piristy / laita viesti
http://www.youtube.com/watch?v=fFVW2AA6ID4
kaipuus
18
135
Vastaukset
- Oletvekveikeä
Olipa kamalaa ulinaa...noh jollain tapaa sait kuiteski hymyn irtoamaan, sä osaat sen.
- Kiitos, niin
kkoiip kirjoitti:
Olette mukavat
tekin voisitte olla.
- ?+?
Onko mukavaa olla eläkkeellä?
- Jaa,minä vai?
En mä tiedä, vois olla, vaan kun en ole.vielä,kattotaan 20 v.pääatä, jos elän, niin silloin olen jo eläkkeellä..
- korjaus..
Jaa,minä vai? kirjoitti:
En mä tiedä, vois olla, vaan kun en ole.vielä,kattotaan 20 v.pääatä, jos elän, niin silloin olen jo eläkkeellä..
päästä.ja toinen korjaus: 19 vuoden päästä..
- ,,Niin paitsi
korjaus.. kirjoitti:
päästä.ja toinen korjaus: 19 vuoden päästä..
jos eläke-ikä nousee,,Niin sitte 23 vuotta vielä, paitti jos voitan lotossa, niin sitten en mää kyllä töihin menisi..Kyllä.
- Veikkaan
,,Niin paitsi kirjoitti:
jos eläke-ikä nousee,,Niin sitte 23 vuotta vielä, paitti jos voitan lotossa, niin sitten en mää kyllä töihin menisi..Kyllä.
Jahas. No sää oot varmaan joku joka on yli 40v?
- Näin on.
Veikkaan kirjoitti:
Jahas. No sää oot varmaan joku joka on yli 40v?
.ja 16,vuotiaasta asti tehnyt töitä.
- Luulen niin
Näin on. kirjoitti:
.ja 16,vuotiaasta asti tehnyt töitä.
Sää oot ollu ahkera. Minen varmaan ollu olemassa etes sillo ku sinä jo paiskit hommia. :)
- ;) niin no,oli
Luulen niin kirjoitti:
Sää oot ollu ahkera. Minen varmaan ollu olemassa etes sillo ku sinä jo paiskit hommia. :)
pakko, kun äiti ja isä ei antanu kuin vaatteisiin rahaa vähän, ei ne meikkejä koskaan juurikaan ostaneet,Kävin tienaamassa vähän sitten omaa rahaa kesäisin.
- niin minäki tein
;) niin no,oli kirjoitti:
pakko, kun äiti ja isä ei antanu kuin vaatteisiin rahaa vähän, ei ne meikkejä koskaan juurikaan ostaneet,Kävin tienaamassa vähän sitten omaa rahaa kesäisin.
Se on oikei.
- Muistan mun tokan
niin minäki tein kirjoitti:
Se on oikei.
pestin mansikka maalla, aika hyvät rahat sain kuukauden työstä, joku ehkä 1000 mk, joilla matkustin sitten helsinkiin,,oli aika mukava matka,, :)
- ed.
Muistan mun tokan kirjoitti:
pestin mansikka maalla, aika hyvät rahat sain kuukauden työstä, joku ehkä 1000 mk, joilla matkustin sitten helsinkiin,,oli aika mukava matka,, :)
Varmasti kun on ite tienatut markat taskussa. :))
- Niin, ja kun nyt
ed. kirjoitti:
Varmasti kun on ite tienatut markat taskussa. :))
miettii tuota summaa, se on vaatinut aika monta mansikkaa ja tietenkin sen mansikkakuumeen, jonka sain sit myös,, :) voi niitä aikoja,,
- ufonoita
https://www.youtube.com/watch?v=IYrtfCYK95A&list=PLD899E3BFB3EDE1ED
kkoiippille teemamusiikia - -utelias
Olette mukavat :D
Niin sinäkin, kkoiip.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084