Abortin tarina.

Kirjoitin tämän vastaukseksi, mutta viesti poistettiin, niin teen abortista avauksen.
Tämä on jäljen asia, uskossa ollessa Henki antaa viisutta.
Raamatussa on viisauden korostusta 300 kertaa enemmän kun ”lapsenuskon”, joka omalta osaltaan on totta.
Viisutta on myös parannus, joka meillä on jopa päivittäin.
Viisautta on tunnustaa Jeesus Herraksi, kaikkivaltiaaksi.
Mutta tuohon aborttiin.
Vaihtoehto 1; Äidillä on jo 12 lasta, ja on tullut raskaaksi, liian vanhana ja lapsi on vammainen, elämisen mahdollisuudet ovat pienet, mutta lääkärin mielestä, myös äidin, äiti kuolee synnytykseen?
Kumpi tapetaan, äiti, tai sikiö, jossa ei ole elämän Henkeä Jumala vielä puhaltanut.
Pitääkö jättää muu perhe ilman äitiä.
Toinen mahdollisuus on antaa äidin kuolla ja sikiö syntyy käytännössä ”vihannekseksi”, mutta isä saa valita uuden äidin.
Lapsella ei ole todellista elämää. Jos on, hän kantaa syyllisyyttä, että äiti kuoli Hänen vuokseen.
En ole abortin kannattaja, mutta jossain paikoin on käytettäviä viisutta, koska ehkäisemättömyyttä käytetään jopa tappamisena.
Abortti ei ole ehkäisymuoto, vaan jos on, niin kliininen äidin hengen pelastusoperatio. Operatio on tapahduttava mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.
Riittäkö järki/ uskosi ratkaisemaan pulman.
Kes.

8

138

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vl..

      Jos äidin henki on vaarassa, niin silloin abortin voi tehdä.

      • %*%*%

        Kenelläkään terveellä ei tulisi pf-keskusteluissa edes mieleen "kellohameet" ja kesäisesti pukeutuneet viattomat lapset. Vain henkisesti sairas ihminen yhdistää tuollaiset asiat pedofiliaan.

        Hyi saata.na mikä helluntaielukka- sika!!!!!!!!!!!!!!!

        Kesitas
        27.9.2014 10:31

        Sitaatteja:

        "Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)

        "Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)

        "Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)

        Kesitas 17.9.2014 20:22 1

        >>"Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**

        **Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan.
        He pelastivat omansa?
        Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi.
        Näin toimii SRK kristillisyys.

        Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti.
        Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia*

        Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:

        ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen.
        Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
        Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

        Tuleeko ruumiita ennen kuin yhteiskunta herää?

        En näe tasoeroa mainitun lääkärin kirjoituksen ja toisaalta tällä palstalla vellovan "keskustelun" välillä.

        http://m.suomi24.fi/node/10233527

        Uutta pukkaa:

        Kesitas

        tänään 19:15

        Vai vähättelet pedofiliaa?

        Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa


      • 34+5
        %*%*% kirjoitti:

        Kenelläkään terveellä ei tulisi pf-keskusteluissa edes mieleen "kellohameet" ja kesäisesti pukeutuneet viattomat lapset. Vain henkisesti sairas ihminen yhdistää tuollaiset asiat pedofiliaan.

        Hyi saata.na mikä helluntaielukka- sika!!!!!!!!!!!!!!!

        Kesitas
        27.9.2014 10:31

        Sitaatteja:

        "Jo otetaan esim Oulun alue, muualla sitä ei esiinnyt, kun teillä ja tapahtumia on satoja, ellei jo tuhatkin." (hänen mukaan muualla /(voi ymmärtää myös "muilla ihmisillä"/) ei esiinny pedofiliaa)

        "Kukaan muu tähän ei pysty, kun te, asia joka oli minun nuoruudessa jotenkin itsestään selvyys." (muut ei pysty vastaavaan pf, ja hänen nuoruudessa pf oli itsestäänselvyys)

        "Mutta kun et ole VL, et ehkä ole joutunut raiskatuksi" (arvio vastakirjoittajasta)

        Kesitas 17.9.2014 20:22 1

        >>"Täältä löytyy VESTADIOLISEN OIKUS Oulussa.. Veikko Vihelä raiskasi ja hyväksikäytti 14 lasta? Mitkä oikeus Hänellä on Suomen Oikeudessa, 70 pv ehtoollista?" (Kesitas Henna Oikariselle).**

        **Näinhän se VL mafia toimii? eikö vaan.
        He pelastivat omansa?
        Muualla jo neljän lapsen jutusta tulee ”penaltia” useampi vuosi.
        Näin toimii SRK kristillisyys.

