Onko täällä ketään kuka haki Disakseen töihin? Onko valinnat jo tehty?
Disas Hamina
18
1217
Vastaukset
- bolsoi suga
venäläisiä sinne palkataan.
- Et silleen.
Minä hain, ei ole mitään kuulunut. Kymensanomissa oli juttu että 700 hakijaa oli.
- en hakenut
Valinnat tehty ja valituille ilmoitettu. Ei pelkästään Venäläisiä valittu.
- eipäs ei...
Valkattiin ja palkattiin myö virolaisia.
- mietin vaan
Mistä tiedät et valinnat tehty?
- en hakenut
Tunnen kolme ketkä sinne pääsi.
- haastattelun käynyt
Mihin työhön hakivat?
- en hakenut
Yksi hyllyttäjäksi ja kaksi kassa/hyllyttäjäksi. Ravintolan, varaston työntekijöiden
valitsemisesta en tiedä mitään.- taisin jäädä töitä vail
Ok. Kiitti
- tpv
taisin jäädä töitä vail kirjoitti:
Ok. Kiitti
vielä tänään tullut kutsu haastatteluun :)
- ,,,,,,
Pitääkö paikaansa, että entisiä ahtaajia ei oteta sinne missään tapauksessa?
- Kone-ahtaaja
Ei pidä koska sain paikan.
- Ahmtaaja
Kone-ahtaaja kirjoitti:
Ei pidä koska sain paikan.
Kone hyllyttäjän työssä on hyötyä kone-ahtaajan taidoista.
- heh heh hee
Ahmtaaja kirjoitti:
Kone hyllyttäjän työssä on hyötyä kone-ahtaajan taidoista.
:) :) :)
- Eiymmarra
Onko täällä ketään jotka ovat vielä siellä töissä? Taitaapi olla vain venäläisten ja virolaisten suojatyöpaikka.
- Ruplanräpellys
Niin näyttää olevan. Jokohan on YT:t käyty?
- uuuno
Uhkaa konkurssi ennen kesää,, jos ei kauppa käy!!!
- passissa
Mahtavaa!! Onneksi Tuoretta kalaa saa kohta, kun pilkkikisat järjestetään! Eipä tuo konkurssiuhka venäläisiä haittaa, suomessa on niin hyvä sosiaaliturva.Parempi kun heidän toisessa kotimaassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305822Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144374Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522961Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391559Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 661301
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161