Eilen illalla numerolehden plokissaan ilmoitti ylipakanneensa parin päivän mökkilomalle, menikö tässäkin pakkaamisessa 3 päivää?! Uskomaton suoritus!
Jassu on JO pakannut!
11
194
Vastaukset
- Ruutana-
Kyseessä on mielisairaus.
- tehopakkaus.
Onnistuuko kukaan muu pakkaamaan kauemmin kuin reissu kestää? Woohoo niinmua envalitamistaan foodie happygirl
- Kankkulan kaivoon
Paljonkohan tää muija on tienannut tänä vuonna? Vai nostaako valtiolta tukea hölmöilyilleen ja "lomilleen"?
Jos valtio kustantaa ton turhakkeen elämöintiä niin ollaan sitten kaikki maksumiehinä.
- niin mua!
Jassulla on tuli per-seen alla koko ajan, papsu selittänyt että kannattaa matkustella loma-aikojen ulkopuolella kun ei ole ruukaa, mutta jättänyt typerykselle kertomatta että kulkee silloin itse ilmaiseksi. Ja Jassullehan kelpaa bussimatkat ja kaikista kämäsimmät hotlatkin, kunhan vaan pääsee Boron luukusta jonnekin. Niin ihanaa elämää, wow wow ja woohoo.
- Eddie the Eagle
Toivottavasti myös papparaiselle on pakattu toppatakki ja villakalsarit mukaan. Kuusamossa lumi maassa ja ruska tiessään. Mökkikylässä ei ainakaan naapureista haittaa.
Papsu vaan suksille ja Rukan huipulle harjoittelemaan alastuloa. Sais toisenkin harrastuksen! Jassu vois olla opettajana. Not? Juntto kuvaamaan ja video Seiskaliveen. Klikkaukset taattu.- Mäyrä
Joo, Ruskaa ei oo ku pakkasessa, tai jääkaapissa...
- bussista ojaan
On se näky kun paappa sönköttää Kuusamon onnikassa hampaattomalla suullaan että pitäisi ilmaiseksi ikämiehen päästä. Mahtaa kuski olla kummissaan kun epäselvä ukko mölisee englantia ja heiluttelee jotain brittien sotaveteraanikorttia. Ettei loppuisi reissu ennen kuin alkaakaan.
- ei tänne
Satuja ja tarinoita voi postata HUUHAA palstalle.
- Ole hyvä
ei tänne kirjoitti:
Satuja ja tarinoita voi postata HUUHAA palstalle.
Ok, linkitin sut ja Jassun Seiskablogin sinne.
- Karkki tai kepponen!
Saadaanko Seiskaan toinen etuhampaaton kääkkä, kun Jassu huumorintajuisena happygirlinä tönäisee Papsun alas Rukan huipulta. HAHA!
- Hiihtourheilijat
Kuva Instaan ja tekstiksi #envalitayhtaan#, #niinmua#.
Jospa pappa sitten vihdoinkin sais uudet hampaat. Seiskan kustannuksella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202950Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3602630Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o452378Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä292363Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581928Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181459Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121452- 721383
- 571319
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141301