Koitan laittaa reklamaatiota Saunalahdelle, mutten löydä mitään sähköpostiosoitetta johon sen lähettee?
Asiakaspalveu ei vastaa missään.
Tietääkö kukaan mihin sähköpostia voisi lähettää? Kirjaamon osoite?
Sauniksen kiinteä netti 10 nopeus oli käytännössä 11-12M
Nyt kun se nostettiin 20M nopeus on 13-14 max.
Eihän tässä ole mitään järkeä että vaikka nopeuden piti nousta kaksinkertaiseksi
se nousikin vain 1-2M?!
Saunalahden sähköpostiosoite?
REKLAMAATIOO
1
185
Vastaukset 1
Hei,
voit lähettää viestin meille Oma Saunalahden kautta valitsemalla kohdan Viestit asiakaspalvelulle.
Ensivaikutelmana tässä vaikuttaa olevan kyse siitä, että asunnostasi on liian pitkä matka keskuksellemme, jotta pääsisit tuohon 20M nopeuteen. Selvitetään asia sitten tarkemmin kun laitat viestiä tulemaan meille.
Nopeampana tapana on se, että rekisteröidyt Saunalahden Palstalle ja laitat suoraan minulle yksityisviestiä http://elisa.to/teemikko
Teemu / Saunalahden Palstatiimi
http://palsta.saunalahti.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2831140Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2641002Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49920- 105874
- 99809
- 73808
- 107679
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2551Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11488