Sun täytyy luattaa muhun!

miss you nainen

Opetellaa yhdes. Lue:

"Luottamuksen puute tai luottamuksen menettäminen muihin tekee haavoittuvaiseksi, sillä tukea ja apua ei uskalla hakea silloinkaan, kun se todella on tarpeen. Luottamus on tärkeää selviytymisen kannalta ja yhteydessä mielen hyvinvointiin. "

http://www.vahvistamo.fi/vahvistamo/loyda_tunne/luottamus

48

834

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen.

Niinhän minä teen.

• jos olis mulle

Jos tää on yhdeltä mulle ja johtui siitä tämän päiväisestä niin Sori.. Sä teit sen ainoan virheen mitä mun kanssa ei saa tehdä. Valehtelit ja petit luottamukseni! Kerroppa nyt sitten hyvä vinkki siihen että miten tällainen korjataan, sillä mä en osaa sitä itse tehdä. Tällainen on aina peruuttamaton vahinko mun kohdalla enkä osaa "kutoa" millään taikalangalla sitä rikottua ehjäksi jälleen. Taikatemppu tai ihme olis jees!

• Puhutaa ny ees täst

Sori, en mää tajunnu kui isost asiasta kyse. Kai tajuut et sun parasta mää vaa.. Et sää aijo enää ees puhuu mulle?

• Tarvin lisä happee
        Puhutaa ny ees täst kirjoitti:

Sori, en mää tajunnu kui isost asiasta kyse. Kai tajuut et sun parasta mää vaa.. Et sää aijo enää ees puhuu mulle?

Suksi sinne muiden valehtelijoiden kanssa samaan mestaan ja anna mun olla rauhas sun selityksiltäsi! Ne ei kiinnosta minua! Jos olisit mun parasta ajatellut niin olisit ajatellut luottamuksen alkeita (---> OLE REHELLINEN!! ) sen sijaan että lähdet horjuttaan jo muutenkin huojuvaa "tornia" vielä lisää. Kiitti ihan vitusti nyt tästä! Eipä mene taas kuin 6 kk että pääsen takas tähän pisteeseen mistä putosin taas alkuruutuun! Että KIITOS VAAN!

• Joko sää kuuntelisit
        Tarvin lisä happee kirjoitti:

Suksi sinne muiden valehtelijoiden kanssa samaan mestaan ja anna mun olla rauhas sun selityksiltäsi! Ne ei kiinnosta minua! Jos olisit mun parasta ajatellut niin olisit ajatellut luottamuksen alkeita (---> OLE REHELLINEN!! ) sen sijaan että lähdet horjuttaan jo muutenkin huojuvaa "tornia" vielä lisää. Kiitti ihan vitusti nyt tästä! Eipä mene taas kuin 6 kk että pääsen takas tähän pisteeseen mistä putosin taas alkuruutuun! Että KIITOS VAAN!

Joko sää oot pahimmat höyryt päästelly? Voiks sulle jo soittaa vai viäläkö sää lyät mulle luuria?

• Ei leppymist luvas
        Tarvin lisä happee kirjoitti:

Jaaha.. nainen on sitte sulkenu koko luurinsa pois päält.

• Ei pysty nyt
        Ei leppymist luvas kirjoitti:

Jaaha.. nainen on sitte sulkenu koko luurinsa pois päält.

Mitä sä vielä tahdot? Valehdella lisää? Kuule kun en oikein tiedä monta sanaa sun lauseessa on totta ja monta valetta niin jätän väliin koko kuuntelun!

• Ei meikäl muuta ku..
        Ei pysty nyt kirjoitti:

Mitä sä vielä tahdot? Valehdella lisää? Kuule kun en oikein tiedä monta sanaa sun lauseessa on totta ja monta valetta niin jätän väliin koko kuuntelun!

Hey idiot, i love you!

http://www.youtube.com/watch?v=1pP4H_K4zys

Vihaan suomiräppii mut sun takii teen mitä vaa.

