MILF anopit

milf46

Oletteko koskaan katsoneet tyttärenne poikaystävää sillä silmällä? Oetko koskaan jättänyt alushousuja yms. heidän löydettäväkseen jotta he voisivat haistaa ihanat pillulimat mitä saatte kun kostutte häntä ajatellessa? Minulla on juuri nyt tälläinen tilanne, tahtoisin niin kovasti tyttären poikaystävää... 19v lihaksikas poika joka saa minut märäksi..

15

3681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnon anoppi

      Hyi helvetti en todellakaan. Rakastan tyrtäni enkä ikinä loukkasi häntä noin joku roti sairasta. Mulla ainakin miehiä riittää ettei tosiaan.

      • milf46

        Nuori on aina nuori !


    • milflover

      Ja toisesta näkökulmasta. Pettäisin omaa akkaa koska vaan anopin kanssa jos mahdollisuus tulisi. Äiti on aina äiti !

      • kunnon anoppi

        Mä saan nuortakin ilman että tarvii sekaantua läheisten miehiin.


      • kunnon anoppi
        kunnon anoppi kirjoitti:

        Mä saan nuortakin ilman että tarvii sekaantua läheisten miehiin.

        Juu ja mun perään noi nuoret kollit on ollu jo useita vuosii. Pojan opiskelukaverit lähetti terkkui ja pojasta se on outoo. No en kyllä oo sänkyyn menny noin nuorten kans, mut itteeni kuitenki reilusti nuorempien kans kyllä. Mut joku roti tossa pitää olla.


      • milflover
        kunnon anoppi kirjoitti:

        Juu ja mun perään noi nuoret kollit on ollu jo useita vuosii. Pojan opiskelukaverit lähetti terkkui ja pojasta se on outoo. No en kyllä oo sänkyyn menny noin nuorten kans, mut itteeni kuitenki reilusti nuorempien kans kyllä. Mut joku roti tossa pitää olla.

        En itsekään anoppiani ole karvannut enemmälti, mutta tietyssä tilanteessa kyllä hänen kanssaan menisin sänkyyn. Ja kyllä. Itsekin saisin vanhempaa naista halutessani. On vaan niin työlästä että helpompi vaan tyytyä omaan naiseen.


    • 18v poju

      Aloittajan ikäiset naiset ovat kiinnostaneet jo useita vuosia, harmi että oman tyttöystävän äiti ei tunnu olevan milf-tyyppiä.

    • olet sairas

      Tule tänne sheivaan sun rumat kassit viipaloidaan ne ja syötetään sulle vitun perwo

    • 18 kundi
    • Herr41

      Kyllä pojan tyttöystävä ja hänen kaverinsa kiinnostaa kyllä kovasti. En ole jättänyt raappahousuja haisteltavaksi , pitäisiköhän koittaa ?

    • hhhhhhhhhhh
    • Mummi-kummi

      Kyllä on ihanaa saada nuorta munaa.Tässä 64 nuotuu kovasti saadessa kovaa kalua joka toimii kohta uudelleen,Oman ukon pieni pili ei toimi millään!!

    • jusbe9999

      Vanhemmat naiset kiinnostaa minua milfit. Niitä haluaisin tyydyttää 21v mies . Jos vaikka joku haluaisi vähän nuorempaa. Ni saa ja toivon että otatte yhteyttä [email protected]

    • Täs ois 24 vuotias hyvä kroppanen äijä vailla vanhempaa nais seuraa !! Laittakaa viestä [email protected]

    • sorsa vai pulu

      harrastin seksiä 62 vuotiaan naisen kanssa (olen48) sovittiin että tää on vaan seksiä. nainen rakastui vaikka on naimisissa nyt mustasukkainen ja lähettelee viestejä ja soittelee. mutta seksi tuntui hyvältä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2389
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      170
      1510
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1085
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      970
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      865
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      690
    Aihe