Muutenkin vastenmielinen, mutta tyypillinen Pohjanmaan juntti ei hyväksynyt mitään erilaista, vaan uhosi jopa vetävänsä joitain muita asukkaita turpaan.
Vammaisvihaaja Jarno lensi ulos!
12
269
Vastaukset
- kattotaan kuinka käy
Tuleppas ihan tänne pohjanmaalle meille kasvotusten sanomaan tuo uudestaan!
- näin
Tuleppas sinä tänne laphiin niin kattothan kuinkäy :-D. V...tun pelle
- ...
näin kirjoitti:
Tuleppas sinä tänne laphiin niin kattothan kuinkäy :-D. V...tun pelle
onko siellä pohjanmaalla ja lapissa muita kuin HOMOja?
- typerää'
Elä valehtele ei koskaan sanonut noin, Jenna tosin uhosi että tekis mieli vetää Jarnoa turpaan. Mistä keksit tuon "vammaisvihaaja?"
- jep2jep2
ole homo hiljaa.
homous on vamma mutta et sinäkään sitä valinnut vaan sait sen lahjaksi.
Homon vihaajat ovat terveitä normaaleja ihmisiä.- Mene töihin
Eniten suomalaiset vihaavat Persupummeja eikä ihme!
- hienoa.....
Mene töihin kirjoitti:
Eniten suomalaiset vihaavat Persupummeja eikä ihme!
Pertti on persu.
- J_fani
Joonatani voittoon,hän osaa käyttäytyä eikä hauku toisia ihmisiä.
- viha on vahva sana
Aloittaja ei Jarno Jonathania vihaa sitä vain ärsytti niin kuin monia muitakin Jonathanin ilkeily muille asukkaille. Turpaan veto kommenttisi on valetta.
- Kuvotussss!
Jarno oli mies, senhän kaikki näki! Ystävällinen kaikille, kelle kuuluikin olla, piti usein Joonaksen kanssa yhdessä hauskaa. Piru Jonathanin yhtä apinamaiset, tyhmät kannattajat yrittävät täällä, niinkuin piru ite talossa, mustamaalata toisia! On se reilua valehdella toisista! Jonathan kun istuu käppyrässä, naama virneessä, luurankohanskat käsissä, pillikintut ristissä, niin on ilmetty sarvipää piru!! Eihän tuo paholainen osaa edes puhua, silloin kun siltä jotain kysytään!
- Etelä-Pohjanmaalta
On tyhmää yleistää kaikkia Etelä-Pohjanmaalla asuvia junteiksi .Itse olen asunut joskus siellä Hämeen suunnassa ja voin kertoa ,että jo oli kovin ennakkoluuloista porukkaa siellä silloin . Onneksi vain muutamasta voin näin sanoa . Mistäköhän mahtoi johtua? Itse mielestäni käyttäydyin kaikkia kohtaan hyvin.
- Hyphyyn
Pääasia on että läks!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400006171093124h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?123648Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2392460Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja252368Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin31700- 1941255
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.491224- 721180
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo591059Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?771009