyhymä aloitus ja niin on aloittajakin.
Niin. Odotan yhä mitä Kuningas kohta suoltaa suolipalstalle :). Toisaalta...kaikki on jo nähty, vaikee kuvitella enää mitään maata mullistavaa :)).
- voi kulta
Kas kun ei kuuluisa Prinsessa......♡
- Oho,kuningas
itse vastasi,,Häivy!
- paranna mut
Miksi?
Minä sairastin napsusormea.. - elämänääntä
polvet ja sormet naksuu
- järki palas tyttöön
Eräälle: Näin muuten on, olet kaikessa edellä. Lopulta minäkin löysin langan päät. Ja nyt voin lopultakin myöntää, että kyllä, olen aivan uskomattoman naiivi tämän jutun suhteen ollut. Toivottavasti löydät sen, mitä etsit näiltä eri palstoilta tai eri naisista. Tyhjältä kyllä vaikuttaa. Minä tosiaan palaan nyt irl. Tällä kertaa pysyvästi.
- Älä...
lähe vielä, sinuahan mä täältä etsin..
- pöljä foorumi
Älä... kirjoitti:
lähe vielä, sinuahan mä täältä etsin..
Entä jos et etsikään juuri häntä, yrität silloin sanoillasi sitoa jonkun täysin tuntemattoman tänne roikkumaan ja kitumaan ilman toivoa mistään.
- Y====B
ÄLÄ JÄTÄ MINUA PLIIS!!!!!!
- Kerrohan.
Mitä yrität sanoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2655283Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1204271- 604251
- 513660
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363657Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413475Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv322810Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202616- 232576
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo692435