• Ei kiinnosta!
        Ei meikäl muuta ku.. kirjoitti:

Hey idiot, i love you!

"I never will - forgive you

So if we meet - somewhere tonight
        You'd better - be set to fight
        In the darkness - of missing stars
        You won't see me
        But you'll feel me inside"

Vanilla Ninja - Liar Lyrics

Liar, liar, liar, liar
        Liar, liar, liar, liar

• Vihaan sua
        Ei meikäl muuta ku.. kirjoitti:

Hey idiot, i love you!

Sä kuvittelet että asia on pois pyyhitty kun vähän pahoittelet? Tiedätkö sä että tässä meni mun vuoden työstäni itseni kanssa nyt puolen vuoden osuuden verran viemäristä alas! Sitä ei yhdellä pahoittelulla kuntoon hoideta!! Vituttaa alkaa homma alusta SUN ajattelemattomuuden takia!

• Luuria vaan lyät
        Vihaan sua kirjoitti:

Sä kuvittelet että asia on pois pyyhitty kun vähän pahoittelet? Tiedätkö sä että tässä meni mun vuoden työstäni itseni kanssa nyt puolen vuoden osuuden verran viemäristä alas! Sitä ei yhdellä pahoittelulla kuntoon hoideta!! Vituttaa alkaa homma alusta SUN ajattelemattomuuden takia!

Onks sul syysloma vai onks teil ees? Jos tuun käymää nii päästät sää sisälle vai joudunko puhuu postiluukusta sulle asiani?

• you are liar
        Luuria vaan lyät kirjoitti:

Onks sul syysloma vai onks teil ees? Jos tuun käymää nii päästät sää sisälle vai joudunko puhuu postiluukusta sulle asiani?

KOKEILEPPA! Lähdet oveltani poliisien saattelemana!

• TT :(
        Ei kiinnosta! kirjoitti:

"I never will - forgive you

So if we meet - somewhere tonight
        You'd better - be set to fight
        In the darkness - of missing stars
        You won't see me
        But you'll feel me inside"

Vanilla Ninja - Liar Lyrics

Liar, liar, liar, liar
        Liar, liar, liar, liar

Eikö englanniksi kirjoittelevaa Sari Susanna kiinnosta?
        Ainakin ennen kiinnosti ja kovasti kiinnostikin.
        Entäs se sun vauvakuume. Et kerkiä palstalle. Sahan
        oot täällä koko ajan. Kirjoita vaan rohkeasti omissa nimissäs.
        Älä muiden. Et SA mikään M oo.

• Tämä ei kuulu sulle!
        TT :( kirjoitti:

Eikö englanniksi kirjoittelevaa Sari Susanna kiinnosta?
        Ainakin ennen kiinnosti ja kovasti kiinnostikin.
        Entäs se sun vauvakuume. Et kerkiä palstalle. Sahan
        oot täällä koko ajan. Kirjoita vaan rohkeasti omissa nimissäs.
        Älä muiden. Et SA mikään M oo.

Pidä sinä pääs kiinni ja suksi muualle puuttumasta muiden tappeluihin! Etsi omat tappelut tai mee haastaan kadulle niin eiköhän joku lähde mukaan! Ole hyvä ja poistu!

• Oot armoto naine
        you are liar kirjoitti:

KOKEILEPPA! Lähdet oveltani poliisien saattelemana!

Mitä mää ny sit teen? Oonks mä ny sit iha paska jätkä?

• Jätä mut nyt rauhaan
        Oot armoto naine kirjoitti:

Ei kuule paljoa kiinnosta mitä teet! Tee mitä ikinä lystäät kunhan minä en kuulu siihen millään muotoa!

Liity vaikka paskanjauhajien omaan kerhoon ja ryhdy sen puheenjohtajaksi Kehittelette yhdessä sitten uusia kivoja kusetuksia!

Voit myös katsoa leffan "valehtelija valehtelija" ja juosta sen jälkeen keskustassa alasti "olen valehtelija" lippua liputtaen!

Mä en tajua mikä siinä rehellisyydessä on niin vaikeaa....

