Olen epätoivoinen, en uskalla lähestyä ketään kun pelkään että mulle nauretaan kun rinnat on olemattomat, kokoa AA tosiaan jos sitäkään.Mulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin silikonit.Miksi miehiä ei kiinnosta uskollisuus, huumorintaju, hyväluonne,kaikki perinteiset arvot??????? Onko naiset miehille vaan rasvakudosta nännin alla.Olen ihan ok näköinen, hoikka ja muuten sopusuhtainen punapää, paitsi ne "milli"tissit.
AA-kuppi
17
3452
Vastaukset
- mielipide
Mistä päättelet ettei miehiä kiinnosta "perinteiset arvot" ? Luuletko oikeesti että kummpanit valitaan tissien koon perusteella. Mutta se että sinulla on huono itsetunto niin se näkyy päällepäin eikä se ole seksikästä. Pienet rinnat on seksikkäät ja kanna niitä ylpeästi ? Jos silikonit hankit niin ainakin meikäläisen kiinnostus lopahtaa siihen ;)
- epänainen
Kyllä se vaan tuntuu niin olevan, tai sitten olen ollut ihan väärässä seurassa. Sinun vastauksesi on todella kannustava, kiitos siitä.
- Mies 71
Voi rakas höperö,olet tosi ihanan söpö,haluaisin sut heti omakseni.Ei naisia rinnoista mitata.Terkut sulle ja mukavaa talvenalkua sinulle.Sinunlaiseen naiseen haluaisin Rakastua.
- kittyli
sama ongelma täälläkin.. Tosin olen kyllä huomannut, että se itsevarmuus tekee paljon. Omaa itsetuntoani ei kyllä paljoa vahvistanut se, että entinen poikaystäväni, joka vielä väitti pitävänsä rinnoistani, kehuskeli hieman hankalan eromme jälkeen uuden tyttöystävänsä D-kupeilla minulle.. tuntuu vain, että ovatko kaikki miehet niin pinnallisia?
- Minirinta
...Sillä eihän kait se naiseus oikeasti rintojen koosta kiinni ole ja haluttava voi olla vähän pienemmälkin varustuksella. Puhun kokemuksesta, sillä itselläni on myös todella pienet rinnat ja muutenkin poikamainen, mielestäni "epänaisellinen" kroppa... ja siitä huolimatta miehet kyllä lähestyvät. Ehkä isommat rinnat herättäisivät vielä enemmän kiinnostusta, mutta makuja on kuitenkin niin monia... aina joku tykkää tämmöisestäkin. ;) Se miten liikkuu ja käyttäytyy vaikuttaa koko olemukseen, ja uskon että terve luottamus itseensä ja avoin suhtautuminen toisiin tekee ihmisestä viehättävän, oli vartalo mimmoinen hyvänsä... koko paketti ratkaisee. Muutenkin näyttäisi että rintojen koko/ulkonäkö taitaa olla melkein suurempi ongelma naisille itselleen kuin miehille. Taannoin eräs miespuolinen tuttu innostui hiukka päihtyneenä kehumaan kroppaani, ja kun sitten naureskellen heitin että eikö rinnat pitäis kuitenkin olla vähän isommat, niin mies tähän tyynesti totesi että no eihän sentäs kaikkee voi saada! Usko vaan itseesi niin muutkin uskoo. Ja tisuistaan kannattaa olla ylpeä, oli ne minkä kokoset tahansa. :)
- Aki
Voin allekirjoittaa joka sanan tekstistäsi. Olet nähnyt tilanteen juuri niin kuin me miehet sen useimmiten koemme. Sinä olet hyväksynyt olemuksesi sellaisena kuin olet. Hyvä niin. Sillä se näkyy myös ulospäin, ja sellaisia naisia on aina helpompi lähestyä, kun olemuksellaan ei karkoita muita luontaan.
- Aki
Miksi hävetä ihania himoittavia rintojasi? Kyllä niille löytyy palvojia vaikka kuinka, kunhan vain
itse hyväksyt ne. - ääni kaukaa
Älä nyt vain missään nimessä mene itseäsi silikonilla täyttämään, sillä se on lähes ainoa keino, millä ihmiskehon kolmanneksi kauneimmasta osa(pari)sta saa rumat. Toinen niistä lähes ainoista keinoista pilata tissinsä on sitten elää yli 50-vuotiaaksi, mutta sekään ei ole takuuvarma, ja toisaalta:vanhanahan me nykyisten kauneusihanteiden mukaan olemme rumia joka tapauksessa.
En oikein ole ymmärtänyt, mistä tämä meidän länsimainen meijerivouhotuksemme on lähtöisin, sillä itse olen aivan yhtä vauhkona niin pieniin kuin isoihinkin tisuihin.
