Ihmissudet hoi!

Katarina_

Olisin kiinnostunut juttelemaan jonkun ihmissuden tai ihmissusita kiinnostuneen kanssa. Itse olen ihmissusi ja joskus tuntuu ettei ole ketään, jonka kanssa puhua tämmöisistä asioista. Minulle on aivan sama oletko tyttö vai poika, eikä ikäkään ratkaise tässä. Haluaisin vain jutella. Sähköpostini on [email protected]
Jos olet kiinnostunut ihmissusita tai olet ihmissusi, voit lähettää minulle viestiä.

8

86

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisin

      kiinnostunut juttelemaan kanssasi ihmissusista. Mä haluaisin olla ihmissusi.

    • Bad Wolf

      Voisin jutella kanssanne mutta sähköpostin saan vasta ensi vuonna ehkä...

    • Kiinnostais simona

      Ja mua kans kiinnostaisi mutta olen vielä niin nuori, että osaan kirjoittaa vasta ensi vuonna....

    • On itsellä outoja ihmissusi maisia kokemuksia täyden kuun aikaa olen kiivennyt katolle ja hypännyt alas ja ei käynyt mitään. Täyden kuun öinä en voi nukkua ja silmät ovet reunoilta sinivihreät mutta keskeltä kirkkaan keltaiset (koko ajan) Suvussa kiertää legendoita joissa sukulaiset katovat öisin ja aamuisin löytyvät metsästä. Varmasti tulet kuulemaan minusta itsessä virtaa luultavasti muutakin verta kuin ihmisen koska äiti ja isä ei anna ottaa kenenkään minusta veri testejä (siis lääkäreide) vaikka pitäisi äiti tai isä sanoo vaan minun tyttären vereen ei kosketa ja yleensä lähdemme melko pian lääkäristä. Kun kävin omista syistä testeissä jossa katsottiin kehon lihas/rasva massa niin minulla on reilusti enemmä lihas massaa kuin muilla ikäisilläni kuuluisi olla ja lääkäri sanoi sen jälkeen kun näki tuloksen toiselle lääkärille että mittaa uudestaan ei tämä voi pitää paikaansa. Kuulet minusta melko pian

    • auu

      Hei oletteko vielä täällä itse olen ihmissusi ja olen myös kiinnostunut ihmissusista

    • OnkoTäälläJoku

      Musta olisi kiva kanssa puhuu ihmissuden kanssa, mutta onko teillä kikkiä, jos täällä siis on vielä joku.

      • Talsiana

        Juu, mun nimimerkki on sama kuin mun kik


      • seihmissusi

        Mä oon ihmissusi mun kaa voi aina puhua kirissä mun ke _emmi_1D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe