Se olisi kyllä erittäin hyvä juttu, siis sellainen kalastus jossa kalaa kuvataan ja ihaillaan ja sitten lasketaan takaisin vapauteen, aivan turhaa touhua.
Ne meinaa kieltää perhokalastuksen!
rv4
1
112
Vastaukset
- Perhokalastaja -72
Mistä sait sellaista tietoa? Voisitko laittaa linkin tänne perhokalastuksen kieltoon liittyvään uutiseen.
Ylen uutiset kertoi tänään ns. pikku-uutisena myös jotain kalastus-päätöksiä. Yritin löytää Googlen avulla, mutta en löytänyt mitään uutisia lähiajoilta kalastukseen liittyen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 493684
- 1053385
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342661Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841427- 271317
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91128