Ihana, rakas poikaystäväni ilmoitti mulle, että mulla on kuulemma liian pienet tissit ja oon liian laiha, vaikka oon 163cm ja 58kg eli NORMAALI...vai?
Ja seksin aikana oon tottunu siihen, ettei poikaystävä kiinnitä huomiota mun tisseihin eli kosketa niitä tai nuole tai suutele...
Mitä helvettiä te miehet/pojat oikein ajattelette, kun sanotte tai teette noin ihmiselle, jota rakastatte enemmän kun mitään muuta?? Se saa herkän tytön itkeen moneks päiväks...:,(
Eikä anteekspyynnöt enää kovin paljoa auta...mut anteeks on annettava, kun rakastaa toista niin paljon...:/
liian laiha+pienet tissit
22
3116
Vastaukset
- anni
Pistäpäs ukkos ulkoruokintaan hetkeksi! Kukaan rakastava ja ajattelevainen mies ei sano tuollaista naiselleen! Olet hoikka nuori nainen, joten älä ainakaan ota tosissasi miehesi puheita. Seuraavan kerran kun miehesi tuollaisia heittelee, niin totea tyynen rauhallisena, että hänen peniksessäänkin olisi toki toivomisen varaa.
- Loukkaaja
Ketään ei pitäisi loukata.
Jos tyttöystävälle sanoo, että hän on liian laiha, hän suuttuu. Samoin, jos sanoo, että hän on liian lihava. Jos ei puhu mitään, hän valittaa vaikenemista ja uskalluksen puutetta. Jos sanoo tyttöä normaaliksi, hän syyttää valehtelusta. Milloinkaan ei ole hyvä. Miksiköhän.- Poju
Jospa olisit vaihteeksi rehellinen. Jos pidät häntä kauniina, sano häntä sellaiseksi. Palaute kyllä riippuu myös asenteesta, ja suhteen tyypistä.
Ja selväähän on, että kaikki pojat eivät ole tuollaisia.
Miksi hän sitten teki noin? Enpä tiedä. - loukattu
En mä loukkaantunu siitä, kun poikaystäväni sano mua laihaks, mut loukkaannuin siitä, et se huomautti mun rintojen koosta eikä vaivaudu koskettaan niitä rakastelun aikana! Sama kun mä sanoisin sille, että "ei harrasteta seksiä kun en halua koskea sun penikseen...voisitko vaan sormettaa ja nuolla?"
Luulet tietäväs asioista jotain kun et oikeasti tiedä yhtään mitään...
- jokokoko
Äijä kiertoon älä tommosta paskaa kuuntele!Rakkaus on muutakin kuin pelkkä ulkomuoto se antaa kaiken anteeksi!Sitä paitsi pienet rinnat on ihan kivat kattooki ei ainakaan rupee roikkuu?
- Mies
Tuntuupa kummalta tuollainen kommentti.
Jos ollaan yhdessä niin kai se tyyppi voisi vähän ajatella ennen kuin sanoo tuollaista. Jos poikaystäväsi on halunnut olla sinun kanssa niin hänen kyllä pitäisi olla tietoinen minkä näköinen olet.
Tai jos poikaystäväsi on huomannut että olet normaalin painoinen vasta tapaamisen jälkeen ja tykkää vähän erilaisemmasta ulkomuodosta, olisi hänen jo heti alkumetreillä pitänyt pistää pelin poikki hienovaraisesti.
Ihmisiä on monenlaisia tässä maailmassa. Jotku ei vain pysty miettimään sanomisiaan... - ---
poika on kasvu iässä. ;] isot tissithän on pienen pojan unelma... (kulta on paras)
- poika
Aika pahasti sanottu.
Vielä, kun tuo on asia jolle ei itse voi mitään.
Jos minulla olisi tyttöystävä en koskaan menisi arvostelemaan häntä tuolla tavalla!- menninkäinen18
toi on oikee asenne...Muuten vois suhde loppuu aika lyhyeen!
Zemii etsintään:)
- mollu
moi
- minä
Rinnat ovat varmaankin suurimmaksi osin pelkkää rasvaa. Eli rinnat kasvavat jos lihot vähän. Mutta on se silti pahasti sanottu poikaystävältäsi. Jokainen on sellainen kuin on, ei pitäisi mennä arvostelemaan!
- menninkäinen18
ei mee aina niin! on totta et jos on tosi laiha ni ei oo mitään mikä kasvattas rintoja, mut tiiän monii, joil on pienet rinnat ja jos ne koittaa lihottaa et sais rinnat, ni se kertyy kyl kaikkee muuta ku rintoihin! ne rinnat tulee kyl ajallaan...laihoillekkin!
- loukattu
Ja poikaystävä ilmotti, että jos lihotan aluks pari kiloo ni se alkaa harrastaan mun kans parisalsaa (mun pitkäaikanen haave)...
Tiedä nyt sitten, miten tohonkin suhtautua...
Mä oon nimittäin semmonen, et jos lihon ni maha kasvaa, ei mikään muu...
Ja mä oon 16 ja poikaystävä 20 ja kyllä mun kulta vaikuttaa paljon aikuisemmalta, mitä ikä sanoo, mut ihmettelen suuresti, miks päästää tommosia sammakoita suustaan...
