Katsotteko naiset miehen etumusta? Ja jos katsotte, pidättekö isosta pullotuksesta? Mitä ajatuksia pullottava etumus teissä herättää? Itselläni on iso pullotus, siis johtuen isosta lepokoosta, ja huomaan, että tytöt useinvilkuilevat etumukseni suuntaan, mutta tosiaan mitä ajatuksia se herättää teissä?
Naiset, pullottava etumus
26
4612
Vastaukset
- Tainan tarina
Totta kai sitä katsoo etumusta ja takapuolta myös. Ei se erityisesti kiihota, mutta voi olla seksikästä.
- nimetön
Kyllä minun mies menee etumus pullollaan vieraisiin rukalla. Olikohan hän sinun vaimo? Huhtikuussa
- asffghj
Onhan se noloo jos julkisella paikalla pullottaa eli en edes kehtaa kattoo ku hävettää
- Aleksandra-@luukku
[email protected]
Minua kiihottaisi keskustella :D tästä asiasta.. miehet kuvia laittakaa - men46
Tässä joku päivä eräs muija töissä jä kiinni mun etumuksen pullottamisesta. Se oli vähä nolo kun hoksasi jääneensä siitä kiinni... No eihän mulla yleensä pullota mutta jostain syystä silloin.
Sittenpä tuli mieleen että mitenkä sais sopivan jöpötyksen pidemmäksikin aikaa?
Mitään sukkavirityksiä en ala tekeen. Sitä muijaa pitäis kiusata koska varmaan se kattoo toistekin...- inga30
katsot varmaan itsekin naisten takapuolia,vai kuinka?
- 6 + 7 m
"men46", miksi pitää kiusata?
- men46
"6 7 m", ihan vaan siksi kun te naisetkin teette niin...
Osa varmasti tarkoituksella antavalla rinnuksella. Nautitte siitä kun miehet kuolaa perään. Ja totta kait kattelen naisten takapuoliakin. Jokainen terve mies rakastelee mielessään näkyään kohdatessaan sellaisen kivannäköisen naisen edestä tai takaa. Jos mies väittää toisin se valehtelee tai on homo.- 6 + 7 m
"men46", olen kyllä ihan mies, sitä tarkoitti nimmarin m. Kysymyshän ei ollut millään tavalla sukupuolisidonnainen.
Et oikein tajunnut. Väännetään sitten rautalangasta. Kiusaaminen on typerää. - kiusaaja
6 + 7 m kirjoitti:
"men46", olen kyllä ihan mies, sitä tarkoitti nimmarin m. Kysymyshän ei ollut millään tavalla sukupuolisidonnainen.
Et oikein tajunnut. Väännetään sitten rautalangasta. Kiusaaminen on typerää.Erotiikka ja seksi ilman (pientä) kiusaamista on varmaankin tylsää...
- 6 + 7 m
kiusaaja kirjoitti:
Erotiikka ja seksi ilman (pientä) kiusaamista on varmaankin tylsää...
Toiset tykkää, toiset ei. Jos kiusaaminen pysyy pienenä, vahinko on vähäinen. Joskus ei pysy.
- 9+10
6 + 7 m kirjoitti:
Toiset tykkää, toiset ei. Jos kiusaaminen pysyy pienenä, vahinko on vähäinen. Joskus ei pysy.
Mikä on "vahinko" jos tykkää toinen tykkää kiusottelusta?
Taidat olla aika tylsä. - 6 + 7 m
9+10 kirjoitti:
Mikä on "vahinko" jos tykkää toinen tykkää kiusottelusta?
Taidat olla aika tylsä.Entas jos toinen ei tykkää? Yleensä kiusaaja luulee toimintaa huumoriksi. Kiusatulla on joskus täysin eri käsitys.
