Kuka kuoli Kiuruvedellä 11.10.2014 ABC:n risteyksen kohdalla?

Surullista

Huhut kertoi että 14 vuotias tyttö olisi tehnyt itsemurhan ja hänet oli tulossa viemään ambulanssia vastaan. Kertoisiko joku kuka hän oli. Surullista... :(

12

1227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paikalla olin

      Väärä huhu. siinä kävi kopterikin kuopiosta mut ei enempää

      • Surullista

        niin mutta joku siinä kuoli kun kynttilöitäkin on siinä paikalla tuotu...?


    • huh huh

      Ja tännehän varmasti henkilötietoja tällaisesta laitetaan.

    • valitettavaa

      "surullista", kerrotko itse ensin kuka olet, että voimme ensin opettaa Sinut kirjoittamaan,
      jotta saisimme selvää söperryksistäsi.

      Seuraavaksi Sinut pitäisi viedä lääkärinhoitoon liiallisen uteliaisuutesi vuoksi!

      • ex kiurvetinen

        Kyllä siinä ambulanssi oli kaikki vilikut päällä ja raatoa kannettiin kyytiin.olin näkemässä kun ohi ajoin.


    • aloittajalle

      "ja hänet oli tulossa viemään ambulanssia vastaan."
      Kertoisitko selvällä suomen kielellä, mitä tuo örvellys tarkoittaa?

    • Surullista

      Tieto leviää aika nopeasti kiuruvedellä :D tiedän kaiken mitä tapahtui :) voimia perheelle ja ystäville/kavereille!

    • Marsku67

      En ymmärrä, mihin tuota tietoa tarvitset? Jos olisi läheisesi, varmasti tieto olis sulle tuotu!

    • Kauheeta on jo

      Ai että. Nytten surupuku päälle kaikille. Sehän oli tämää jolla agnestaa ja muutenkin oli ihan prrrrseetä kaikki.

    • taivaassa tavanneet

      minä siinä kuolin, ei hätää kolmen päivän jälkeen heräsin kuolleista ja otin jälleen jalat alleni

    • öylätti

      kyselee tollasia asioita ihan turhaan.. paljoopa se kiinostaa kuka lie ollunna

    • päät kiinni!

      Vittu mitä paskaa.. elkää puhuko kun ette tiedä asiasta mitään! Puhukaa sitten kun ite ootte alle jääny ja olette halukkata sen kaikille kuuluttamaan. Elkää tulko tänne satujannr laulamaan. Kaukaa haettuja huonoja satuja. Ikävä juttu ja vielä surullisempaa miksi ja mitä kävi ja kaikista pahinta kenelle!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4066
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2169
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1664
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1487
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1448
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1360
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1248
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1164
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1099
    10. 22
      1066
    Aihe