        Eihän siinä tule kun 5 pv yhtä kohti.
        Halpaa se on jatkaa Vihelän hippalointia*

        Kesitas kirjoitti toukokuussa 2013:

        ""Kaikesta näkee, että mielesi on saastainen.
        Näet kaikessa vain seksuaalisuutta.
        Sairastat ilmeisesti samaa addiktiota, kun valtaosa koko VL liikkeen isistä, jotka raiskaavat kesäisesti pukeutuneita ala- ikäisiä lapsiaan

        Tuleeko ruumiita ennen kuin yhteiskunta herää?

        En näe tasoeroa mainitun lääkärin kirjoituksen ja toisaalta tällä palstalla vellovan "keskustelun" välillä.

        http://m.suomi24.fi/node/10233527

        Uutta pukkaa:

        Kesitas

        tänään 19:15

        Vai vähättelet pedofiliaa?

        Mikään "uskonnollinen" järjestö ei vedä teille mitään vertaa, niin järjestelmällistä menetelmänne lasten nainneissa oli ja on osin vieläkin Pohjois- Suomessa

        Mitä tuolla on tekemistä avauksen kanssa?

        Oletko uhri? VL uhri.


    • katuu

      Aina aborti on murha, ,mutta senkin saa uskoa anteeksi

      • Onko se aina murha.

        Ihmisen luomisessa sanotaan näin. ( Gen 2;7)Ja Herra Jumala muovasi maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän henkäyksen. Näin ihmisestä tuli elävä olento.

        Vasta ihminen on elävä olento, kun Hän ensimmäisen kerran hengittää.

        Mutta en hyväksy aborttia helposti viimeisinä kuukausina, sikiö tuteen silloin jo äitinsä äänen, ja on jonkinlainen tunne elämä.

        Vaikeita juttuja.

        Näistä selviäisi helommin, jos isä ei pane väkisin vaimoaan paksuksi, silloinhan on jo raiskauksen synti, abortti ja juuri nämä isät ovat äänekkäimpiä asiassa.

        Kes.


      • ip- koodi.
        Kesitas kirjoitti:

        Onko se aina murha.

        Ihmisen luomisessa sanotaan näin. ( Gen 2;7)Ja Herra Jumala muovasi maan tomusta ihmisen ja puhalsi hänen sieraimiinsa elämän henkäyksen. Näin ihmisestä tuli elävä olento.

        Vasta ihminen on elävä olento, kun Hän ensimmäisen kerran hengittää.

        Mutta en hyväksy aborttia helposti viimeisinä kuukausina, sikiö tuteen silloin jo äitinsä äänen, ja on jonkinlainen tunne elämä.

        Vaikeita juttuja.

        Näistä selviäisi helommin, jos isä ei pane väkisin vaimoaan paksuksi, silloinhan on jo raiskauksen synti, abortti ja juuri nämä isät ovat äänekkäimpiä asiassa.

        Kes.

        Miksi kes keskustelet itsesi kanssa?


      • 36+5
        ip- koodi. kirjoitti:

        Miksi kes keskustelet itsesi kanssa?

        Kesksuteleeko?

        Olet hieman tyhmä.


      • klock.
        36+5 kirjoitti:

        Kesksuteleeko?

        Olet hieman tyhmä.

        Kenelläkään terveellä ei tulisi pf-keskusteluissa edes mieleen "kellohameet" ja kesäisesti pukeutuneet viattomat lapset. Vain henkisesti sairas ihminen yhdistää tuollaiset asiat pedofiliaan.

        Hyi saata.na mikä helluntaielukka- sika!!!!!!!!!!!!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe