Koirani söi puruluuta/nahkarullaa kangassohvalla ja nyt sohva on täynnä kuivuneita luutahroja. Luu mennyt semmoiseksi tahmaksi ja on kivasti jäänyt kiinni sohvan pintaan... Onko jotain konsteja jolla se lähtisi ilman että koko sohvan pinta menee pilalle?
Kiitoksia vastauksista
Koiranluutahrat pois kangassohvasta?
1
316
Vastaukset
- onnellinen koiranomi
Kokeile sumuttaa ihan vedellä.Peitä että muhii hetken ja sitten poisto kostealla uudella mikrokuituliinalla.Mikrokuituliinan tulisi olla sellainen froteepyyhemäinen.
Nämä froteekuituliinat ovat parhaita tahrojen poiston lisäksi keräämään karvoja,kakkaa,koiran oksennusta ja muita kuolapohjaisia eritteitä.Pissit ja muut mukaan lukien.Tassut,turkki ja koiran hampaat puhdistuu näillä myös.Koiran korvan voi puhdistaa kun kietaiset kostean rätin pikkusormen ympärille.
Ja kun koira hermostuttaa,niin voit pestä samalla kuiturätillä odotellessasi ikkunat.Syö myös kalkit ja koiran purkkiruokajäämät tiskipöydästä.
Koiranomistaja tarvitsee näitä kuiturättejä säkillisen.Ne kannataa kuivata,heittää johonkin ilmastoituun paikkaan ja pestä 90 asteen pesussa ruokalusikallisen pesuainetta kanssa kun saat koneellisen täyteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504158
- 583679
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382093- 292076