Ja itse on vielä lievästi ylipainoinen, mutta se ei mua haittaa koska RAKASTAN PÖMPPÖMAHOJA!!
Mutta kun mikään ei riitä...:/ - just me
Säkö muka liian laiha!!!?? hahhhahahahha!!!! mä oon saman pitunen mut 12kg laihempi!!!
- loukattu
Voi, sä painat vaivaset 46kg ja taidat olla ihan vitun ylpee ittestäs?
- Asda
Tiesikö hän ennen ihastumistaan että sinulla on pienet rinnat?
Vai käytitkö suurentavia rintaliivejä ? Vai etkö ole käyttänyt rintaliivejä koska et niitä ole tarvinnut?- loukattu
Siis vaikka käytän topattuja rintsikoita niin on ne silti silminnähden pienet...
Nyt se on sitten jälkeen päin pyytäny anteeks kuitenkin ja osti ruusuja ja sano, että mun pitää unohtaa koko juttu.
Mutta ei se niin vaan unohdu. Joka kerta ku rakastellaan, mä vaan mietin, että "nyt se ihan väkinäisesti koskee mun tisseihin, oikeesti ne ei kiihota sitä" jne...
Poikaystäväni kuulemma tykkää "ihanan isoista, täyteläisistä ja pyöreistä rinnoista, eikä voi asialle mitään"...
Täytyy ny vaan kattoo, et jos tulis joululahjaks lahjakortti plastiikkakirurgille... - asda
loukattu kirjoitti:
Siis vaikka käytän topattuja rintsikoita niin on ne silti silminnähden pienet...
Nyt se on sitten jälkeen päin pyytäny anteeks kuitenkin ja osti ruusuja ja sano, että mun pitää unohtaa koko juttu.
Mutta ei se niin vaan unohdu. Joka kerta ku rakastellaan, mä vaan mietin, että "nyt se ihan väkinäisesti koskee mun tisseihin, oikeesti ne ei kiihota sitä" jne...
Poikaystäväni kuulemma tykkää "ihanan isoista, täyteläisistä ja pyöreistä rinnoista, eikä voi asialle mitään"...
Täytyy ny vaan kattoo, et jos tulis joululahjaks lahjakortti plastiikkakirurgille...Hänen unelma olet sinä iso tissisenä! Ja kakkossijan saat sinä pieni tissisenä !
PS Moni unelmoi ferrarreista, kartanoista yms (joku ehkäpä saa ne mutta suurimmalle osalle ne on vain unelmaa)
- feministinainen
no ei sun tarvi tollasta kuunnella!! tai anna miehenki kuulla omista vioistaa!! vaikka että sen oma maha roikkuu,,tai! vielä parenpaa: sano että oot jo aikuistunu sen verran että et ala huomauttelemaan sen Huonoista puolista (joita on Paljon),vaikka siihen olis kyllä aihetta!!!!
- T.H.
Joskus täytyy kuunnella, olen pahoillani. Miehet sanoo usein mitä sylki suuhun tuo, tarkoittamatta mitään oikeasti pahaa sillä. Jos ajatus vaivaa/huvittaa/kiinnostaa juuri sillä hetkellä, niin plurts, sieltä ne sanat tulivatkin.
Ymmärrän tietysti että tuollainen satuttaa, eikä mikään varsinaisesti oikeuta moiseen kommentointiin. Mutta siitä ei saa myöskään ottaa liian suurta huolta, miehet tulee aina olemaan miehiä.
Rinnat kasvaa kun niitä hieroo ja koskettelee. Jos poikaystäväsi ei tee sitä paljoa, hiero itse rintojasi. Siitä ne vähitellen kasvaa. Ylimääräisten kalorien hankinta nopeuttaa myös prosessia.
Itse pidän myös suur(ehko)ista rinnoista. Morsiamellani oli aluksi keskivertoa pienemmät rinnat, sellaiset jotka mahtuu helposti kämmenen alle - nyt hänellä on D-kuppi. Ollaan oltu yhdessä nyt melkein kolme vuotta, eikä ole missään vaiheessa aiheuttanut ongelmia, ettei hänellä aina ole ollut suuria rintoja.
- tyttönen
Huh huh...Aika pahasti sun poikaystis sulle sano!!
Yritä selvittää sen kaa tää asia,ja sano sille et se luokkas sua TOSI TOSI paljon.Ja kysy siltä että onko sille sun rintojen koko ja kokos sille pääasia..Jos se sua oikeesti rakastaa,niin se ei noin ois sanonut.Ja kyllä se poika varmaan itekki yhtä hyvin tietää,niinkuin moni muukin,että ettet sä kovin paljoo sille ite mitään voi jos sulla on muka pienet rinnat ja oot "liian" laiha.
Eihän aina noitten poikien ajatuxia voi ymmärtää eikä aina tietääkkään,mutta jos mä oisin ollu se poika ni oisin pitäny mölyt mahassa enkä ois sanonu niitä/sitä!!"!!
ps.etkä ole kylläkään musta mitenkään erikoisen laiha....ei pahalla.Olet normaali.- loukattu
Tiedän...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657