Mitä teit hyvinvointisi eteen tänään?

ei vain sairauksia

Unohdetaan hetkeksi sairaudet ja lääkkeet ja mietitään elämän terveitä puolia, sillä niitähän meillä myös on, jokaisella mielenterveysongelmaisella tai mielisairaalla.

Mitä sinä olet tehnyt oman hyvinvointisi eteen tänä päivänä?

12

80

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yötyöläinen

      nukuin klo 07.30-16.00

      • kaunis päivä

        Kävelin ulkona, vein laskuja maksupalveluun, tein ruokaa ja kahvia, saunaan
        ja pyykit koneeseen. Vähän jumppaa ja venyttelyä, soittelin ja kuuntelin musiikkia.


    • terve mt-sairas

      Työpäivä meni hyvin. olen jälleen kerran saanut uusia tehtäviä ja hermoillut niitä, mutta tämä päivä ja koko viikko on sujunut hyvin eli olen panostanut työhön oireistani ja rajoitteistani huolimatta.

    • ehkä helpottaa

      Otin vitamiinit, söin terveellisesti, poistuin asunnostani, puhuin läheiselle ongelmistani, urheilin, saunoin. Tapasin toista läheistäni. Siivosin.

    • vihreä kääpä

      Olen syönyt puuro aamiaiseni, laittanut pienen siistimisen jälkeen purkkilihakeittoa lautaselle. On aika lähteä päivätorkuille kun siitä on tullut jo tapa.
      Se alentaa korkeaa tressitasoa. Teen pikkutöitä niin paljon, että uni tulee klo 22 jälkeen kun päätä tyynylle painaa. Paino on ok.

    • päivä kerrallaan

      Aamujumppa ja happihyppely. Ostin terveellistä ruokaa,salaattia ja kanaa,mutta kun ei tee mieli ruokaa. Oksettaa ajatuskin..

    • relaksoituja

      Masturboin ja vedin kännit. Tässä järjestyksessä.

    • nähty taas

      Kovin vähän ihmiset tekevät mitään itsensä hyväksi. Vetävät lääkkeitä ja viinaa ja valittavat.

      Sitä saa mitä tilaa.

    • ahdissstunut

      aion syödä omenan vielä tänään. Edes vähän vitamiineja. Rehuja pitäisi muutenkin syödä enemmän.

    • Votkaheppu

      Minä kävin tänään Alkossa ja alan kohta juomaan!

    • 8+12

      Hymyilin kassaneidille

    • kjh+0g

      salitreeni ja telkkaria..hermo lepää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1906
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1206
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1182
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1171
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1166
    Aihe