https://www.youtube.com/watch?v=SDyfbhDeiNY&index=25&list=PL77ja7cSTkUtNfBcK5DdJ1bs9PeXruED1
Lämpimikseni näitä tein. Sopii katsella vähän kauempaakin.
Kaavi ilmasta!
6
284
Vastaukset
- hehehhehhe mikäpelle
kaikenlaista paskaa, maksoitko maltaita,,ostitko netti kaupasta,, 599£
- !!!!
Taidat vain olla kateellinen?
- hyvää kuvaa
oliko dji phantom kopteri. millä varusteilla?
aika riski mennä lähelle linkkejä!!!- Mä vaan...
Ei ollut phantom. Oli Walkeran perusmalli QRX-350 ja kamera Mobius Action.
Ihan kätevä yhdistelmä, mutta pro mallissa olisi ollut videosignaali, pidempi akun kesto, gimbaalille paikka (toki tähänkin saa, mutta se lyhentää akun kestoa merkittävästi).
Hintaa olisi tullut lähes puolet enemmän.....
- Korkeuden hallinta?
Miten kopterallita lentokorkeutta riittävän tehokkaasti? Esimerkiksi puiden latvoja pitää varoa ja korkeita rakennuksia. Eikö kopteri rappaa kiinni puiden latvoihin helposti?
- Mä vaan...
Pitää pitää se riittävän korkealla. Puiden korkeus näkyy heti, kun vaan siirtyy edemmäs - kopteri lakkaa näkymästä ja silloinhan se on liian matalalla.
Rakennuksia varon jo siitä syystä,etten edes lentele niin matalalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2464482Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1232929Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412692Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?781669Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1091532- 511251
- 851174
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2031054- 591003
- 45996