Ulkonäöllä on toki merkitystä ihmistä lähestyttäessä (olisi itsepetosta väittää toisin) ja tissit ovat oma osansa ulkonäön kokonaisuutta, mutta tissien puoleensavetävyyteen vaikuttavista tekijöistä koolla ainakin minun näkemykseni mukaan on hyvin vähän merkitystä. Ole siis ylpeä siitä, että sinulle on tissit syntymässä annettu (meillä miehillä kun ei ole niitäkään). Älä luovuta niitä muille antamalla näiden päättää niiden koosta.- ei enää tyttö
Olen aina ollut ylpeä rinnoistani ja varsinkin
kun saan henkisesti ja kosketuksella aikaan sen
pienen asian miehen ja naisen välillä että ne
töröttävät! Se on vain reaktio joka tuntuu ja on
hallitsematon asia. Sama kuin miehillä sen kyllä
huomaa jos ei nainen kiinnosta! Ja jos ystäviä
halutaan olla niin rehellisyys pitää olla ja
siitä mustasukkaisuudesta täytyy pystyä puhumaan!
Itselläni on minimi rintavarustus mikä pienenee edelleen älyttömän leveän hartialinjan alla. Mutta enpä ole sen seikan antanut itseäni paljon masentaa. Etenkin, kun pohdin, mitä omat rinnat minulle merkitsevät (16-vuotiaasta eteenpäin).Ryhti ja itsetunto on kuitenkin kaiken A ja O. Ilman sitä ei voi olla oma itsensä. Mutta Se vaatii työtä. Aina löytyy niitä "miehiä" jotka puheissaan tai teoissaa korostavat rintojen merkitystä naisessa. Heidän innokkuus aiheeseen on suoraan kytköksissä riippuvaisuuteen/päättämättömyyteen? Äitiys vasta toi tunnon ja syvyyden omakohtaisesti aiheeseen, mutta en mä edellenkään kiihotu rintojen hyväilystä. Aikaisemmin vain kummeksuin kyseistä myyttiä ja kieltäydyinkin kunniasta. Olisihan ihan sama asia ruveta suureen ääneen arvostelemaan petikaverin varustuksen jäntevyyttä ja kaarevutta.. Se ei mun mielestä kuulu seksiin,itsestäänselvyytenä.Itse pidän enemmän miehistä, jotka on päässeet oraalivaiheesta jo eteenpäin! Etenkin kun nykyään imu- ja lutkutustoiminnosta alkaa hyrrätä ihan väärät hormonit ja maito herahtaa rintoihin, vaikka imetyksen loppumisesta on kulunut jo 3 vuotta.
- tissimies
Olen itse pitäny teini-iästä lähtien pienistä tisseistä, ne ovat jotenkin kiihottavampia kuin isot "äitimäiset" rinnat. Vaikka ymmärrän kyllä että jotkut pitävät niistäkin.
Pidän myös pienistä/pienemmistä pepuista naisella, enkä niinkään mistään päärynämallista.
Seurustelen myös em. kriteerit täyttävän naikkosen kanssa nyt kuudetta vuotta, joten älä toki ajattele noin "epänainen" kuten kirjoittelit :) - 2001
kuules nainen, minun ihannenaiseni olisi lautarinta ja luuperse,mutta ei ne pienirintaiset naiset ollut koskaan minusta kiinnostuneita.nyt oon sitte naimisissa b-kuppi päärynäpyrstön kanssa, no onneksi hyvä luonne korvaa ton rehevyyden.ja kyllä useimpia miehiä kiinnostaa perinteiset arvot, niitä perinteisiä naisia on vaan aika vaikee löytää nykyään.ja jos oot kerta punapää niin silloinhan sinulla punertavat p----nkarvat.
tässähän alkaa jo itteesäkii vituttaa että on jo parisuhteessa jos tuollaisia namipaloja on vapaalla jalalla. - kolli
Älä sinä rintojasi mieti, kaiken perusta on hyvä itse tunto, jos tunnet olevasi hyvän näköinen niin ulkoiset puitteet kyllä riittävät...
Ihan turhaan murehdit rintojesi kokoa. Unohda noi silikonit ihan suosiolla. Kuten joku muukin jo sanoi, niin itseluottamus on se tärkein osuus. Sillä pääsee paljon pidemmälle kun isoilla rinnoilla. Jos et kelpaa omana itsenäsi niin vika ei ole sinussa...
- ""ona
jos sulla ei ole niitä.
Runkkkaile vaan ihan rauhassa poju! - arska
Sulla on paljonkin ihailijoita, esim. minä. Minusta juuri enintään AA-koko on aivan ihana. Tykkäisin vanutella ja suukotella juuri tuollaisia oikein litteitä rintoja, joissa usein on oikein söpöt ja suuhunsopivat nännit.
- WANKER
Olin tossa joku aika sitte kattomassa stripparia ja sil oli tosi pienet tissit, tosin muu kroppa toimi ihan kybällä. Mä tykkäsin siitä ihan helvetisti, ja ku pääsin kämpille, niin otin samantien kullin kätee ja veivasin niin tunteella toi kyseinen neito mielessäni, ja vielä seuraavanaki päivänä, itse asiassa kun tuli nyt päähän mielikuva taas siitä, ni taidanki lähtee runkkaamaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu128976Rakastan sinua
Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli37897Kun viimeksi tapasit kaivattusi
Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi47839Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus50741- 54731
Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva143724Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e32713Ootko sä oikeasti sinkku?
Kun oot aina yksin tuol kylil, kyl mä susta naisen ottasin jos saisin luvan😳😘🔥42676Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!
Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy187670Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0
Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali136665