Vasenkätiset rikollisia?

vasenkätinen

Nyt vihdoin löytyi syntipukki Ulvilan murhaan, nimittäin vasenkätiset. Heillä on jo syntymälahjana saatu rikollinen mielenlaatu viestittää Auerin puolustus !...?? Huh, huh sanon minä... mitä potaskaa paskaa........

7

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tai näin

Hitlerkin oli vain sattumalta vasenkätinen, tilastoharhaako?

• perävolvo

Itse epäilen syyllisiksi lintuharrastajia.Ei voi olla tervettä väkeä kun juoksee metsissä laittamassa renkaita lintujen jalkoihin, jotain mätää täytyy olla siinä väessä.Ovatkohan vasenkätisiä ja ajavatko volvoilla?
      Jospa heillä on tarvetta peruutella volvoilla ja näin herättää idioottien epäilykset salaliitoista?

• luulisin7

Totta on että näillä bongareilla on kyttäys menny veriin, sekä kiruttaminen näillä rengastuksilla. Mutta murhaaminen ei kuulu heidän harrastuksiin...

• Onko tutkittu?
        luulisin7 kirjoitti:

Totta on että näillä bongareilla on kyttäys menny veriin, sekä kiruttaminen näillä rengastuksilla. Mutta murhaaminen ei kuulu heidän harrastuksiin...

Toisaalta, kyseessä voi olla tuulastajien salaliittokin.Tykkäävät touhuta pimeällä salaa lampunvalossa.En ole varma onko heillä volvoja ja tykkäävätkö peruutella.Tästä pitäisi järjestää tutkinta heti.Ainaki miljoona euroa pitää tuhlata tutkintaan jotta saadaan asiasta varmuus.Muuten menee yöunet.

• yks vasuri
        Onko tutkittu? kirjoitti:

Toisaalta, kyseessä voi olla tuulastajien salaliittokin.Tykkäävät touhuta pimeällä salaa lampunvalossa.En ole varma onko heillä volvoja ja tykkäävätkö peruutella.Tästä pitäisi järjestää tutkinta heti.Ainaki miljoona euroa pitää tuhlata tutkintaan jotta saadaan asiasta varmuus.Muuten menee yöunet.

Mutta yksi asia on saletti, voit rohkeasti kätellä vasuria koska hän tekee kaikki likaiset työt vasemmalla kädellä mutta kättelee oikealla, heh heh...

• vasen suora
        yks vasuri kirjoitti:

Mutta yksi asia on saletti, voit rohkeasti kätellä vasuria koska hän tekee kaikki likaiset työt vasemmalla kädellä mutta kättelee oikealla, heh heh...

Myös kamppailulajeissa vasurit on vahvoilla, heillä koukut ja suorat ovat aivan sekaisin. Ei mitään loogisuutta, aina yllättävät.

• Kvasu kluumu

Voidaanko Auerin puolustus haastaa käräjille kiihotuksesta pientä kansanryhmää vastaan. Eihän vasureita ole kuin 10 prosenttia väestöstä jos sitäkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      337
      703
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      109
      648
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56