- Kikkeliskuu
Juu, totta kai katson. En kenen tahansa miehen, vaan sellaisen, joka tuntuu kiinnostavalta. Tilanteesta riippuen ei haittaa, vaikka siitä jää kiinni. Tiedänpähän mitä odottaa, vaikka se koko ei todellakaan ole ratkaisevaa.
- Incubus
Samaa mieltä aloittajan kanssa. Itselläni myös "hieman" pullottaa jos laittaa vähänkään tiukat housut jalkaan. Olen huomannut etenkin metrossa seistessäni kuinka tuijotetaan minun haaroväliini. Voisi jopa sanoa, että se on kiusallista samalla tavalla kuin miehet jos tuijottavat naisen rintoja.
Kiusallista mutta samalla aikaa kiihottavaa, jos nainen on sellainen jota voisi ..... Hän sitten vielä huomaa kaiken lisäksi sen mitä olen ajatellut hänestä. Pervoa ehkä, mutta samalla kiihottavaa ja kiusoittelevaa tuijottajaa kohtaan. Ottakaa katsekontaktia ja näyttäkää "ketä" ajattelette.
Kokemuksesta voin sanoa että naisiakin voi kiusata vain katseella ja vain vaikka takin nappia koskettelemalla ;) Suosittelen! - naisella jos
pullotta tiukoissa housussa kysessä on mätäspil`lu.
- äääh-läääh M
Tiukat housut ovat ääh-lääh. Kaikkein parhaat sellaiset, jotka painuvat syvälle vitunrakoon. Ne näyttävät, millainen naisen kiinnostavin kohta on. Nimityksistä viis, mutta isokokoinen esiintyöntyvä kumpare, mihin housut painautuvat, on todella ihana.
En yhtään ihmettele, että nainen, jolla on, mitä näyttää, antaa vittunsa muodon näkyä. Ei mitään syytä ujostella. Yksi näyttää rintojansa, toinen sääriänsä, kolmas vittuansa, kaikki parhaita puoliaan.
- outointo
Kai sitä ny tuijottaa vaikka nenää poskella niinkuin kaikkea muutakin outoa..
- monta nähnyt
Kyllä naisetkin omaa etumustaan näytille tuo, miehenä on vaan katsottava se hetki eikä pidä reakoida
- tilanteen mukaan
"monta nähnyt", koska naiset kuitenkin näyttävät yleensä tahallaan, on kohteliasta katsella vitunseutua jonkin aikaa ja paljastaa esim. ilmeellä, että on miellyttänyt. Pitkäaikainen tuijotus voi olla naiselle kiusallista.
Jos nainen on kuitenkin otettu tuijotuksestakin, voi esimerkiksi saunoessa reilusti antaa seisotuksen näkyä merkkinä siitä, että naisen söpöily on mennyt perille. Vaimoni pitää siitä saunoessaan muiden miesten kanssa.
- 1# 6
Hyvin kehittynyt kumpare naisella todella kiihoittava, hyvän näköinen oli sitten yllä pikkupöksyt, uima-asu tai jotain muuta. Rako kun erottuu vielä keskeltä. Huh !
- monta nähnyt
no en ole kyllä koskaan törmännyt siihen, että uimapuvun läpi olisi kumpua saanut katsoa. Mutta normaalin arkipukeutumisen läpi on saanut katsoa. Jotenkin tuntuu, että valtaosin nämä naiset ovat itse tietoisesti tuoneet sen kumpunsa katsottavaksi tietäen asian.
Viimeisin tilanne oli kyllä varmaan naisen huti. Aivan vieras ihminen tuli hyvinkin lähelle pimperonsa kanssa ja siinä katson varmaa 10 minsaa väillä pimperon seutiua ja välillä naisen (tytön) muuta kroppaa ja kasvoja.
Yksi aika hyvä tuttu taas tilanteeseen, että päästi katsomaan suoraan alapuolelta. Portaikossa olin selvemmin alapuolella ja juteltiin aivan tavallisia asioita ja kasvoihn katsomisen sijaan sain katsoa enemmän lähempänä olevaa pimperoseutua. Tämä ihminen kertoi myöhemmin, että olisi ollut valmis tekemään jotain.
