exäni juo yli 50 annosta viikossa ja vähintään 30 jos reppaa. Kuinka kauan elimistö jaksaa tuollaista rääkkiä, ennen ku kuolee? Juonut 10 vuotta nyt. C hepatiitti on myös hällä. Onneksi ei tarvitse olla loppua katselemassa.
Ainakin pää sillä jo on muussia, toistelee asioita ja sammuilee. Lisäksi menee vahvoja lääkkeitä. Ikää on päälle 30 hällä.
yli 50 annosta viikossa
15
2731
Vastaukset
- mara'
Ei se nyt niin hirveesti vielä oo. 2kk-40v omien kokemuksien(ystävien/tuttujen) kokemuksien perusteella. Jotkuu vaan sinnittelee vaikka lääkärit on luvannu jo kuolemaa vuosikymmeniä sitten. Monella juomarilla menee 20-30 annosta joka päivä jos rahaa vaan on ja silti ovat eläneet 50-60 vuotiaaks.
- Nuori lääkäri
Suositeltava määrä alkoholia vuorokausessa on 17 annosta. Exäsi voi lisätä reippaasti alkoholin kulutustaan !
- tarkista tietosi
Eibokkun 15 annosta nykyään.
- fakta tieto
tarkista tietosi kirjoitti:
Eibokkun 15 annosta nykyään.
Uusi tieto on: 14 annosta.
- Kokenut lääkäri
Suositeltava määrä alkoholia vuorokausessa on 17 annosta. Exäsi voi lisätä reippaasti alkoholin kulutustaan !
- 9887887
Saako juoda enemmän jos maistuu? Saako myös syödä packaa? Onko packa terveellistä?
- Nuori äikkän ope
9887887 kirjoitti:
Saako juoda enemmän jos maistuu? Saako myös syödä packaa? Onko packa terveellistä?
Packa? Tarkoitat varmaan pakkaa. Mitä pakka on? Ei ainakaan pascaa.
Pascaa syövät vain raitistelijat. Se auttaa hillitsemään janoa ainakin hetkellisesti. Raitistelija on valmis mihin hyvänsä unohtaakseen janon.
- Holistit päättää
Suositeltava määrä on 2-3 annosta päivässä, eikä joka päivä.
50 annosta viikossa on reilusti yli kaksi kertaa suositellun - lääkeiden kanssa tulee ongelmia entisestään. Dementia, katkokävely, jatkuva ripuli, ymv hauskaa on tiedossa - kyse on vain siitä - koska. Toiset kestää pidempään kuin toiset - jokaiselle tulee haittavaikutuksia jos määrät ovat liian suuria ja käyttö jatkuvaa. Hepatiitti C ei ole hyvä juttu ja alkoholi lisää selvästi maksasyövän riskiä. Tosin jokainen valitsee tiensä itse - ja toivottavasti kantaa myös seurakset valinnastaan.
Sääli on sairaus ja siihen ei kannata sortua.- Nuori lääkäri
Suositeltava määrä on 17 annosta per päivä.
- 10022
Nuori lääkäri kirjoitti:
Suositeltava määrä on 17 annosta per päivä.
ai packaa?
- Nuori lääkäri
Suositeltava määrä on 17 annosta per päivä. Alkoholia.
- vittuun
Vittu
- koffffffff
Jonne
- Nuori lääkäri-oikea
Tässä ketjussa taas nähtiin kirkkaasti, että tämän foorumin juoppoidiooteille ei kannata esittää mitään asiakysymyksiä, kun itsekin ovat exäsi kaltaisia aivovammaisia.
- yksilöllistähän tuo on
Kysymyksessä on täysin yksilöllinen asia. Tiedän kaksi henkilöä jotka joivat lähemmäs 150 annosta viikossa parin vuosikymmenen ajan.
Toinen kuoli keuhkosyöpään, kun sitä norttiakin meni se kolme askia päivässä ja toinen kuoli siihen dokaamiseen, eli haima pamahti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849