• you are only liar
        Oot armoto naine kirjoitti:

Jos et lopeta tuota jatkuvaa soittelua niin hommaan soitonsiirron yhden kaverini numeroon! Saat sille sitten jauhaa noita paska puheitasi. Mua ne ei kiinnosta. Ovelle jos tulet niin joka kerta poliiisi taluttaa sut pois. En halua olla missään tekemisissä tuollaisen valehtelijan kanssa!

• Ok!
        you are only liar kirjoitti:

Jos et lopeta tuota jatkuvaa soittelua niin hommaan soitonsiirron yhden kaverini numeroon! Saat sille sitten jauhaa noita paska puheitasi. Mua ne ei kiinnosta. Ovelle jos tulet niin joka kerta poliiisi taluttaa sut pois. En halua olla missään tekemisissä tuollaisen valehtelijan kanssa!

Jos sää sitä haluut. Soittele ku oot leppyny.

• sopiiko?
        Ok! kirjoitti:

Jos sää sitä haluut. Soittele ku oot leppyny.

Mä olen täysin rauhallinen JOS sä et ilmesty näköpiiriini enkä mä joudu alttiiksi sun typerille selityksillesi! Jos nyt vaan antaisit "pölyn laskeutua". Tiedät mun tulisuuden ja sen kuinka hermostun tämän tyyppisistä asioista. Jos vaan nyt muutama viikko vältellään osumasta toistemme tielle ainakaan tahallaan. OK?

• Two day
        sopiiko? kirjoitti:

Mä olen täysin rauhallinen JOS sä et ilmesty näköpiiriini enkä mä joudu alttiiksi sun typerille selityksillesi! Jos nyt vaan antaisit "pölyn laskeutua". Tiedät mun tulisuuden ja sen kuinka hermostun tämän tyyppisistä asioista. Jos vaan nyt muutama viikko vältellään osumasta toistemme tielle ainakaan tahallaan. OK?

That`s it!

"Anteeksi tuskin sääääää tuuuuu mulle koskaaaaan antamaaaaaaan, mutta muista kaikki ei ooooooo niinku sanotaaaaaan"

• Mää muistan
        sopiiko? kirjoitti:

Sul on työ jobi perjantaina! Asiakkaalle ei vittuilla. Mää aijon tulla sillo selvittää tän!

• Asia selvä?
        Mää muistan kirjoitti:

Sul on työ jobi perjantaina! Asiakkaalle ei vittuilla. Mää aijon tulla sillo selvittää tän!

Niinkö luulet? Kuule asia on nyt niin että sä olet ollut valehteleva kusipää ja loukannu mua ihan helvetisti silloin sä et sanele yhtäkään sääntöä! Mä sanelen nyt ehdot millä mennään! Sä pysyt kaukana mun työpaikasta ja musta!

• Epäloogista mutta...

On tullut monesta asiata luovuttua luottamuksen puutteen vuoksi. On se niin nurinkurista ainakin omassa elämässäni, niihin joihin on luottanut ne ovat olleet kaikkein petollisimpia. Niihin joihin ei ole luottanut, ne ovat olleet kuitenkin uskollisempia. On vaikea erottaa epäluotettava henkilö luotettavasta.

• luottamustenväli

Ihan hyvä artikkeli. Siinä ei kuitenkaan mainita mitään luottamuksen puutteesta itseään kohtaan. Siitähän ne ajatukset kumpuavat myös suhteessa toisiin ihmisiin. Joku voi uskoa, ettei elämä tarjoa mitään hyvää esim se jonka haluaisit olevan kiinnostunut ei kuitenkaan sitä ole. Jos koet, että tämä ihmisesi sua kaipaa, niin ei kai hän uhraisi energiaa epäluotettavan oloiseen? Lainaamastasi kohdasta tulee jotenkin sellainen kuva, että oletat tai tiedät hänen olevan tuen tarpeessa. Jos näin on, hän voi ajatella olevansa liian "valuvikainen" sinulle.

