Niin kauan olen kaivannut,
niin kauan ikävöinyt,
miettien, pohtien vain sinua.
Jos kerran vielä saisin liki tulla,
tahtoisin tuntea, kokea sen,
mitä aiemminkin sain.
Tällä kertaa aistit avoinna,
sydän pelosta hakaten.
Antaisitko minulle sen mahdollisuuden,
kerran vielä liki tulla?
Vielä kerran?
13
364
Vastaukset
- Edes kerran.
Kun edes saisi sen yhren kerran.
- voitko unohtaa?
Miksi? Sattuisi ehkä vielä enemmän...
- ehkä ei....
Tuo ehkä onkin se joka sotkee kaiken.
- 12498241912408
"Niin kauan olen kaivannut,
niin kauan ikävöinyt,"
Pään sisäiset kuvitelmasi eivät ole konkretiaa
"miettien, pohtien vain sinua."
En lue ajatuksia.
"Jos kerran vielä saisin liki tulla,
tahtoisin tuntea, kokea sen,
mitä aiemminkin sain.
Tällä kertaa aistit avoinna,
sydän pelosta hakaten.
Antaisitko minulle sen mahdollisuuden,
kerran vielä liki tulla?"
Ei minua innosta enää olla sinulle mieliksi. Etsin jonkun, joka ei ole epävarma pelkuri, jonkun, joka haluaa minut eikä pelkää. Omapa oli menetyksesi.- En pelännyt.
"Ei se mennyt niin"
- 3514461364136413
En pelännyt. kirjoitti:
"Ei se mennyt niin"
Jotain siinä ajattelit kuitenkin. En ymmärrä miksi enää kaipaat, antaisit olla jo. Kaksi yksinäistä vaeltajaa jatkaa yksin, aivan kuten halusitkin, ole nyt tyytyväinen valintaasi ja ilmeisesti vakaa aikomuksesi on pysyä tässä päätöksessä vaikka kaipailuviestejä kirjoitatkin, joten...
- no camoon hei
3514461364136413 kirjoitti:
Jotain siinä ajattelit kuitenkin. En ymmärrä miksi enää kaipaat, antaisit olla jo. Kaksi yksinäistä vaeltajaa jatkaa yksin, aivan kuten halusitkin, ole nyt tyytyväinen valintaasi ja ilmeisesti vakaa aikomuksesi on pysyä tässä päätöksessä vaikka kaipailuviestejä kirjoitatkin, joten...
anna olla ja kaivata. et se kuitenkaan sää oo jota se kaipaa.
- mitäs sit ?
En pelännyt. kirjoitti:
"Ei se mennyt niin"
jos ei pelkoo niin mitä sit ettei sitä voi puhuu sille oikeelle vaan vääntää siitä juttuu
tuntemattomien kanssa? - "Ei se mennyt niin"
3514461364136413 kirjoitti:
Ei se ollut minun valinta, enkä sitä halunnut.
Ei se ollut minun päätös, johon minut pakotit. - 1248142092894
"Ei se mennyt niin" kirjoitti:
Ei se ollut minun päätös, johon minut pakotit.Tuo on jo todella raukkamaista vastuun vierittelyä jos olisit hän. Tuskinpa olet, onneksi.
- sinut? minut?
"Ei se mennyt niin" kirjoitti:
Ei se ollut minun päätös, johon minut pakotit.me emme täällä kyllä tunne toisiamme.
- Valhetta.
En pelännyt. kirjoitti:
"Ei se mennyt niin"
Jokainen joka päätyy täällä setvimään asioitaan anonyymien, tuntemattomien ihmisten kanssa joilla ei ole mitään tekoa sen oman tarinan kanssa ovat pelkreita, sinä mukaanlukien.
- "Ei se mennyt niin"
mitäs sit ? kirjoitti:
jos ei pelkoo niin mitä sit ettei sitä voi puhuu sille oikeelle vaan vääntää siitä juttuu
tuntemattomien kanssa?Minä puhuin puhuin,
kunnes tukehtua meinasin.
Sotkeennuin hurmokseen, ajatuksiini,
sinun kavahtaen, vaieten.
Se hiljaisuus.
Se hiljaisuus oli enne.
Kesäkissan tavoin,
jäädä sain.
Minä jäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290