Moro retkut.
Tuli hetken mielenhäirössä otettua kahtena aamuna yksin antabus-poretabletti.
Nyt kolmas kalja menossa, eikä mitään oireita.
Alan miehet ja naiset varmaan tietävät, ettei tuo mitään enää vaikuta. Kun en enneksi ehtinyt pidempää kuuria vetää.
Mulla ei ole oikein koskaan vaikuttanut. Sillon tällöin morkkiksessa tullut mokomia haettua. Ympäristöä rauhoitellakseni. Nyt ympäristö on pois, joten teen mitä tykkään.
Voi olla yksillöllistä, mutta ei kuumota naama, eikä hakkaa sydän.
Mites muut. Totahan pitäsi aloituksessa kai ottaa neljä (4) kpl/vuorokausi. Siinähän tulee jo mahakin kipeeksi.
antabus ei tehoo
6
<50
Vastaukset
- 977574
olepa varovainen ja pyydä varuiksi kaveri kylään
- kokemusta löytyy
Kiitti vaan. Olenhan minä. Mutta testattu muutama vuosi sitten ja silloin juotiin vähä reippaammin. Silloinen morsian katteli vieressä kauhuissaan sormi 112:lla ja ihmetteli, että lievän alkupunotuksen jälkeen ei tapahtunut mitään.
Sillon oli kyllä antabusta enemmän alla. Nyt ei ole alla kuin ainakin vuoden putki: Muutaman päivän välein tapahtuvaa juomista, yleensä sixpack riitelly, tai pullo valkkaria.
Mutta kusessahan mä oon, kun en kolmea päivää pidempää pysty oleen selvänä. Vaikka määrät vielä aika lieviä.
En tahtois tätä, on vaan niin vitun paha olla :(
- kjhkjkjkj
No ei sitä antabusta kannata ottaa jos aikoo ryypätä, miten se sen estäisi? Pumppu voi hakata pitkässä kuurissa mutta alan mies ei siihen ryyppäystä lopeta.
- Tyhmien kyselijä
Mutta eikö antabuksen ole nimenomaan tarkoitus estää juopottelu? Ei kait sillä mitään muuta virkaa ole?
- nainen 40v
Ei se mullakaan tehonnut. Naama oli vähän kirjava, mutta kun kotona dokasin, niin eipä sillä ollut väliä. Viinakaupassa kannattaa käydä antabuskuurilla ennen ekaa drinkkiä, etteivät kassalla hikeä ja kirjavaa turpaa suotta ihmettele.
Sivumennen sanoen, viina on p*rkeleestä. Jos tämän tietäisin, minkä 20v aikana olen nähnyt, en ikinä ekaa kaljaani avais. Mutta kun elämässä ei ole kenraaliharjoituksia vaan tää vedetään suorana lähetyksenä alusta loppuun- dickhead
Kerrankos tulee Antabuksesta se "riittävän" fyysinen paha olo ja silloin 112 on hyvin toivottu auttaja. Mitäpä jos esim pumppu ei kestäkään?
Tällä pelleilyllä varmistatte myös sisuskalujen lopun nopeammin.
Alkoholi lisää ja myös kroonistaa henkistä pahoinvointia. Miksi kiusata itseään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h583611- 413486
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062801Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151629- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211409Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801251