kaipuus

kkoiip

18

135

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oletvekveikeä

Olipa kamalaa ulinaa...noh jollain tapaa sait kuiteski hymyn irtoamaan, sä osaat sen.

• Uutta musaa..

• kkoiip

• Kiitos, niin
        kkoiip kirjoitti:

Olette mukavat

tekin voisitte olla.

• ?+?

Onko mukavaa olla eläkkeellä?

• Jaa,minä vai?

En mä tiedä, vois olla, vaan kun en ole.vielä,kattotaan 20 v.pääatä, jos elän, niin silloin olen jo eläkkeellä..

• korjaus..
        Jaa,minä vai? kirjoitti:

En mä tiedä, vois olla, vaan kun en ole.vielä,kattotaan 20 v.pääatä, jos elän, niin silloin olen jo eläkkeellä..

päästä.ja toinen korjaus: 19 vuoden päästä..

• ,,Niin paitsi
        korjaus.. kirjoitti:

päästä.ja toinen korjaus: 19 vuoden päästä..

jos eläke-ikä nousee,,Niin sitte 23 vuotta vielä, paitti jos voitan lotossa, niin sitten en mää kyllä töihin menisi..Kyllä.

• Veikkaan
        ,,Niin paitsi kirjoitti:

jos eläke-ikä nousee,,Niin sitte 23 vuotta vielä, paitti jos voitan lotossa, niin sitten en mää kyllä töihin menisi..Kyllä.

Jahas. No sää oot varmaan joku joka on yli 40v?

• Näin on.
        Veikkaan kirjoitti:

Jahas. No sää oot varmaan joku joka on yli 40v?

.ja 16,vuotiaasta asti tehnyt töitä.

• Luulen niin
        Näin on. kirjoitti:

.ja 16,vuotiaasta asti tehnyt töitä.

Sää oot ollu ahkera. Minen varmaan ollu olemassa etes sillo ku sinä jo paiskit hommia. :)

• ;) niin no,oli
        Luulen niin kirjoitti:

Sää oot ollu ahkera. Minen varmaan ollu olemassa etes sillo ku sinä jo paiskit hommia. :)

pakko, kun äiti ja isä ei antanu kuin vaatteisiin rahaa vähän, ei ne meikkejä koskaan juurikaan ostaneet,Kävin tienaamassa vähän sitten omaa rahaa kesäisin.

• niin minäki tein
        ;) niin no,oli kirjoitti:

pakko, kun äiti ja isä ei antanu kuin vaatteisiin rahaa vähän, ei ne meikkejä koskaan juurikaan ostaneet,Kävin tienaamassa vähän sitten omaa rahaa kesäisin.

Se on oikei.

• Muistan mun tokan
        niin minäki tein kirjoitti:

Se on oikei.

pestin mansikka maalla, aika hyvät rahat sain kuukauden työstä, joku ehkä 1000 mk, joilla matkustin sitten helsinkiin,,oli aika mukava matka,, :)

• ed.
        Muistan mun tokan kirjoitti:

pestin mansikka maalla, aika hyvät rahat sain kuukauden työstä, joku ehkä 1000 mk, joilla matkustin sitten helsinkiin,,oli aika mukava matka,, :)

Varmasti kun on ite tienatut markat taskussa. :))

• Niin, ja kun nyt
        ed. kirjoitti:

Varmasti kun on ite tienatut markat taskussa. :))

miettii tuota summaa, se on vaatinut aika monta mansikkaa ja tietenkin sen mansikkakuumeen, jonka sain sit myös,, :) voi niitä aikoja,,

• ufonoita
    • -utelias

Olette mukavat :D

Niin sinäkin, kkoiip.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      108
      7070
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      94
      5183
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      114
      3443
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3342
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2484
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1826
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1461
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1412
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1316
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      1084
    Aihe