Tässä vaan peri.... ja vaikka näitä on ollut, niin ei niitä nyt jokapäivä ole..... ehkä joku viisi kertaa! mutta kuitenkin. - hyykaperju
Totta kai naiset tarkoittavat, että heidän vittunsa on esillä, jos ei paljaana, niin ainakin muoto vaatteen läpi. Ei siinä ole mitään sopimatonta. Näyttäminen käy saumattomasti miehen haluun nähdä.
Jos tilanne on turvallinen ja nainen voi toimia jonkin muun asian varjolla, on alastomienkin elimien näyttäminen ihan tavallista, esim. saunoessa tai uidessa. Useat jopa tuovat vittunsa ihan lähelle selvästi näyttämistarkoituksessa.
Harvat kieltäytyjät yhteissaunomisesta ovat kokemukseni mukaan olleet paria poikkeusta lukuunottamatta miehiä.
Kyllä naisillakin on tarvetta nähdä miehen elimiä, mutta se on aivan vähäista verrattuna näyttämishaluun.
Ps. Naiset ovat ihania! :) - naiskauneutta
Minua kiihottaa valtavasti varsinkin tiukat housut, jotka saavat jalat olemaan hiukan erillään toisista ja kun sauma housuissa painuu pimpsavakoon. Ajattelee vaan, mitä tunteita naisessa herättää pienikin kosketus tähän jäykän kannkaan alla olevaan ihanuuteen.
Kerran ratikassa ollessani huomasin erään hyvin kauniin näköisen naisen istuvan vastapäisellä penkillä hieroen alapäätään penkkiin, melko huomaamattomasti. Hänen noustessaan nenääni kantautui mieto alapään tuoksu. Kiihotus oli valtava! Naiset, näin ehdottomasti saa tehdä! - Pullotusta topissa
Tottakai naiset ovat kiinnostuneita etumuksen pullotuksesta.... aah mikä näky...Uiih mikä kiihotus! Miehelläni on iso, myös levossa ja toinen puntti on todella täysinäisen näköinen...isot kassit ja iso kalu. Siinä voi nainen vain miettiä, mitä se lainkaan onkaan täydessä terässä...minä kyllä tiedän...nam!
Tykkään itse katsella ja tietysti tulee kiimainen olo asiasta. Ketä tervettä naista asia ei kiihottaisi?? Eikä ehkä asia etene siitä pidemmälle, jos vaikka kauppareissulla näkee, mutta piristää IHANASTI päivää!! Eihän sitä nyt parane alkaa tuijottamaan...paitsi jos sattuu olemaan silleen hollilla, ettei ison kantaja sitä heti huomaa!! Pääseehän sitä tuolla esityksellä nopeammin naisen kanssa jutuille, jos sellainen tarkoitus olisi...mmm ainakin meikäläiseen tepsii...uuh!!
Näinhän tietysti miehetkin tykkäävät silmiään lepuutella isoissa rinnoissa, jos vielä kaula-aukko antavainen...vai mitä?? Mikäs niitä esitellessä, jos ovat kauniisti esillä.. en tarkoita rivosti, vaan siis kauniissa puserossa tai topissa sievästi tyrkyllä!!
Siis vastaus kysymykseesi...kiima nousee...alkaa tuntua kuumotusta siellä ja täällä... tekee mieli!! Upeaa katseltavaa...hui!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa
Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja3462771Mikä piirre on kasvoissa tärkein?
Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?1201539Suurimman myrskyilyn jälkeen
vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul481370Mikä häpeä Haapaveden kaupungille
Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa57987Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan15984Tojotamies törttöili taas auton eteen
Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta27934Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo149898En sano tätä pahalla
Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm81898- 80888
Tiedättekö miksi mies on olemassa?
Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar205829