Kovasti kiinnostaa tuo uusi Passat, mutta hinnat ovat minulle liian kalliita. Auto olisi tosi mukavannäköinen, mutta täytyy vaan tyytyä nykyiseen jo 11-vuotta vanhaan kulkuneuvoon, valitettavssti.
kiinnostaa, mutta
6
210
Vastaukset
- ennen paskat 2011
Ei kannata unelmoida passatista täys paska koko auto. Ei uusi malli varmastikaan sen parempi. Päältä päin voi olla hyvän näköinen mutta muuten täys paska.
- täytynee unohtaa
Näinkö on, no täytynee sitten unohtaa koko Passat.
- ennen paskat 2011
täytynee unohtaa kirjoitti:
Näinkö on, no täytynee sitten unohtaa koko Passat.
Kyllä näin on. Unohda vaan se passat ja katsele muita autoja.
- kaikenlaisia
ennen paskat 2011 kirjoitti:
Kyllä näin on. Unohda vaan se passat ja katsele muita autoja.
Lääkityksesi kaipaa säätöä, lähesty lääkäriäsi.
- tyytyväinen..
Laadukas auto, voin lämpimästi suositella!
Itselläni ollut tämä nykyinen sedan Passat noin 3 vuotta ja 100 000km tulee juuri kohta mittariin, eikä ensimmäistäkään vikaa tai ongelmaa ole ollut koko aikana! Ainoastaan normaalit huollot tehty, siinä kaikki.
Ja 3 työkaverilla ollut samoja Passatteja, kaikki DSG-automaatteja, osa bensa-, osa dieseleitä, eikä yhdessäkään vian vikaa.
Edellinen autoni oli Avensis, ja jos siihen vertaa, Passat on selvästi tukevampi ja laadukkaampi.
Avensiksessa ehti tulla pari korjaamoa vaatinutta vikaa ennen 100 000 km, melko hyvin toki sekin toimi. Mutta kyllä yleisessä laadussa iso ero Passatin ja Avensiksen välissä, toki hintaakin on Passatilla enemmän.
Itse kyllästyin Toyotassa useisiin pieniin natihoihin, joita lähti vähän sieltä sun täältä. Muuten ok auto sekin.
Kohta kun auto täytyy pian vaihtaa, se on ehdottomasti tämä uusi Passat -malli, joko taas sedanina tai farmarina.
5 ovisen Liftback -mallin ottaisin ehkä mieluiten, mutta sellaista ei valitettavasti tullut.- VW huollolle kiitokset
Passatilla pari vuotta ajaneena tapahtui se mitä ei aikaisemmin ollut käynyt: matkanteko hyytyi, eikä autolla voinut enää ajaa. VW maahantuoja järjesti hienosti kuljetuksen korjaamolle sekä sijaisauton. Vika oli fataali: gsd poksahti. Nyt uusi loota alla, toivottavasti lastentaudit takanapäin. VW vastaantulo korjauskustannuksissa oli todella kohtuullinen, vaikka varsinainen takuuaikaa oli mennyt umpeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951496Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231258- 50988
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 56832
- 102814
- 82810
- 32745