vaikka joskus eroaisin. Ei ole luottamuksenarvoinen ollut
Hänelle en kertoisi
10
183
Vastaukset
- Hän
Kyllähän me kaikki eroamme jollain tapaa kukaan ei ole samanlainen. Tiedän sen jo. Turhaa olisi kertoa.
- Ilmeisesti olet
joutumassa ulkoruokintaan temppujesi vuoksi.
- Ei Mies!
No, empä ole tehnyt mitään temppuja enkä joutumassa mihinkään.
Vastaan tähänkin, vaikkei kyllä ketään Heiskasta (Ennikö?) tunne.
- Heiskanen
MINULLE KERROTAAN AINA KAIKKI JA JOS EI NIIN HENKI POIS.
- Voitluottaasiihen
Ei tarvitse. Keskity nyt vaan siihen suhteeseesi. En tule kyselemään kuulumisia.
- Rakkaus,.-
Me emme ole puheväleissä. Olen nyt leski ja asun yksin, mut hän ei saa sitä koskaan tietää, koska emme ole puheväleissä.
- Ei Mies!
Kuka on leski? Otan osaa. Minä en ole leski.
- turhaa päläpälää
Ei se susta ole enää kiinnostunut ollut aikoihin.
- Ei Mies!
Kuka ei ole ollut kiinnostunut, ja kenestä? Joku ei ole tästä leskestä kiinnostunut vai, joka kirjoittaa nimimerkillä "Rakkaus-"
Niinkö?
Luulitteko, että minä olen jo leski? Mitä te oikeastaan luulitte? Jos ei tiedä mitään, ei kannata mitään huudellakaan.
- Naisen logiikkaa
Kaikkein parasta olisi, jos kenenkään ei tarvitse erota. Hassu aloitus, josta en ota selvää. Miten luottamus toiseen ja ero toisesta kuuluvat tässä tapauksessa yhteen. Ei loksahda ei sitten millään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3495799- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484286- 523911
- 483658
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1593367Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky453120- 432259
- 492185