Mä oon joona 13v! Tarkastaako ne , ettää oonko pannu? Kun oon pannu vaan itteeni ja kissaa!
Koulunlääkärintarkastus ja paneminen
12
379
Vastaukset
- ...
Ne vaa sanoo sulle että kissaa ei kannata panna ettet saa mirriä :-o
- autism
Ne sanoo et sulla aids
- jäät kiinni
Kyllä ne huomaa jos on karvoja jääny terskaa kiinni
- tässä ilmiantaja
Tiiätkös elukoide paneminen on eläinrääkkäystä ja rikos. Sä voit joutua linnaa ja koska se kissa tuskin oli halukas aktiin niin oot myös raiskaaja. Todennäköisesti saat kuolemantuomion.
- näin...juuh
Itseasiassa suomessa se on valitettavasti ihan laillista
- Pöpig
''Mä oon joona 13v! Tarkastaako ne , ettää oonko pannu? Kun oon pannu vaan itteeni ja kissaa!''
Anteeks mutta mitä vittua olet pannut kissaa? - Ei onnistu,trolli
Katsos, joku pikkumukula on löytänyt internetin ja tullut sepittämään mielestään hyvän tarinan.
Aijaijai... Kuolet aidsiin 10 vuoden sisällä. harmi vain että yolo
- Nekkux
↑ Edellinen viesti kertoo ;)
- afrgbhghtfrhhbttr
Oletko paska trolli vai muuten vaan tyhmä?
- tsabudabuu
Ne tarkistaa ja kertoo kaikille että oletko pannut. Kaverini joutui tämän takia kiusaamisen kohteeksi masentui ja kuoli AIDS:iin (koska oli pannut kissaansa)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2006148Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442857- 442317
- 932079
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382021Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311427- 771402
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa3031387Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131326Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61256