Olen tutkailemassa ikkunoita tulevaan mökkiin ja joku ehdotti, että osta Virosta, saat edullisemmin. Olen tutkaillut muutaman tehtaan tarjontaa ja aika hyvältä näyttää, hintojahan ei tietenkään ole valmiina. Mutta onko kokemuksia ikkunoiden tilaamisesta tuosta suunnasta? Toimitusvarmuus ja ovatko todella edullisempia kun otetaan esim. rahti huomioon ?
Ikkunat Virosta ?
4
3801
Vastaukset
- Vähäiset erot
Nykyiset fenestran ikkunat valmistetaan nimen omaan Virossa.
Osta ihmeessä halvimmat ikkunat. Samat laatupuutteet on virolaisissa ja suomalaissa ikkunoissa.
Ei suomalaistenkaan tehtaiden toimitusvarmuus ole sen ihmeellisempi - Hyvät ikkunat
Ennen hankintoja. Katso netistä: Hyvän ikkunan laatuvaatimukset.
Vaatimuksia vastaavia ikkunoita et löydä suomesta, etkä virosta.
Osta kuitenkin lähinnä vaatimuksia vastaavat ikkunat.
Saat vähemmän huoltokuluja aiheuttavat ja kauemmin kestävät ikkunat - pkk
Finak oü toimittaa tietääkseni lähes kaikki tuotannon Suomeen, sieltä saa myös kaikenlaisia erikoisikkunoita ja ovia, itselläni on talossa ja mökillä sieltä hyvät ikkunat ja ovet
- juujepjep
ja huollot sekä takuujutut hoituvat hienosti viron tarmoilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1113824
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413193- 2352847
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?392376- 361684
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241496Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411476- 141361
- 181345
- 221271