jos sä olisit nyt unohtanut mut. :(((( Liian kauan mennyt ettei olla nähty :(
Mä olisin hirveen surullinen
16
292
Vastaukset
- en ole unohtanut
Todellakin, todellakin, todellakin...
Mutta vielä ikävöidä
jaksaa, jaksaa
haaveet
kantaa, kantaa... - 20+14
En mä sua ole unohtanut, päinvastoin, sä oot aina mun ajatuksissa. Mistä niin päättelit että oisin unohtanu sut?
- Mielessä monikin
kaikki ei kovin hyvällä tosin.
- hmmmm
En unohda sinua koskaan... Niin kuin olen jo todennut, tulee olemaan todella outoa joskus esittäytyä sinulle.. (siis jos jossain törmätään...) huoh.
- Kelle...
sä kirjoittelet?
- ...
Kelle... kirjoitti:
sä kirjoittelet?
Jollekin...
- *hauska hetki*
Ai=)
Harmi kun en ehtinyt nähdä sinua livenä kilpailevan yrityksen vaatteissa samalla kun itselläni oli myöskin ne vaatteet;) =)
Seuraavat vaatteet voivat olla ehkä kevyemmät, tiedä häntä;D - Etkö...
... kirjoitti:
Jollekin...
sä halua puhua sille suoraan, kun täällä?
- ...
Etkö... kirjoitti:
sä halua puhua sille suoraan, kun täällä?
Ei meillä ole minkäänlaista IRL-kontaktia. Luovuttanutkin sen kontaktin luomisen suhteen.. liian vaikeaa!
- Sori kun
... kirjoitti:
Ei meillä ole minkäänlaista IRL-kontaktia. Luovuttanutkin sen kontaktin luomisen suhteen.. liian vaikeaa!
utelen, mä vaan hetken toivoin että sun kirjoitukset olis yhdeltä tutulta...
ei oo enää vai ei oo ikinä ollut? - ...
Sori kun kirjoitti:
utelen, mä vaan hetken toivoin että sun kirjoitukset olis yhdeltä tutulta...
ei oo enää vai ei oo ikinä ollut?Ei oo ikinä ollut.... Saahan sitä udella :))
- En tule
*hauska hetki* kirjoitti:
Ai=)
Harmi kun en ehtinyt nähdä sinua livenä kilpailevan yrityksen vaatteissa samalla kun itselläni oli myöskin ne vaatteet;) =)
Seuraavat vaatteet voivat olla ehkä kevyemmät, tiedä häntä;Dtodellakaan sitä henkilöä muistamaan hyvällä, hänen onnensa, ettei nähdä enää koskaan,Karsee tyyppi,,yök.
- ;) ei vaan pitäis
... kirjoitti:
Ei oo ikinä ollut.... Saahan sitä udella :))
lukee palstaa kuin piru raamattua. Meillä "oli" mun kaipaaman kanssa,. Mua vaan alkoi jo joku toinen mietityttää se viesti jossa mietit kuinka hassua olis esittäytyä virallisesti. Sori.
Kivaa iltaa sulle ;) - no valase
En tule kirjoitti:
todellakaan sitä henkilöä muistamaan hyvällä, hänen onnensa, ettei nähdä enää koskaan,Karsee tyyppi,,yök.
Nyt edes vähän mitä hän on tehnyt sulle?
- nyt saat parkua
Kun ei kuuluta samoihin piireihin pitäisi tehdä jotain silloin kun se on mahdollista.
- En mä
paru, mulla on vaan ikävä
en mä muserru enkä lakkaa elämästä, mulla on vaan ikävä
en mä kadu, en mä olis osannut toimia muutoin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse143822SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2263748Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1323416Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky723384Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit222267Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv321799Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575451645- 361593
- 321491
- 921433