• luottokuponki

Voiko luottaa täysin ihmiseen ennenkuin oppii tuntemaan paremmin?
      Voiko luottaa täysin ihmiseen joka viestittää vain anonyymisti?
      Voiko luottaa täysin ihmiseen joka antaa ristiriitaisia viestejä?
      Voiko oppia luottamaan ihmiseen jota ei tapaa koskaan?

Ap. sun täytyy myös luottaa siihen naiseen!!

• johto irti

Miehet luottavat vähemmän naisiin kuin naiset miehiin... noh, ajatellaan yhdessä... juu kyl tiietään; miesten maailma, miesten säännöt ;)

• me2.....

Kyllä mä luotankin.

• Rista-aallokko

Jostain kumman syystä, olen aina luottanut häneen kuin sokea kana. Minulla on vain muita esteitä.

• 6+4

mitä muita esteitä?

• Risti-aallokko
        6+4 kirjoitti:

mitä muita esteitä?

Omassa elämässäni keskeneräisiä asioita. En halua sotkea häntä tähän sotkuun mukaan.

• 6+4
        Risti-aallokko kirjoitti:

Omassa elämässäni keskeneräisiä asioita. En halua sotkea häntä tähän sotkuun mukaan.

Ristiaallokko on haasteellinen, mutta ehkä se toinen vois auttaa sinua siitä pois?

• Risti-aallokko
        6+4 kirjoitti:

Ristiaallokko on haasteellinen, mutta ehkä se toinen vois auttaa sinua siitä pois?

Ehkä, mutta en halua häntä siihen rooliin. En halua tuottaa hänelle vaikeuksia

• sfdwer

Ehkä, mutta en halua häntä siihen rooliin. En halua tuottaa hänelle vaikeuksia

Mikä asia on kesken?

• Risti-aallokko
        sfdwer kirjoitti:

Mikä asia on kesken?

Enpä taida kertoa. Kiitos kuitenkin huomiosta :) Kuulostaako tilanteeni tutulta ?

• gmjk

Enpä taida kertoa. Kiitos kuitenkin huomiosta :) Kuulostaako tilanteeni tutulta ?

ei oikeastaan. tilanteita on paljon...

• Y====B

JOS yksikin sanoo et tarviin hoitoo vedän sitä turpiin ite oot tyhjiä sanoja täynä rupee kirjoittamaan kirjroi sopii sulle paremmin sähän voi sanoo mulle älä enää häiritse mua niin asia selvä kun sä muutenkin tiädät munsta kaikki

• 2+17

Mä en ole vielä tavannut ihmistä, johon voisi luottaa. Joka ikinen on tavalla tai toisella rikkonut luottamuksen... : /

• Kuka toi luottomiäs on?

• Meloja-Hannu

Tikkakosken Susanna J:n se täällä englanniksi
        taitaa liaria-huudella, ja laulujen sanoja kopioida.
        Kuka petti luottamukseen meloja-nainen

• OikeeMies?
        Meloja-Hannu kirjoitti:

Tikkakosken Susanna J:n se täällä englanniksi
        taitaa liaria-huudella, ja laulujen sanoja kopioida.
        Kuka petti luottamukseen meloja-nainen

Vi**u oot pelle :D

• en luota

Kerran luotin ja se oli virhe. Hän saa tehdä paljon töitä, että voi vielä saavuttaa mun luottamuksen. En usko että hänestä on siihen, nyt kun olen häneen saanut tutustua.

• Uskotteko tässä

ketjussa varmuudella tunnistaneenne sen ihmisen kenen kanssa tuota he!vetillistä vääntöä olette pitäneet?
      Todella rajujakin kannanottoja, haukkumalla toisia ja ei varmasti ole ollut tietoa kuka on kukin. On vain arvailuja ja oletuksia, ja kun vauhtiin ovat päässeet, niin se raivo on vain yltynyt.
      Mistä tuo raivo ja pask@mainen olotila kehittyy?
      Saako mieli rauhan kun saa revitellä ja räksyttää, vai jääkö p@skanmaku yhäkin suuhun?

