Osaavat työnsä ja palvelu kertakaikkiaan huippuluokkaa. vakiasiakas jatkossakin.
Pizzeria L.Meil
23
601
Vastaukset
- kebab riisillä
Samat huomiot meidän perheellä, vahvuus 7 henkilöä.
- ohikukijat
Tosi kiva henkilökunta lameilissä, kiitos sana herkässä.mukava juttu.
- fritti
La Mellilel kiitokset hyvästä palvelusta ja loistavasta ruoasta. Samoin kuin uudelle kiinalaiselle ravintolalle. On muuten hyvät ruoat sielläkin.
- sorsan pesue
Lamel ok ruokapaikka. seuraavaksi siot kiinalainen .kiva kun edellinen sieltäkin. mukavata syksyä.
- Pizza"pohja" hyvä!
Kyllä lamel pojat osaa tehdä pizzaa...
Jatkossakin käyn, jos ei pihtaile täytteissä... - käyty on.
Keuruun parraat ruokapaikat:
1. lamell
2.kiinalainen
3.varuskunta kerho
4.lomppari - "Hessu"
Ja Megan Hese!
- Hannu28
Lamelissa käyty jo vuosia mut hampurilaisaterioihin sais satsata enemmän ja myös niistä vois saada leiman
- Lamelos
Joo kyllä se Lamel on parasta. Jätkillä todella hyvä asenne aina, kun käy. Keuruun kebabissa täytteet loppu ja nykyään aika onnettoman kokoiset lätyt verrattuna etiseen aikaan`?
- wakiväki
Lmell ykkösmesta vuvasta vaariin,
- Jkl Ventomies
wakiväki kirjoitti:
Lmell ykkösmesta vuvasta vaariin,
Aivan mielettömän maukkaat ja kookkaat rullakebabit heillä, tulee silloin tällöin poikettua syömässä, kun Keupan matseja olemme käyneet katsomassa.
- killinki2
Jkl Ventomies kirjoitti:
Aivan mielettömän maukkaat ja kookkaat rullakebabit heillä, tulee silloin tällöin poikettua syömässä, kun Keupan matseja olemme käyneet katsomassa.
Ei voita rullahuulien kebabit Killingin pitsoja.
- lameil uno
Lameil ykkösmesta. poiketaan useasti siellä hyvä ape ja palvelu 10 luokkaa.
- Namnam
La'mel on paras!!
- Kebab_eläin
Melkoista mainostamista, aika noloa.
- wakiwäki
100% asiakkaiden kirjoituksia. ei henkilökunnan tarvitse hyvää brändiä ja innovatiota kehua. lamelli on 1§mesta
- asiakas2
Ei se Lamelli kovin hääppöinen ole.
- Abdull
Paikassa ei kauheasti kassakoneeseen muisteta koskea, kuitiksi tyrkytetään maksupäätteen kuittia. Todella ala arvoista touhua.
- nälkä1
Miksiköhän ko ravintola suljettuna tällä viikolla?
- fbi-
Olisikohan viimeinkin käry käynyt
- loveum
Kiitokset La Melin pojille loistavasta ruoasta! Hyvä ja tasokas paikka!
- kokki--
Jos ei paremmasta tiedä menettelee nuokin pöperöt.
- KebabBeSt
Kaverit sanoivat että ravintola on suljettu viikon koska oli remontti. Parasta palvelua ja ruokaa SUOSITTELEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1908617
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264768- 504238
- 623807
- 513216
- 502990
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262686- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.442304Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382213