Paljon Onnea nimpparipäiväsi johdosta!!
Taina
8
166
Vastaukset
- sankaritar eiliseltä
Kiitos, kuka oletkaan odottaja.
- Vielä odotan
Oltiin joskus lähekkäin, mutta ei menty loppuun saakka. Ihana olet.. Ehkä joskus ollaan samassa tilanteessa.
- sankaritar eiliseltä
Ehkä, mutta miksi vain haaveilet ihanuudesta, miksi lähekkäin olo ei jatkunut tuota hetkeä pidempään?
- Vielä odotan
Silloin asiat oli vaikeita. Sinä olit eroamassa, mutta et tainnut sitten erotakaan ja minä olin jo eronnut.. Siitä on jo kauan.. kauan..
- sankaritar eiliseltä
Niin toisinaan ovat.. mutta enhän minä ennen eroani sinun lähellesi ole ehtinyt.. joten uskon olevani vain satunnainen sankaritar eiliseltä, sen sijaan että olisin ollut odottamasi. Kiitos silti pirteästä onnittelusta!:)
- Vielä odotan
Kiitos kun kelpasi onnittelut:) Se on vaan ihme juttu, että joku ihminen voi jäädä kaihertamaan mieltä, eikä sitä saa millään unohdettua vaikka kuinka yrittäis... Sankaritar, vaikuttaa, että olet hyvä nainen:) Kaikkea hyvää sinulle elämääsi!
- .....
Toi on niin tutun kuulosta.. Itse en ainakaan asialle mitään voi vaikka tilanne muuttuisikin.
- sankaritar eiliseltä
Aivan, ja kiitos, ei mennyt harakoille onnittelusi..;) Kaikkea hyvää myös sinun elämääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115237Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493392Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle913224Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku402926- 811847
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411580450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1271555Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311436Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1301234- 161149