järvi suomen
kesähetken
rannalla laineilen
savusauna nokinen
laiturin päässä
naru
ajatus
röykkiössä lämpö
palava pätsi
muuripata ulkona
leikkaamato heinä
raikas uinti
kajastus vedessä
aikaa odottaa ajatus
soutajan kera
suolukkaa suoli janoaa
hämyn raja
paras aika
pimeydessä takaisin
kukon aikaan jo pöydässä
leivänpäällä
ei potki enään
alkupalaksi askareille
voimaksi voimattomille
raatajille
talven suojaksi
mettäläiset
3
155
Vastaukset
- a.kivi
korpi maisema kuvaus siivikon savusaunasta. sijaitsee pudaksen ja puolangan puolivälissä. savusauna on tehty 1900v. ennen sotaa. sodan jaloissa eleli kyseinen perhe. jussi oli poikanen silloin kun rintaman jakoi joki. runossa oli kai järvi. tulkitsekaa uudestaan. jussi on eläkkeellä. minulla a.kivellä oli suuri kunnia saada käydä savu saunassa. leikkaamaton heinä oli perikunnan mailla. kaupunkilaistuneet kaikki. leipä juoksutti maali kylään. koin ensinmäisen koskenlaskun hurmion. aito uittolainen oli peräsimessä. kalaa tuli perunoiden jatkoksi. raktorilla hytättömällä porkuttelin. sieltä runoni ammensi. teidän omanne. a.kivi
- kuningas
mahtavaa ihanaa. täytet poinsit.
- kuin eno veneestä
uistin oli ihmeellinen. kirkas ja raikas. saunan muistot eilisen. niitä viljoja olette lukeneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902288
- 392050
- 1331889
- 791826
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231688- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451210- 351136