Mun rintsikoitte koko on 70D... Onks se normaalia? Oon 13.. O.o
OMG# ONKS TÄÄ OK#
4
134
Vastaukset
- tissulissu
Mä oon 13 ja mun koko on 60D
- rintsikkatyttö 13v
60D ja 70D ovat toki mahdollisia ja OK 13 vuotiaallakin.
Mulla on 75A ja nekin topatut. Tätä kokoo on helppo löytää joka liikkeestä, eikä erikoisliikkeisiin oo tarvinnu mennä.
Mitenkäs teillä 70D varmasti vielä löytyy kohtuullisen hyvin, mutta mitenkä on 60D kanssa? Onko ollut vaikea löytää? - Rifahahahahaha <3
rintsikkatyttö 13v kirjoitti:
60D ja 70D ovat toki mahdollisia ja OK 13 vuotiaallakin.
Mulla on 75A ja nekin topatut. Tätä kokoo on helppo löytää joka liikkeestä, eikä erikoisliikkeisiin oo tarvinnu mennä.
Mitenkäs teillä 70D varmasti vielä löytyy kohtuullisen hyvin, mutta mitenkä on 60D kanssa? Onko ollut vaikea löytää?Mun kokoi onneks löytyy kaikkialta :)
- Älä edes aloita
Vitut sillä mitään väliä ole. Kaikki ok
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.172186Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1891778Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0162071729Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt1011399Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno431274Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu531091Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas1651085- 891004
Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.147918Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks14871