Ei tuu mitään

hämmästynyt

Onko kukaan lopettanut KAHVINJUONTIA. Jessus, lopetin kahvinjuonnin, koska vatsa ei meinaa kestää sitä. Nyt olen ollut kolme viikkoa ilman kahvia ja pää on ihan omituinen. Saan ihan hirveitä huimauskohtauksia ja ihan kun en käsittäis yksinkertaisia asioita. Selvästikin ajatus juoksee etanavauhtia. Tänään sitten keitin kahvit ajatuksella, että kokeilen kestääkö vatsa ja verenkierto lähti käyntiin, kun oikein poskissa kihelmöi. Onko muilla ollut tällaisia "vieroitusoireita", sillä niitä ne varmaan on. Jos ajatus meinaa tyssätä ilman kahvia, niin vatsa saa sanoa mitä vaan, mutta minä alan juomaan uudestaan sitä myrkkyä. Lääkkeitä sitten vaan vatsalle.

4

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kofeiini pärisee

Ite olen kanssa huomannut että päässä pätkii ja on jotenkin sumussa ilman kahvia kun sitä on juonut pitkään säännöllisesti. Juuri vähän aikaa sitten oli tentti mihin menin jakson jälkeen kun olin juonut usean ison kupin kahvia päivässä. Sinä aamuna en ehtinyt: hölmöä jumittavaa ajatuksenjuoksua, sumuisen hermostunut olo, kynäkään ei meinannut totella vaan tuli ihan ihme suheroita kun koitti kirjaimia tehdä!

Sitten taas toisaalta kahvi tosiaan saa varpusparvet pyrähtelemään kattoon saakka ja posket punottamaan kun ihastuneella teinillä. Minulla aina kasvaa kahvinkulutus pikkuhiljaa kunnes huomaan vieroitusoireet ja alan vähentää pikkuhiljaa tarkoituksella. Silloin ei niin häiritseviä oireita tule, sitten on hyvä siirtyä kofeiinittomaan kahviin joka tuntuu silti etenkin aamuisin antavan placebopotkua päivään.

• Anonyymi00002

Ei kannattaisi juoda kahvia, hyvin epäterveellistä monella tapaa. Yksi vaarallisimmista huumeista, koska sen haittoja ei yleisesti tunnisteta ja ymmärretä. Myös mainitsemaasi verenkiertoa se myös heikentää ja aiheuttaa sydänongelmia, koska kofeiini supistaa verisuonia ja heikentää unenlaatua ja testosteronin tuotantoa. Kahvi heikentää myös vitamiinien ja mineraalien imeytymistä ja aiheuttaa elimistöön jatkuvan stressitilan, koska kahvi nostaa kortisolin määrää elimistössä. Kahvi aiheuttaa vatsa- ja suolisto-ongelmia ja sitä kautta muita sairauksia. Kahvi aiheuttaa sappiongelmia. Kahvia aiheuttaa jännitystä ja mirlenterveysongelmia. Kuulostaa hassulle, mutta kahvi on hyvin vaarallinen huume ja uskon että lyhentää ihmisten elin-ikää enemmän kuin mikään muu huume suomessa, koska kahvia käytetään niin paljon ja jopa jotkut lääkärit väittävät sitä terveelliseksi. Myrkkyä.

• Anonyymi00003

Itse olen vuosien varrella lopettanut kahvin juonnin joksikin aikaa kaksi kertaa.
      Molemmilla kerroilla oli kovaa päänsärkyä muutaman päivän, särkylääkkeetkään eivät auttaneet. Kipu hellitti kyllä sen muutaman päivän jälkeen.

• Anonyymi00004

Aivan yhtä helppoa lopettaa kahvin kuin minkä tahansa muun käyttö.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      24
      3757
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      41
      1869
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      27
      1154
    4. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      69
      1077
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      25
      1036
    6. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      1029
    7. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      41
      923
    8. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      841
    9. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      56
      803
    10. Pub Marjuskan grillibileet

Pub marjuskassa ilmainen makkara tarjoilu ja jakaa parille sadalle aurinko laseja. Miten tälläistä. Saako popittaa ja ja
      Haapavesi
      12
      723
    Aihe