Nainen etsii

n31v

Etsin sekä kirjeystäviä, ystäviä että seurustelukumppania. Olen 31-vuotias nainen. Sinun iälläsi ei ole väliä.

Olen aikamoinen tiedeintoilija ja lukutoukka. Luen mieluiten neurotieteitä, psykologiaa ja kognitiotiedettä, mutta myös sarjakuvia. Olen myös hyvin rauhallinen (olen kuin Aku Ankan Jäyhä Jököttäjä). Luonteessani korostuu tarkkaavaisuus ja toisten ymmärtäminen. Pidän itseni kehittämisestä ja haluan aina oppia uutta.

Yhteiset luonteenpiirteet ovat tärkeitä. Uskon, että enemmän samankaltaisuus vetää toisiaan puoleensa ja pitää parit/ystävät yhdessä kuin vastakohtaisuus.

Rakastan rentoutumista. Luen mielelläni jotain tietokirjaa, josta teen myös muistiinpanoja. Käyn myös jumpassa, vesijumpassa, uimassa, vesijuoksemassa ja kuntosalilla, Pidän myös kevyistä lautapeleista. Kirjoitan myös itse mm. huumorikirjaa. Tykkään oleskella Internetissä, kuten Facebookissa, vaikka kavereita minulla onkin vain vähän. Olen aika introvertti. Minulla on vain muutama hyvä ystävä sekä mailikavereita, mutta olen onnellinen, että minulla on edes heidät. Olen alkanut opetella myös xhtml-koodausta ja JavaScriptausta. Televisiosta pidän eniten... ehkä... ohjelmista!

Parisuhteelta toivoisin älyllistä tasavertaisuutta, hellyyttä, uskollisuutta, ystävyyttä, toistensa kunnioitusta ja ymmärrystä. En etsi mitään lyhyttä suhdetta, vaan perimmäisenä tavoitteenani on avioliitto (mutta sitä ennen suhteen on tietysti oltava lyhyt). Olen allerginen kissoille. Asun Jyväskylässä, mutta olen vapaa muuttamaan toiselle paikkakunnalle.

Viihdyn parhaiten kotona, jumppatunnilla, mökillä, saunassa, porealtaassa tai kirjan takana.

En pidä dominoivuudesta, kiireestä, unen puutteesta, politiikasta, hyökkäävyydestä, aggressiivisuudesta, väkivallasta, huumeista, nalkuttamisesta, ympäristön roskaamisesta, eläinrääkkäyksestä, vaativista ihmisistä, pettämisestä, irtosuhteista tai selän takana puhumisesta.

Olen huumorintajuinen ja minut saa nauramaan tilannekomiikka, musta huumori, Fingerpori, Aku Ankka, Karvinen, Mr. Bean, Johnny English, lääkäreiden sanelumokat -kirjat, Varoitus! Älä niele nauloja! -kirja, Murphyn laki - lääkärit -kirja, Kaksi huonetta ja heittiö - suomenoppijoiden sutkauksia -kirja, Simpsonit, Putous. Joskus naurattaa ihan muuten vaan, kun haaveissani mietin jotain hauskaa. Myös veljeni saa vitsikkäillä sutkautuksillaan minut nauramaan.

Olen elämämässäni eniten kiitollisin terveydestäni, koulutuksestani, ajasta, tieteestä, aivotutkimuksesta ja itsemääräämisestä.

Pidän asioiden monimuotoisuudesta ja monimutkaisuudesta. Oikeastaan tykkään luoda monimutkaisuudesta yksinkertaista. Olen innostunut ihmismielen mysteereistä.

Minua kiinnostaa myös Skip-bo-korttipeli, 24-tv-sarja, Kauniit ja Rohkeat (älä naura, siinä on kaikki aina niin kauniisti), Rubikin kuutio (jonka ratkomisen aloitin 16 vuotiaana ja sain valmiiksi 18 vuotiaana. En katsonut vinkin vinkkiä. Olen siis myös aika pitkäjänteinen. Mutta en ole mikään älykkö ja minuun uskaltaa hyvin tutustua, pelko pois!)

Toisinaan tykkään käydä taidenäyttelyssä, teatterissa tai elokuvissa. Pidän eniten komedioista ja koko perheelle suunnatuista animaatioista.

Ystäväni kuvaisivat minua eniten sanoilla älykäs, uskollinen, rationaalinen ja rauhallinen.

Minulla on ylempi korkeakoulututkinto ja olen ateisti. En polta enkä juo, mutta ei haittaa, vaikka sinä tekisit näitä.

[email protected]

5

592

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n31v

Ei haittaa vaikka sinulla olisi lieviä mt-ongelmia.

• n31v

Myöskään mitkään miestissit eivät minua haittaa. Sisin on tärkeintä.

• työtön50m

"Olen huumorintajuinen ja minut saa nauramaan tilannekomiikka, musta huumori, Fingerpori, Aku Ankka, Karvinen, Mr. Bean, Johnny English, lääkäreiden sanelumokat -kirjat, Varoitus! Älä niele nauloja! -kirja, Murphyn laki - lääkärit -kirja, Kaksi huonetta ja heittiö - suomenoppijoiden sutkauksia -kirja, Simpsonit, Putous."

Mr. Bean ei naurata minua, liian tekemällä tehtyä naurua, vanhempi Karvinen on hyvä, mutta miten pärjäät sen kanssa kun olet kissa-allerginen? Pitäisit siis varmasti kissoista muutenkin. Tuokin paha juttu.

Entäs Monty Python-huumori, Life of Brian, Elämän Tarkoitus?

"Joskus naurattaa ihan muuten vaan, kun haaveissani mietin jotain hauskaa. Myös veljeni saa vitsikkäillä sutkautuksillaan minut nauramaan."

Tiedän että saisin sinut nauramaan, mutta ei taida se riittää?

Ihan kiinnostuksesta kirjoitin sulle pari riviä, toivottavasti tärppää, ehtosi ovat vaan liian vaativat minun suhteen, luulen.

Olen teistinen agnostikko, kaiken lisäksi.

• eikiitosplease

Kuulostat assburgerilta.

• kgqrpphipoip

Haetko elättäjää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe