mun nimppari päivänä? ;)
Aiotko sä onnitella mua
10
158
Vastaukset
- malttia <3
On niihin nyt viel pari viikkoa ;)
- eikö yhtään aiemmin
mutta en millään malttaisi odottaa niin kauaa että kuulen susta ;)
- sori
mut en tunne ketään Kaunoa ;)
- Jos olet hän
Sun nimipäiväsi on joulukuussa.
Mulla on aikaisemmin.- Ei ei
mun nimipäivä on lokakuussa ja synttärit joulukuussa.
- En ehkä uskalla
Ei ei kirjoitti:
mun nimipäivä on lokakuussa ja synttärit joulukuussa.
22.lokakuuta on sun nimipäivä ja jouluussa on sun synttärit. Osuiko?
- Jos...
marrskuussa, hmm. voiskai sitä? en tiedä uskaltaisko sittenkään. Tarpeeks jo pahaa saanu aikaseks,,mut täällä enemmänkin kuin livessä. Hänelle öitä, tosin taitaa jo olla nukkumassa? se mus.....
- näin laitan.
Joo jos ne on 18 pv:ä. Ja oikea henkilö kyseessä. Ja kyllä, laittaisin vaikka puhelimeen mutta toi numero on yhäepäselvä eikä vanha toimi. Varmaan sitten tänne laitan. Nyt kiiruhtaen tarkastamaan vaikka asianomaisen sitä tuskin tarttee.
- kuitenniin
ensin on . . . tota noin . . . joulu.
- omaniki jo menneet..
Minä onnittelin Jmiestä sillon kun hänellä oli nimpparit. :) Ei taida muistaa, siitä on jo aikaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862