Millä aineella saisin kylpyh.lattian puhtaaksi???olen kokeilut kloritia,ei hyvä.Lattia on beikeä laattaa saumat "pitäis" olla valkeet!eli millä saisin ne puhtaaksi erikoisesti ne saumat?osaisko joku auttaa?
kylpyh.lattia
4
950
Vastaukset
- kankkunen
Käytä hapanta puhdistusainetta ph alle 5:n.Muista kastella saumat ennen aineen laittamista ja lopuksi muista neutraloida!!Saostumat ei lähde kuin happamalla aineella ja kloriitti on liian emäksistä ainetta.
- pesiä
Eikö hapan vie pinnan kaakeleista???
- jynssääjä
Itse käytän Kiillon kylpyhuonepesua (ph 3)ja juuriharjaa. Puhdistusta voi tehostaa Cif-Cream teho plus (ph 12, entinen Vim). Tähän asti kaikki lika on lähtenyt. Kiillon kylpyhuonepesussa on lisäksi mieto tuoksu verrattuna muihin kylpyhuoneenpesuaineisiin.
- Pesuaine
Osta Lithofin puhdistusainetta, jota saa Suomessa Pukkilan Kaakelikaupoista. Tuotetta on eri merkkisiä ja eri likaisuusasteisiin. Itse kokeilin ainetta ja hyvin lähti kaakelit puhtaaksi. Esim Liftofin Wexa on tarkoitettu vanhempiin kaakeleihin. Hinta on kyllä aika korkea 20-40e litra.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?951877- 881330
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693