isoja kaloja..,.,,.

petokalla

Kertokaa omista saaliistanne, mistä, millon, ja millä saitte

20

263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • petokalla

      itelläni suurin lahna päijänne mato onki kesä 2013

    • rkl

      Oon saanu virvelillä monia kaloja, simpukoita ja ravun

      • Petokalla

        Mikä viehe? Täytyy itekin kokeilla :-)


    • Eräjorrma

      Spinnerbait ja tuplalippa..merrasjärveltä hauki 10 kg

    • Mökkijärvellä Jämsässä syksyllä saatiin pojan kanssa uistellen hauki 9kg.
      Empä pannut merkille, minkä vieheen poika oli laittanut.
      Poika väsytti ja minä kyttäsin haavin kanssa.
      Juuri, kun koukkasin kalan haaviin, napsatti vapa keskeltä poikki.

    • petokalla

      Okei, itse olen Jämsän seuduilta kotoisin, ja asun edelleen. Tiedätkö jotain hyviäk kalapaikkoja jämsästä n. 40 km säteeltä. Itse kalastelen lähinnä Kankarisvedellä.

      • Tuli mieleen Vilppulankoski, siellä nuo meidän nuoret käyvät toisinaan kesällä mökiltä päin,
        Kun katselin paikallislehdestä kalakisan satoa. Keurusselältä ja Melasjärvestä ainakin oli saalista saatu.


    • eläke ukko

      Kesän suurimmat uistelemalla Saimaalta, ei nyt hirveitä mutta kummiskin.
      Hauet 7, 6, 6, 5 kiloset ja pienempiä paljon, kuha suurin 4 kg ahven suurin 800 g säynävä 2 kg, taimen 1, 5 kg huonommikin olisi voinu mennä.

    • kiikkurikieku

      Minä sain vetousitelemalla loppijärvestä rysän.

      Vieheenä Jesse, valkoinen maha keltainen selkä.

      • eläke ukko

        Joo sain kerran lokin uistimella , ei kovin pistänyt vastaan kun sain kelattua syliin, kerran taas yritin kelata saimaan pohjaa veneeseen piru kun ei mahtunu joten annoin periksi vei mokoma uistimen.


    • petokalla

      :-)

    • Kerran saatiin vanha ruostunut katiska.

      • petokalla

        joo kerran uistelulla tuli selältä vanha kalaverkko ei ollu mitään merkkipoijuja. Siinä oli pieni mätä 100g siika:)


      • petokalla kirjoitti:

        joo kerran uistelulla tuli selältä vanha kalaverkko ei ollu mitään merkkipoijuja. Siinä oli pieni mätä 100g siika:)

        Keskenään silloin tuumittiin, että olisiko kalastaja lähtenyt taivaallisille kalavesille, kun katiska oli järveen jäänyt.


    • lähes 100 kg

      Kerran meinasin saaha ihmisen virvelöidessä, tarttu sieraimesta kiinni, älähti pasti ei tullu peträkkäin juoksua

    • Ostin tänään Okuma merkkisen avokelan ja vavan 100 euroo.
      Aattelin antaa pojalle joululahjaksi.

    • Pilkkijä

      Pilkillä viime talvena 50 g ahventa.

    • eläkeukko

      Joo viime talvena kävin yhen kerran pilkillä, yksi epävarma nyky, kaveri ei uskonut sanoi minua valehtelijaksi.
      Vielä näin pitkän ajan kuluttuakin on se vaivannu...perhana haukutaan valehtelijaksi... vai oisko tuuli heilauttanu vavan kärkeä,

      • petokalla

        Yksi talvi sain pilkillä 180 ok kokosta ahventa viides tunnis


    • dinkedonkki

      pottupelto, sadan kilon siika!

      kalamies ei saaliilla ja paikoilla pröystäile

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      87
      4688
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      134
      4203
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      36
      2785
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      209
      1817
    5. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      37
      1357
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      25
      1339
    7. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1316
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      67
      1278
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1233
    10. Seiska: Konsta Hietanen ja Aami-rakas iltamenoissa - Salkkareista Aami täräyttää: "Sarja oli..."

      Konsta Hietanen jätti Salatut elämät -draamasarjan tänä syksynä. Konstaa kyllä kaivataan vieläkin Salkkareissa! Lue li
      Suomalaiset julkkikset
      2
      1212
    Aihe