Mä oon joona 13v! Tarkastaako ne , ettää oonko pannu? Kun oon pannu vaan itteeni ja kissaa!
Koulunlääkärintarkastus ja paneminen
12
403
Vastaukset
- ...
Ne vaa sanoo sulle että kissaa ei kannata panna ettet saa mirriä :-o
- autism
Ne sanoo et sulla aids
- jäät kiinni
Kyllä ne huomaa jos on karvoja jääny terskaa kiinni
- tässä ilmiantaja
Tiiätkös elukoide paneminen on eläinrääkkäystä ja rikos. Sä voit joutua linnaa ja koska se kissa tuskin oli halukas aktiin niin oot myös raiskaaja. Todennäköisesti saat kuolemantuomion.
- näin...juuh
Itseasiassa suomessa se on valitettavasti ihan laillista
- Pöpig
''Mä oon joona 13v! Tarkastaako ne , ettää oonko pannu? Kun oon pannu vaan itteeni ja kissaa!''
Anteeks mutta mitä vittua olet pannut kissaa? - Ei onnistu,trolli
Katsos, joku pikkumukula on löytänyt internetin ja tullut sepittämään mielestään hyvän tarinan.
Aijaijai... Kuolet aidsiin 10 vuoden sisällä. harmi vain että yolo
- Nekkux
↑ Edellinen viesti kertoo ;)
- afrgbhghtfrhhbttr
Oletko paska trolli vai muuten vaan tyhmä?
- tsabudabuu
Ne tarkistaa ja kertoo kaikille että oletko pannut. Kaverini joutui tämän takia kiusaamisen kohteeksi masentui ja kuoli AIDS:iin (koska oli pannut kissaansa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2569625K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1615378Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1545034PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *604712- 1812170
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.102115Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2991746- 881478
- 151095
- 411073