• Yks tappelija vaan

Mä tiedän kenelle puhun koska se sama ihminen käy ovellani! Jos et puuttuisi asiaan josta et mitään tiedä! Asia ei kuulu sinulle joten työnnä se nenäs mieluummin omiin asioihisi ja yritä hoitaa ne. jos niissä on kymppin arvoisia suorituksia eikä paikkailtavaa löydy missään kohtaan niin sen jälkeen voit loistaa pyhimyksenä! Ennen sitä sun sanoilla ei ole painoarvoa. Jätä turhat sanomatta.

• Uskotteko tässä
        Yks tappelija vaan kirjoitti:

Mä tiedän kenelle puhun koska se sama ihminen käy ovellani! Jos et puuttuisi asiaan josta et mitään tiedä! Asia ei kuulu sinulle joten työnnä se nenäs mieluummin omiin asioihisi ja yritä hoitaa ne. jos niissä on kymppin arvoisia suorituksia eikä paikkailtavaa löydy missään kohtaan niin sen jälkeen voit loistaa pyhimyksenä! Ennen sitä sun sanoilla ei ole painoarvoa. Jätä turhat sanomatta.

Puutuinko muuten kun yleisellä tasolla tuohon p@skan jauhamiseen?
        Sinä sitä vastoin jatkat yhäkin tuiki tuntemattomalle tuota samaa eilen illalla aloittamaasi jauhamista.
        Taidat olla aika pimee tuon raivosi kanssa.
        En ole mitään pyhimyksen kehää tai kruunua päähäni hakemassa, mutta sua osuin todella näpäyttämään, vaikka yleisellä tasolla tämän ketjun kirjoituksista kommentoin.

• Sää oot lammas
        Uskotteko tässä kirjoitti:

Sinä sitä vastoin jatkat yhäkin tuiki tuntemattomalle tuota samaa eilen illalla aloittamaasi jauhamista.
        En ole mitään pyhimyksen kehää tai kruunua päähäni hakemassa, mutta sua osuin todella näpäyttämään, vaikka yleisellä tasolla tämän ketjun kirjoituksista kommentoin.

Ämmät puuttuu meikäläisen tappeluun häh?? Pitääks ip ottaa selville ja tulla jututtaan? Edelline puhuu asiaa! Naapuri naine vihottelee mut kyl se siit leppyyn mul.

• Sää oot lammas edell
        Uskotteko tässä kirjoitti:

Se naapuri naine tykkäs vähä kyttyrää ku kävin hakkaan yhde häiskän joka teki sille kiusaa enkä kertonu sil mitää enne enkä jälkee! Siit se vihottelee.

• välitauko ohi NYT
        Sää oot lammas edell kirjoitti:

Se naapuri naine tykkäs vähä kyttyrää ku kävin hakkaan yhde häiskän joka teki sille kiusaa enkä kertonu sil mitää enne enkä jälkee! Siit se vihottelee.

Nyt mäkin jo repesin! :D Miksi sä et millään kohtaa mulle puhunut noin rumasti vaikka mä oon tylyttänyt sua ihan satasella? :D Vaikka mä en sun viimeisimmästä tempauksesta oikein pitänyt mutta yksi asia josta huvitun aina on se miten sulla on pokkaa laukoa törkeille tärkeilijöille totuuksia. Mä en pysty siihen kuin kunnolla suuttuneena.

Ja tämä nyt ei sitten tarkoita että olisin leppynyt..! Olen edelleen sulle vihainen ja mykkäkoulu jatkuu. Oli vain välitauko kun alkoi naurattaan.

JATKUU..

• Luottamusta ei ole

Vahvistamosta tuli mieleen se Puhdistamon Rakkauspakkaus, jonka joitakin vuosia sitten ostin muka joululahjaksi yhrelle. Silti, vaikka tiesin, että koskaan en sitä voi antaa. Käytin sitten itse, sekoitin piimän sekaan ja join pois.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe