Ei tuu mitään

hämmästynyt

Onko kukaan lopettanut KAHVINJUONTIA. Jessus, lopetin kahvinjuonnin, koska vatsa ei meinaa kestää sitä. Nyt olen ollut kolme viikkoa ilman kahvia ja pää on ihan omituinen. Saan ihan hirveitä huimauskohtauksia ja ihan kun en käsittäis yksinkertaisia asioita. Selvästikin ajatus juoksee etanavauhtia. Tänään sitten keitin kahvit ajatuksella, että kokeilen kestääkö vatsa ja verenkierto lähti käyntiin, kun oikein poskissa kihelmöi. Onko muilla ollut tällaisia "vieroitusoireita", sillä niitä ne varmaan on. Jos ajatus meinaa tyssätä ilman kahvia, niin vatsa saa sanoa mitä vaan, mutta minä alan juomaan uudestaan sitä myrkkyä. Lääkkeitä sitten vaan vatsalle.

2

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kofeiini pärisee

Ite olen kanssa huomannut että päässä pätkii ja on jotenkin sumussa ilman kahvia kun sitä on juonut pitkään säännöllisesti. Juuri vähän aikaa sitten oli tentti mihin menin jakson jälkeen kun olin juonut usean ison kupin kahvia päivässä. Sinä aamuna en ehtinyt: hölmöä jumittavaa ajatuksenjuoksua, sumuisen hermostunut olo, kynäkään ei meinannut totella vaan tuli ihan ihme suheroita kun koitti kirjaimia tehdä!

Sitten taas toisaalta kahvi tosiaan saa varpusparvet pyrähtelemään kattoon saakka ja posket punottamaan kun ihastuneella teinillä. Minulla aina kasvaa kahvinkulutus pikkuhiljaa kunnes huomaan vieroitusoireet ja alan vähentää pikkuhiljaa tarkoituksella. Silloin ei niin häiritseviä oireita tule, sitten on hyvä siirtyä kofeiinittomaan kahviin joka tuntuu silti etenkin aamuisin antavan placebopotkua päivään.

• Anonyymi00002

Ei kannattaisi juoda kahvia, hyvin epäterveellistä monella tapaa. Yksi vaarallisimmista huumeista, koska sen haittoja ei yleisesti tunnisteta ja ymmärretä. Myös mainitsemaasi verenkiertoa se myös heikentää ja aiheuttaa sydänongelmia, koska kofeiini supistaa verisuonia ja heikentää unenlaatua ja testosteronin tuotantoa. Kahvi heikentää myös vitamiinien ja mineraalien imeytymistä ja aiheuttaa elimistöön jatkuvan stressitilan, koska kahvi nostaa kortisolin määrää elimistössä. Kahvi aiheuttaa vatsa- ja suolisto-ongelmia ja sitä kautta muita sairauksia. Kahvi aiheuttaa sappiongelmia. Kahvia aiheuttaa jännitystä ja mirlenterveysongelmia. Kuulostaa hassulle, mutta kahvi on hyvin vaarallinen huume ja uskon että lyhentää ihmisten elin-ikää enemmän kuin mikään muu huume suomessa, koska kahvia käytetään niin paljon ja jopa jotkut lääkärit väittävät sitä terveelliseksi. Myrkkyä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      165
      1069
    Aihe