Vieraskieliset matkustajat!

Kamalata

Matkustin Finnairilla eilen. Suurin osa matkustajista ei ilmeisesti puhunut suomea! Onko matkustajat ulkoistettu? Haloo päättäjät!

5

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kun ne ei osaa

      Suomen kielen taidottomia ressukat eikä ole lukeneet suoli24-palstan asiantuntijalausuntoja, on joku mennyt ostamaan itse tai matkatoimisto niille finskin lennon. Ei voi olla muuta selitystä.

    • hoono suomen kieli

      Kyllä se on niin että esim. Bangkokin lennolla on ulkomaalaisia enemmän, koska he maksavat lennoista vähemmän vaikka tulevat liittymälennoilla. Suomalaiset matkustavat niin kuin minäkin esim. Lontoon ja Hongkongin kautta Bangkokiin, koska ne maksavat esim. minun tapauksessa kun ostin 300 euroa vähemmän kuin Finskillä, lisäksi palvelu on toista luokkaa.

      • Niin pitää ollakin.

        Tottakai ne, jotka matkustavat liittymälentojen kautta, maksavat pienemmän hinnan (aivan kuten sinäkin teet mennessäsi Lontoon tai Hong Kongin kautta). Suora, vaihdoton yhteys on tuotteena parempi ja aina kalliimpi kuin vaihdollinen. Sama juttu jokaikisellä lentoyhtiöllä.


    • Kamalata

      No niin! Siis vähemmällä rahalla saa halvempia, ulkomaalaisia matkustajia! Kuinka he tulevat toimeen suomalaisen kabiinihenkilöstön ja kapteenin kanssa! Minä vaan kysyn! Ja saavat jopa toisen luokan palveluakin näköjään. Ja millähän kielellä? Haloo päättäjät!

    • Jas soo

      Minäkin lensin eilen, taisi olla 2 ei suomalaista noin 140stä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3849
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2377
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      211
      2120
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      142
      2043
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      421
      1453
    6. 79
      1241
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      139
      1214
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      84
      1099
    10. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1080
    Aihe