Etsin feedee/feeder suhdetta

feederismi

Olen siis feeder sekä feedee mies 23v. Haluan lihottaa kumppaniani ja itsekin olisi kiva lihoa.

10

1817

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • terv

      sulla sähköposti vai miten sais kontaktia?

      olen hyvin syövää mieskaveria vailla

    • yrew

      Tuhoatte aika hyvin toistenne elämät, btw.

    • terv

      aijjaa? ehdotan että tutustut alan sivuihin
      ja siellä esiintyvien ihmisten kokemuksiin :)
      voit yllättyä

    • Täällä myös feeder joka etsii naispuolista feedeetä!

    • feedergirl

      Hei! Täällä 14v tyttö etsii pulleaa tai pulleaksi haluavaa poikaa. 😏 Voisin lihottaa sinua. 😏 Itse olen laiha mutta ei sitä tiedä jos haluan itsekin lihoa. 😏 Tule jutulle Snapchatissa: Rebeckah9

      • Vieläkö2018

        Oletko vielä kiinnostunut tällaisesta? Tääl olis 17v poika, jolla saattais vaikka kiinnostaa


      • utelijasö

        snäpissä on 'Rebecca' eli rebeckah09, oletko se sinä? Hänellä on ruskeahiuksinen tyttö avatarina.


    • good_bye

      Ohoh,
      tiedän kyllä monia mt-sairauksia, jossain jenkkivideoilla sairaasti ylipainoisia.
      Hienoa, että tämä villitys on levinnyt vihdoin Suomeenkin! Toivottavasti otatte kuitenkin yksityisen täysvakuutuksen, ettei meidän tarvitse kustantaa teidän vuokrayksiönne seinän purkamista, että ruho saadaan hoitoon tai hautaan.

    • SPRONG

      Toivottavasti ketjun aloittaja menee mielenterveystoimistoon ja varaa ajan psykiatrille.

    • Alist

      Älkää kukaan nainen vastatko. Näitä miehiä löytyy joka paikasta. Ovat sairaita joka suhteessa ja kaikin tavoin. Seksuaalisesti epävarmat, hylätyt, yksinäiset, tunne-elämältään vammautuneet, onnettomat, naiset jotka kokevat että heitä inhotaan ylipainon takia menevät lankaan ja tuhoavat itsensä ja kehonsa yhden psyykkisesti poikkeavan tyypin mielitekojen vuoksi. On sama elätkö väkivaltaisessa suhteessa tai tällaisten miesten seurassa, lopputulos on aina sama; olet tuhonnut itsesi ja elämäsi. Jokaisen naisen tulee arvostaa omaa itseään sen verran ettei alistu tuollaiseen kohteluun, olla syöttöporsaana.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe