Paljon Onnea nimpparipäiväsi johdosta!!
Taina
8
132
Vastaukset
- sankaritar eiliseltä
Kiitos, kuka oletkaan odottaja.
- Vielä odotan
Oltiin joskus lähekkäin, mutta ei menty loppuun saakka. Ihana olet.. Ehkä joskus ollaan samassa tilanteessa.
- sankaritar eiliseltä
Ehkä, mutta miksi vain haaveilet ihanuudesta, miksi lähekkäin olo ei jatkunut tuota hetkeä pidempään?
- Vielä odotan
Silloin asiat oli vaikeita. Sinä olit eroamassa, mutta et tainnut sitten erotakaan ja minä olin jo eronnut.. Siitä on jo kauan.. kauan..
- sankaritar eiliseltä
Niin toisinaan ovat.. mutta enhän minä ennen eroani sinun lähellesi ole ehtinyt.. joten uskon olevani vain satunnainen sankaritar eiliseltä, sen sijaan että olisin ollut odottamasi. Kiitos silti pirteästä onnittelusta!:)
- Vielä odotan
Kiitos kun kelpasi onnittelut:) Se on vaan ihme juttu, että joku ihminen voi jäädä kaihertamaan mieltä, eikä sitä saa millään unohdettua vaikka kuinka yrittäis... Sankaritar, vaikuttaa, että olet hyvä nainen:) Kaikkea hyvää sinulle elämääsi!
- .....
Toi on niin tutun kuulosta.. Itse en ainakaan asialle mitään voi vaikka tilanne muuttuisikin.
- sankaritar eiliseltä
Aivan, ja kiitos, ei mennyt harakoille onnittelusi..;) Kaikkea hyvää myös sinun elämääsi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255