Mä oon joona 13v! Tarkastaako ne , ettää oonko pannu? Kun oon pannu vaan itteeni ja kissaa!
Vastaukset 12
- ...
Ne vaa sanoo sulle että kissaa ei kannata panna ettet saa mirriä :-o
- autism
Ne sanoo et sulla aids
- jäät kiinni
Kyllä ne huomaa jos on karvoja jääny terskaa kiinni
- tässä ilmiantaja
Tiiätkös elukoide paneminen on eläinrääkkäystä ja rikos. Sä voit joutua linnaa ja koska se kissa tuskin oli halukas aktiin niin oot myös raiskaaja. Todennäköisesti saat kuolemantuomion.
- näin...juuh
Itseasiassa suomessa se on valitettavasti ihan laillista
- Pöpig
''Mä oon joona 13v! Tarkastaako ne , ettää oonko pannu? Kun oon pannu vaan itteeni ja kissaa!''
Anteeks mutta mitä vittua olet pannut kissaa? - Ei onnistu,trolli
Katsos, joku pikkumukula on löytänyt internetin ja tullut sepittämään mielestään hyvän tarinan.
Aijaijai... Kuolet aidsiin 10 vuoden sisällä. harmi vain että yolo
- Nekkux
↑ Edellinen viesti kertoo ;)
- afrgbhghtfrhhbttr
Oletko paska trolli vai muuten vaan tyhmä?
- tsabudabuu
Ne tarkistaa ja kertoo kaikille että oletko pannut. Kaverini joutui tämän takia kiusaamisen kohteeksi masentui ja kuoli AIDS:iin (koska oli pannut kissaansa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀671212KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi201068- 861056
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R64974Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik209751Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni44630- 63626
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43606- 38599
Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku70564